banner87

İnce'den Kılıçdaroğlu'na: 'Onursal genel başkan ol'

CHP'de 24 Haziran sonrası başlayan genel başkanlık tartışması devam ediyor. Dün, Kılıçdaroğlu ile bir görüşme gerçekleştiren İnce, genel başkanlık talebini bir kez daha dile getirdi. İnce, CHP liderine yaptığı teklifi açıkladı: "Olağanüstü kurultayı toplamasını ve onursal genel başkan olmasını teklif ettim. Teklifime 'hayır' derse örgüt kendisi çözer."

İnce'den Kılıçdaroğlu'na: 'Onursal genel başkan ol'

CHP'de 24 Haziran sonrası başlayan genel başkanlık tartışması devam ediyor. Dün, Kılıçdaroğlu ile bir görüşme gerçekleştiren İnce, genel başkanlık talebini bir kez daha dile getirdi. İnce, CHP liderine yaptığı teklifi açıkladı: "Olağanüstü kurultayı toplamasını ve onursal genel başkan olmasını teklif ettim. Teklifime 'hayır' derse örgüt kendisi çözer."

03 Temmuz 2018 Salı 11:59
İnce'den Kılıçdaroğlu'na: 'Onursal genel başkan ol'

24 Haziran seçimlerinde cumhurbaşkanı adayı olarak partisinden yüzde 8 oranında fazla bir oy alan Muharrem İnce, dün CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile yemekte buluştu. Seçimlerden sonra ilk kez bir araya gelen iki isim, 3 saat boyunca Ankara'da bir otelde yemek yedi. İnce, bugün görüşmede neler konuşulduğuna dair TBMM'de gazetecilere açıklamalarda bulundu.

"Sohbet ettik eşlerimizle birlikte yemek yedik, seçimi değerlendirdik; konuştuk. Sayın Kılıçdaroğlu’ndan bana bir teklif gelmedi, ama benden gitti. Ben şöyle söyledim, gizlim saklım yok benim. sayın genel başkana, büyük bir devlet adamlığı yaptığını, İYİ Parti’ye 15 vekil göndermeden başlayan ve kurultayda kendisine rakip olmuş birini cumhurbaşkanı adayı yaparak milletin gönlünde taht kurduğunu, bu devlet adamlığının devam etmesi gerektiğini, kendisiyle bir yarışın, rekabetin içinde olmak istemediğimi ama milletin de bu cumhurbaşkanlığı seçimi sırasında duyduğu, gördüğü, yaşadığı bir umut var, bunu kaybetmememiz gerektiğini ve kendisi isterse olağanüstü kurultayı kendisi toplayarak benim genel başkan olabileceğimi, kendisinin onursal genel başkan olacağını ve bir abi kardeş ilişkisi içerisinde kendisi grup başkanı olarak parlamentodaki çalışmaları yürüteceğini ve benim de genel başkan olarak Edirne'den Ardahan'a çalışacağımı, partiyi seçime hazırlayacağımı... Böyle bir teklifte bulundum. 

'HAYIR DERSE ÖRGÜT KENDİSİ ÇÖZECEKTİR'

Evet ya da hayır demedi, ben bu teklifi yaptım. Ben imza toplamayacağım, ama hayır derse örgüt kendisi çözecektir bu işi."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 13:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sözünde dur 2018-07-03 12:12:13

Muharem bey lütfen sözünde durun ne demiştiniz ben asla chp genel baskani olmiyacam dedin şimdi diyon beni chp genel baskani yap secim günü ankara secim kurulunun önüne gelecekti yoktu 50 000 avukatla gelecektin bir tane avukat gelmedi gençler kadınlar geldi gözetimde alındı tutuklandi lar senin başkan olman için geldiler ama sen yoktu

Misafir Avatar
VAY BEEEE KEDİLER BUNLAR 2018-07-03 19:04:31 @sözünde dur

Bundan bir hafta önce seçim olmadan bu ikiliği yere göye sığdıramıyordular. şimdi balonu sönen bu zavallılar o şişirme işi yapanların gözünde ne durumda*
bence o zamanda o şişirmeciler bunlardan bir halt olmayacağını bilyordu ama halkı kandırmak için, ülkenin önünü bu beceriksizlerle kesmekiçin bunları şişirdiler poh pohladılar. zavallı chp cahil cühül aldanmışlarda kincilerde bu iki zavallının başı çektiği Millet ittifakına oy verdiler .ama etrafta görüyor duyuyoruz chp ye oy verenlerin yarıdan çoğu pişman olmuş. ama koveyı deviren kedi pişman olsa ne olur. ev sahibine zarar verdi birde tekme yedi. misali.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@sözünde dur x---BAYKALın CHP si 2018-07-03 17:03:06 @sözünde dur

Yanıt: @sözünde dur x----sen chp limisin bir kere?
ulan kuş beyinli chp de sözünde duran bir tane adam varmıki sen ne saçmalıyorsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gül Pembe 2018-07-03 16:12:32

ya on defa seçim kaybetmiş ona laf yok adam yüzde 30un üstünde oy almış belkide merhum ecevitin oy potansiyeline ulaşacak adamın önü yüzde 22 inin üstüne çkamamış başkanla kesiliyor bu kafayla bizden bir şey olmaz

Avatar
al ıntı 2018-07-03 13:06:30

baktınız olmadı SURŞYELİLERLE YALAN veya KASITLI HABERLERLE ÜLKEMDE HUZURSUZLUK ÇIKARMAYA ÇALIŞIYOR HABER YAPTIĞINI SANANLAR MEŞREBİNE GÖRE YORUM KATARAK

Avatar
adamım kazandı partisi kur 2018-07-03 12:28:50

Sen iyisi adamım kazandı partisi kur yeni parti kur ismide adamım kazandı partisi olsun

Avatar
aydın 2018-07-03 12:55:51

SOYTARI HAVUZ MEDYA SENİ ÖNPLANA ALMASAYDI AKŞENER BELKİ İKİNCİ TURA ÇIKACAKTI

Misafir Avatar
aydın 2018-07-03 13:03:06 @aydın

ZIRTO,HER HAYAK VAR SENDE,FETO İLE İŞBİRLİGİ, DERSANEDE ORTAGINA BORCUNU ÖDEMEK İÇİN MİLETVEKİLİ YAPMISSIN, TACİZ,TETİT,KÜFÜR,SAYGISIZLIK

Beğenmedim! (1)
Avatar
İsa 2018-07-03 13:57:53

Şık olmamış!

Avatar
M İnce ayıp ettin.---antalya 2018-07-03 17:01:29

Pinokyoya genel başkanıkmı, hemde onursal genelbaşkanlık!!
siyaset çöplüğüne deseydin b,raz daha adamlık ederdin. ama yok sizintopunuz bozuksunuz.

Avatar
ince neyi kazanmis 2018-07-03 17:23:48

Başkanlığı kaybetmiş biri sözünü hiç birinde dik durmamis insandan chp genel baskani olmaz insan haketmedigi bir badkanlik ister ilk once kurultaya gidilir delegelerin sana verirse başka adaylar cikar chp liler bu asla secmez ilizyon yaparak baskı kurarak zorla genel başkanlık istiyor kimse sizin gozdaglarinizdan korkmaz kemal kilicdaroglu asla yanlız yürümuyeceksin bu cakallarin haletme işi gençlerimiz gereken cevabı verecek