İnce'den Yenikapı mitingi için flaş yorum

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Kırklareli Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara seslendi.

İnce'den Yenikapı mitingi için flaş yorum

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Kırklareli Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara seslendi.

18 Mayıs 2018 Cuma 12:13
İnce'den Yenikapı mitingi için flaş yorum

Muharrem İnce'nin konuşmasından satır başları şöyle:

TRT bizim paramızla bize propaganda yapıyor.

 Türk medyası dünyada yalnızdır. Ben elektrik faturalarındaki TRT payını haram ediyorum. 

Allahın izniyle herkesin cumhurbaşkanı olacağım. 

"24 Haziran'da cumhurbaşkanı olduğumda 3 ay içinde yargıyı bağımsız hale getireceğiz. 3 ay sonra ABD'den FETÖ'yü isteyeceğiz" dedim dün

Dün ABD'den haber geldi: "Türkiye bizden FETÖ'yü usulüne uygun bir şekilde bizden istemedi" dediler. 

Ya uşak bir devlet ya da bağımsız devlet olacağız.

Suriyeliler 40 milyar dolar harcamışız. Ama Suriye'de büyükelçimiz yok.Cumhurbaşkanı olduğumda ABD ile ilişkiler büyükelçilik düzeyinde olacak. Suriye'de büyükelçimiz olacak.

Sayın Erdoğan'a yardımcı olmak istiyorum. Yaptığı tek şey miting. Miting Filistin için değil, seçim içindir. Okandırılmış olabilir. Ama ben sizin kandırılmanızı istemiyorum. 

En düşük emekli maaşıyla en yüksek arasındaki fark 9 kat arttı. Finlandiya'da bu kat 2.

 Emekli maaşını adil dağıtım yapsak maaşınız 2 katına çıkar. 

Muharrem İnce cumhurbaşkanı olduğunda hiçbir şey yapmadan sadece gelir dağılımı adaletli yapsak herkesin gelir düzeyi 2 katına çıkar.

 Ramazan Bayramı'nda kursağında baklava beklerken, sırtından oklava yeme. Bunu değiştireceğiz. 

AK Partili annelere sesleniyorum. Çocuğunuz mu daha değerli partiniz mi değerli. Seçimin tarihi mi önemli sınavın tarihi mi? Sınavın tarihi daha önemli. Be insafsızlar çocukların sınav tarihinden ne istiyorsunuz?

Bana köprü yaptın mı diye soruyor. Sen hiç şeker fabrikası yaptın mı ? Hem de 1926'da.  O şeker fabrikaları keyif için kurulmadı. 

Cumhuriyet'in 3 beyazı vardı. Un, şeker pamuk. Kömürü vardı. Ama sen şimdi satıyorsun. Şeker fabrikalarını alanlara sesleniyorum. Sakın ha güvenmeyin. Yeniden gözden geçireceğiz. Bunu herkesböyle bilsin.  

Örtülü ödenek kanunu değiştirdiler. Cumhurbaşkanı da örtülü ödenek kullanıyor. Binali de kullanıyor Erdoğan da. 2018'in ilk 4 ayında 747 milyon tl örtülü ödenek kullandılar. Nereye kullandınız bunu?

Erdoğan tek başına oturup bütçe yapıyor. 80milyonun bütçesini bir kişi yapamaz. Cumhurbaşkanı olduğumda bütçe yapma hakkını meclise iade edeceğim. 

Saray yaptı 2 milyar dolar. O sarayın parasıyla 100 bin ev yapılırdı.

Anneler size söz veriyorum. Temiz tuvaleti olan okullara gidecekler. Güven içinde okula gidecekler. Müzelere ücretsiz girecekler. Servis zulmü yaşamayacak. Sınav ücreti ödemeyecek. Uluslararası sınavlarda sonuncu olmaycak. Geleceğe hazırlayacağız. Hurafelere değil bilime hazırlayacağız. 

