banner87

İnce: İmza verenler de, vermeyenler de partimizin evlatlarıdır

Olağanüstü kurultay talebiyle 16 Temmuz'da başlatılan imza toplama sürecinin bugün tamamlanmasının ardından Muharrem İnce sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

İnce: İmza verenler de, vermeyenler de partimizin evlatlarıdır

Olağanüstü kurultay talebiyle 16 Temmuz'da başlatılan imza toplama sürecinin bugün tamamlanmasının ardından Muharrem İnce sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

02 Ağustos 2018 Perşembe 17:45
İnce: İmza verenler de, vermeyenler de partimizin evlatlarıdır

İnce, yapmış olduğu paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

"Topluma güven verecek, umut olacak, geleceği kazanacak bir değişime ihtiyacımız var. İmza verenlere, toplayanlara, örgütümüze sonsuz teşekkürler. Biz bu süreçten yarışarak ama her koşulda birleşerek çıkacağız. İmza verenler de, vermeyenler de partimizin evlatlarıdır."

İşte Muharrem İnce'nin Twitter hesabından yapmış olduğu paylaşım:


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.08.2018 17:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vefa 2018-08-02 19:18:19

Hani vefalıydın da aday olmazdın. Aldığın %30 mı güveniyorsun? Yarın seçim olsa alacağın oy 5 milyon. Önce sözünün arkasında dur. Büyük hayal kırklığı. Yazık

Avatar
1250 delegen biri eksik olursa aday olmiyacam 2018-08-02 19:36:02

1250 delegeden bir delege eksik olursa aday olmiyacam.ince

Avatar
Acaba diyorum" Tarafsiz olanlar kimin oluyor 2018-08-02 17:57:30

Yorum yok

Misafir Avatar
Türkiye halkına 2018-08-02 18:12:42 @Acaba diyorum" Tarafsiz olanlar kimin oluyor

Bu CHP bide Türkiye devletini yönetmek için seçime girdi ve ana muhalefet parisi oldu!!! vah vaaah. bunlar kendilerini yönetemiyor, bunlar bir kurultayı yapamıyor, bunlar içlerinde birbirleri ile anlaşamıyor, bunlar birbirlerini yiyor koltuk için. düşünün ülke bunların eline geçse ne olur? ALLAH korusun. bunu düşünmek bile istemiyorum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatansever 2018-08-02 20:50:01

Değişim değil öze dönüş şart ama bunun senin gibi biriyle olması imkansız. Düşün bu partinin yakasından.

Avatar
imza toplamiyinca 2018-08-02 17:59:55

İmza toplayamimayanlar baris ruzgari estiriyorlar.chp genel çiçek gonderiyor lar.1 hafta kurultay delegelerine size imza vermedikleri için her şeyi sözlerini.KEMAL KAPISINDA SIRAYA GİRİN.BUKUMEDİGİNİZ ELİ OPEÇEKSİN.İZ.

Avatar
TÜRKİYEM BUNU UNUTMA 2018-08-02 18:13:45

Bu CHP bide Türkiye devletini yönetmek için seçime girdi ve ana muhalefet parisi oldu!!! vah vaaah. bunlar kendilerini yönetemiyor, bunlar bir kurultayı yapamıyor, bunlar içlerinde birbirleri ile anlaşamıyor, bunlar birbirlerini yiyor koltuk için. düşünün ülke bunların eline geçse ne olur? ALLAH korusun. bunu düşünmek bile istemiyorum

Avatar