banner87

İnce eşiyle birlikte market alış-verişinde

Seçim mitinglerine bir gün ara veren Muharrem İnce, CHP toplantısı öncesi eşiyle market alış-verişi yaptı.

İnce eşiyle birlikte market alış-verişinde

Seçim mitinglerine bir gün ara veren Muharrem İnce, CHP toplantısı öncesi eşiyle market alış-verişi yaptı.

26 Mayıs 2018 Cumartesi 12:03
İnce eşiyle birlikte market alış-verişinde

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun 24 Haziran seçimleri için seçim bildirgesini açıkladığı toplantıya gitmeden önce eşiyle birlikte market alış-verişi yaptı.

Ankara Çayyolu’ndaki evlerinin yakınındaki markete yürüyerek giden İnce çifti evleri için mutfak alış-verişinde bulundu.

Eşiyle birlikte market arabasını alan İnce bir taraftan vatandaşlarla sohbet etti bir taraftan da reyonlarını dolaşıp ürünleri seçti.

İnce çifti alış-verişi tamamladıktan sonra da yürüyerek evlerine döndüler. Çiftin poşetleri de kendilerinin taşıdıkları görüldü.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
58 2018-05-26 12:10:42

inaniyorumki secildiginde bile aynisini yapar halkin icinden gelen ve egtimli olmasi turkiye icin bir sanstir yolun acik olsun ince Allah yar ve yardimcin olsun

Misafir Avatar
sıfır masrafsız insan 2018-05-26 22:36:10 @58

akp elini hazineden çektigi an vatandaşın cebine para girecegi an

Beğenmedim! (0)
Avatar
Normal bir vatandas. 2018-05-26 12:25:24

Muharrem, bizden biri. Allah bu millete akıl fikir versin ki bu Muhareme oy versinler.

Avatar
cok masrafli erdogan a oy yok 2018-05-26 13:18:50

sarayda yasayan sorumsuz oldugu halde ortulu odenek kullanan koruma ordusuyla gezen erdogan a oy yok

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-26 12:56:30

MUHARREM INCE

Avatar
İŞTE BAŞKUMUTAN VE CUMHUR DENİLİNCE MURAM İNCE ,MUHAREM İNCE BUNA DENİR MUHAREM İNCE . 2018-05-26 15:58:17

teyo LA ..!! Hadi sende enkaz kaldıran sıkma başlı emineni alda bakkala git kendi paranlar MUHAREM İNCE VE EŞİ GİBİ alış veriş yap .!! Neredeee kesin kaçak sarayında ve ya kıstlıdaki evinde evinin HELÂSINA bile gitmeden önce şöyle 500 tane HELÂNIN içinde kapısında yüzlerce koruman bekliyordur deyilmi ..?? Sıçayım böyle makamın içine .. hüriyetim olmadıktan sonra Böyle MAKAM ,MEVKİİ MENFAAT . Olsun benim kiralık gecekondumun HELÂSI bahçenin taaa bir köşesinde işte budur hüriyet .Heyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim HÜRİYET varmı senin gibisi işte budur TÜRK ULUSUN GERÇEK CUMHURU BAŞKUMUTANI GELİYOR İNCE İNCE MUHAREMINCE ,MUHAREMİNCE İNCE ,İNCE ..MUHAREM İNCE TÜRK ULUSUNUN BAŞKUMUTA CUMHURU MUHAREM İNCE .SAYIN MUHAREM İNCE BALKON KONUŞMASI MUHTEŞEM OLMALI ŞANINA YAKIŞIR ŞEKİLDE ..TANRI SENİ VE AİLENİ ÇOLUĞUNU ,ÇOCUĞUNU TORUNLARIN VARSA GELEK TORUNLARINA KADAR KORUSUN NE MUTLU SENİ DOPURAN ANNEYE MUHAREM İNCE .

Avatar
İŞTE BAŞKUMUTAN VE CUMHUR DENİLİNCE MURAM İNCE ,MUHAREM İNCE BUNA DENİR MUHAREM İNCE . 2018-05-26 16:00:12

teyo LA ..!! Hadi sende enkaz kaldıran sıkma başlı emineni alda bakkala git kendi paranlar MUHAREM İNCE VE EŞİ GİBİ alış veriş yap .!! Neredeee kesin kaçak sarayında ve ya kıstlıdaki evinde evinin HELÂSINA bile gitmeden önce şöyle 500 tane HELÂNIN içinde kapısında yüzlerce koruman bekliyordur deyilmi ..?? Sıçayım böyle makamın içine .. hüriyetim olmadıktan sonra Böyle MAKAM ,MEVKİİ MENFAAT . Olsun benim kiralık gecekondumun HELÂSI bahçenin taaa bir köşesinde işte budur hüriyet .Heyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim HÜRİYET varmı senin gibisi işte budur TÜRK ULUSUN GERÇEK CUMHURU BAŞKUMUTANI GELİYOR İNCE İNCE MUHAREMINCE ,MUHAREMİNCE İNCE ,İNCE ..MUHAREM İNCE TÜRK ULUSUNUN BAŞKUMUTA CUMHURU MUHAREM İNCE .SAYIN MUHAREM İNCE BALKON KONUŞMASI MUHTEŞEM OLMALI ŞANINA YAKIŞIR ŞEKİLDE ..TANRI SENİ VE AİLENİ ÇOLUĞUNU ,ÇOCUĞUNU TORUNLARIN VARSA GELEK TORUNLARINA KADAR KORUSUN NE MUTLU SENİ DOPURAN ANNEYE MUHAREM İNCE .

Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-26 13:22:50

birde AT ciftligi
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Avatar