Dindar nesil yetiştirecekmiş. Senin haddine mi? Bizi devlet yetiştirdi. Biz dinimize sadık değil miyiz? Senin tekeline mi kaldı bu? 

Cumhurbaşkanı tezekten bahsediyor. 24 Haziran'da cumhurbaşkanı olduğumda 25inde dolar düşecek emin olun. 

Dolar neden düşecek? Uluslarası piyasalara güven vereceğiz. Merkez Bankası başkanını CHP Genel Merkezi'ne çağırmayacağım onların yaptığı gibi. 

Emin olun buradan kurtuluş var. 1922'deki gibi. 

Bir televizyondan 10 euro, bir otomobilden 100 euro kazanıyoruz. Nedenini anlatayım. Çünkü ürettiğimiz televizyonun markası bize ait değil .Patenti, teknolojisi ait değil. Bizimmarka olmamız lazım. Dünyada ilk 100 marka arasında bir tane Türk markası yok. Biz fason çalışıyoruz. Teksilde de beyaz eşyada da böyle. Peki tasarımı kim yapar? Özgür ve iyi yetişmiş insan yapar. Çocuklarımızı iyi yetiştireceğiz. 

Seçimden sonra ne olacak? Ya uçuruma doğru gideceğiz ya da doktoru değiştirip başka bir tedavi uygulayacağız. 

24 Haziran günü oyumu kullanıp Yalova'da doğru Ankara'ya. Avukat arkadaşlara sesleniyorum. Cübbeleriniz arabada hazır olsun. Her an sizi Ankara'ya çağırabilirim. 24Haziran akşamı cübbeleriyle birlikte YSK'ya gidebilirim. 

YSK üyelerini uyarıyorum. Abidik gubidik işlere girmeyin. Bu ülkenin bütün sokaklarına fotoğrafınızı asarım! Sokağa çıkamazsınız.

Demokrasinin en güzel yanı muhalefet olması ve hesap vermektir. Tayyip Erdoğan ben hesabı Allah'a veriyorum diyor.Hz Peygamberimiz veda hutbesinde 100 bin kişiye sesleniyor. Kul hakkı olan var mı helalkleşmek istiyorum diyor. Peygamber bile helalleniyor. Siyasetçi olarak millete de hesap vereceksin.

Evimden gidip Saray'a yerleşmem ama Çankaya Köşkü'nü kullanacağım. 

AYRINTILAR GELİYOR... 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.05.2018 12:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-18 12:53:57

erty cevap sende beyin varmı sanmıyorum bece sen ya cocuk yaştasın bir şeyden haberi olmayan yada akp militanısın **kardeş madam filistin için toplanacaklar bu akp liler neden sormazlar eyyy tayip şu katil israyille yapılan ekonomik ve askeri anlaşmaları neden iptal etmiyorsunuz diye **dahası ey abd demeklede olmuyor o zaman ülkemizdeki abd üslerini neden kapatmıyorlar şimdi ben soruyorum akp ye oy veren ve savunanlara nedennnn

Misafir Avatar
sen ne zaman Yenikapı'da miting yapacaksın? 2018-05-29 02:24:53 @52

Yoksa o kadar taraftarın yok mu İnce?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-05-18 22:17:16 @52

Keci cobanı olan inine sen halen burada mısın maymun... Terbiyesiz herif

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-18 18:07:13 @52

kp.alın teri ile değil..HİLE İLE 8 SEÇİM ALDI.DİYEN MAYMUN HEP YENİLİNCE SAHTEKARLIK VAR AMA SIZ KAZANINCA YOK ÖYLEMİ ASİKKTİRİN LEN ORADAN İŞİNİZ GÜCÜNÜZ PİSLİK ÇIKARMAK ZİHNİYETSİZ CEHAPELİ

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-18 14:22:07 @52

ERTY YE BURDA YAZDIKLARINI ANCAK GERCEKLERi GÖRMEYE KÖR VE ACiZ OLANLAR YAZAR BABANIN ADI MAYMUNSA ÖYLE OLSUN ANNENDE BiTLiYSE BENiM SORUNUM DEYiLDiR HA AZ KALSIN UNUTUYORDUM DOGRUYU YALNISTAN AYIRTMAK i CiN BEYiN LAZIM ODA SENDE YOKMUS

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.alın teri ile değil..HİLE İLE 8 SEÇİM ALDI.. 2018-05-18 13:50:09 @52

etiy adındaki kişi..8 seçimde de hile yapıldığını eski seçim memurları ve danışmanları gazetelere söyledi..ancak partilerin ya haberi yoktu.veya bilinçsizdiler.
gerek hack,erler ve diğer yandaş avantacıları hepsi seçim sandıklarında ve seçim için ysk..lerde görevliydiler..akp.nin avantacıları 8 seçimi hile ile ayna yöntemi ile
partilere kaybettirdi..şimdide vicdan azabı çekiyorlar.
8 seçimi akp..alın teri ile almadı..kazanmadı..HİLE İLE YSK..gayreti ile (hile yapanlar ve ysk.)cehennemliktirler..
Mazlumun oyunu hile ile zalime verdiler..
bütün milletin vebali günahı bu işleri yapan ve yaptıran akp.ye aittir..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-18 13:44:07 @52

KENDİ ANASINI SATANLAR NASILDA MEYDANA CIKIYOR .. KENDİNİN YAPTIKLARINI BAŞKASINA YIKMAYA CALISAN KECİ COBANI .... KECİ COBANI SENDEN COBAN DEĞİL AM BİTİ BİLE OLMAZ.. KARAKTERSIZ ZİHNİYETSİZ PİSLİK...

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-18 13:41:54 @52

KECİ ÇOBANI DENEN MAYMUN LAFLARINA DİKKAT ET ... KENDİ ANASINI PAZARLIYACAK OLAN SİZİN ZİHNİYETTİR USLUBUNU BOZMADAN KONUS BE AHLAKSIZ.. SİZLERİ GÖRDÜKÇE YÜZÜNÜZE TÜKÜRMEK İÇİMDEN GHELİYOR 8 SEÇİM OLDU ŞAMAROĞLUNA DÖNDÜNÜZ .. DEVLET NEDİR BİLMEZ TANIMAZ KARAKTERSIZLER.. ADAM GİBİ KONUS SALAK

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-18 13:35:57 @52

BUNLAR SECiMi KAYBETMEMEK iCiN ANALARINI SATARLAR BU iMANSIZLAR VATANIMIZI HALKIMIZI SATTI FiLiSTiNLiLERi NiYE SATMASIN MAVi MARMARAYI KiMSE UNUTMASIN

Beğenmedim! (0)
Avatar
İyiki varsın Muharrem ince 2018-05-18 13:07:44

Sarayın enkazını kaldıracak babayiğit bulunmuştur Muharrem İnce

Misafir Avatar
Muharrem İnce sarayda kendisi oturmaz mı 2018-05-29 02:27:26 @İyiki varsın Muharrem ince

Sanki seçilebilse o sarayda oturmaz, partiler düzenlemez mi M. İnce? Seçilene kadar sarayı üniversiteye de verecez diyebilir daha başka şeyler de söyleyebilir ama bir seçilebilse kılıf uydurup o sarayda da oturabilir... Siyasetçilerde bu tip hâller çok görülmüştür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet evet 2018-05-18 18:23:07 @İyiki varsın Muharrem ince

POP şarkıcıları iş yapamıyor. o popçular İNCEYİ izliyor. pop şarkıcılarına şowmen lere taş çıkartır herif bir numaralı ppoopçu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ülkem 2018-05-18 18:14:07 @İyiki varsın Muharrem ince

Kardeşler yorumcular. aziz mübarek günde birbirinizi kırmayın incitmeyin . kendinizi günaha sokmayın. siyasi görüşleri farklı olabilir insanların. saygı duy veya sessiz kal . hakaret etme etsende bişeyi değiştiremezsiniz. kimseyi değiştiremezsiniz.. 24 Haziranda inşAllah ülkemiz için milletimiz için islam alemi için iyi bir sonuç çıkar. temennimiz budur. rabbim en hayırlısı hangisi ise en hayırlısı ülkemize ve milletimize hangisi ise o parti o kişi kazansın. AMİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OY umuzu kime verelim? 2018-05-18 18:11:11 @İyiki varsın Muharrem ince

24 Haziranda ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. sen oyunu hangisinden yana vermek isretsen sen osun. sen ondansın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yenikapı 2018-05-18 18:09:22 @İyiki varsın Muharrem ince

Muharrem İnce Günü hayatı tek yönlü görüyor . hayata AT GÖZLÜĞÜ ile bakıyor. Yenikapı mitinginde Filistin konuşulmazmış. buyrun bu adam ülkemizi yönetmek isteyen bir C başkanı adayı!!! sözünü sazını kendini bilmeyene CUNHURBAŞKANILIĞImı verecek bu halk?
ince sadece ismin değil aklında incecik.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@İyiki varsın Muharrem ince x*****cevap 2018-05-18 18:06:42 @İyiki varsın Muharrem ince

KAFAYI ÇEKMEKLE POP ŞARKICISI TAKLİTİ İLE ÜLKEYİ YÖNETECEĞİNİ VAADEDENLER VE ALDANANLAR. bu memleket ne teröre nede sarhoşa berduşa teslim edilemez.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-18 18:05:06 @İyiki varsın Muharrem ince

YALAN SÖYLEMEKTEN HİÇ BİR ZAMAN UTANMADINIZ AHLAKSIZ PİSLİKLER CEHAPE CÖPLÜKTÜR ALLAHSIZLAR

Beğenmedim! (4)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-05-18 13:05:50

Selam Muharrem İnce.tam Umutlar bitdi derken Muharrem ince

Avatar
Batuhan 2018-05-18 13:21:28

AKP seçmeni artık bu numaraları yememeyi öğrenmeli . Zayıf damarınız bulup oradan yaklaşıyorlar anlayın artık. Kim Erdoğan'a cesaret madalyası verdi ???

Avatar
Bu miting bilmemne 2018-05-18 13:34:05

bunlarin hepsi secim yatirimidir, artik bunlara inamayiiiin.

Avatar
Muharrem bey iyi günlere...inşaAllah 2018-05-18 13:44:30

helal be..Mauharam ince kardeşimiz...En azından düşündüklerimizin ve aradıklarımızın ve beklentimizin bir bölümünü canla başla söylemişsin..
Allah iyi niyetine yardımcı olsun..
Fakir fukarayı kurtardığın gün..onların has ve temiz duaları ile inşaAllah daha iyi hallere ülkemiz gelecektir..
Eskide değer ve hayır olsa bitpazarına nur yağardı..akp.de eskide..değeri az buçuk vardı oda kayboldu..
Akp.den millete hayır gelmez..ancak hala kafası çalışmayanlar var..
inatçılar..avantacılar..cemaatçılar vesair.lanet benzerleri.

Avatar
texas 2018-05-18 13:39:34

turkiye dahil bütün müslüman ülkeleri filistin davasini kendi cikarlari icin kullaniyor filistinleri sevdiklerinden degil aptal müslüman toplumun gazini almak icin yapiyorlar

Avatar
TAMAM,SIKILDIK,YETTI GAYRI 2018-05-18 14:15:53

Hirsizlarin,soyguncularin,katilleri destekliyenlerin,Aktrolcülerin,hoca efendi hazretleri dedikleri FETOCU lerin,habur kapisina mahkeme kurup,sonra karsisindakilere PKK li diyenlerin,ihalelere fesat karistiranlarin,yagcilarin,yalakalarin,satilmislarin,sonu geldi,haydi TAMAM diyoruz.SIKILDIK diyoruz,YETTI gayri diyoruz.oglunu,kizini da al git diyoruz.