İnce: Kılıçdaroğlu'nun yaptığı herkesin harcı değil!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, FOX TV'de 'İsmail Küçükkaya ile Çalar Saat' programının konuğu oldu. İnce Kılıçdaroğlu'nun kendisine verdiği destek hakkında, 'Sayın Kılıçdaroğlu'nu yaptığını yapmak herkesin harcı değil. Ona rakip olan birisini bugün bu kadar destekliyor ve kamuyoyunda da destek buluyor. Bunu herkes yapamaz. Bu takdir edilecek bir davranış. Erdoğan olsa sınır dışı eder' diye konuştu.

İnce: Kılıçdaroğlu'nun yaptığı herkesin harcı değil!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, FOX TV'de 'İsmail Küçükkaya ile Çalar Saat' programının konuğu oldu. İnce Kılıçdaroğlu'nun kendisine verdiği destek hakkında, 'Sayın Kılıçdaroğlu'nu yaptığını yapmak herkesin harcı değil. Ona rakip olan birisini bugün bu kadar destekliyor ve kamuyoyunda da destek buluyor. Bunu herkes yapamaz. Bu takdir edilecek bir davranış. Erdoğan olsa sınır dışı eder' diye konuştu.

21 Haziran 2018 Perşembe 08:43
İnce: Kılıçdaroğlu'nun yaptığı herkesin harcı değil!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, FOX TV'de "İsmail Küçükkaya ile Çalar Saat" programının konuğu oldu. 

İşte İnce'nin konuşmalarından satır başları:

-Erdoğan yoruldu ve izliyorsunuz işte bu ruh hali ülkeyi yönetemez...

-Dolara daha değerli oldu soğan. Çünkü üretmeyen bir Türkiye. Bu Türkiye'yi batırır. 453 Milyar dolar borcumuz var.

-Niye parayı betone yatırıyor çünkü çalması kolay... Borç aldı taşa toğrağa gömdü bu yüzden parayı.

-Ziraat Bankası 1 milyar doları medya patronlarına verirse soğan doları geçer.

-'Ne güzel öksürüyorsunuz' efendim yalakalar öyle söyler.

-Erdoğan'ın ruh hali iyi değil bunları söylüyorsa doktora gitmesi lazım. Çalı çırpı toplayıp ateş mi yakıyorduk?

-Son 3 gün imaj düzeltmesi çalışması. İşi kötü, imajı düzeltmeye çalışıyor.

-Bu sorular şimdiye kadar sorulmadı Erdoğan'a. 'Demek ki sorularılabiliyor' demeye çalışıyorlar.

CHP'DEN İSTİFA EDECEK Mİ?

-Hayır, sadece CHP'lilerden oluşan bir kabine kurmayacağım içinde AKP'liler de olacak.

-Fırının buzdolabının olmadığı bir hayat düşnyasında yaşıyor. 2002'de ilk geldiğinde vekller lojmanda oturmasın dedi. Kendisi subay evlerinde oturdu. Sonra Çankaya köşkü'nü bile beğenmedi. Saray'ın bahçesinde bıldırcınlardan besleniyor. Abartmıyorum. Gerçek bunlar.

-Özal'a ne kadar haksızlık etmişiz. Bunun yaptığı tam bir sonradan görmelik

-Erdoğan'ın oğluyla sıfırlama konuşması ses kayıtları montajsa benim ki de montajdır. Erdoğan'ın oğluyla sıfırlama kaydına inanıyorsa benimkine de inansınlar.

-E sınıfı ehliyetim var. Şoför çocuğuyum ben. Taraktör de kullandım otobüs de kullandım.. Kimseye haksızlık yapmayan bir cumhurbaşkanı olacağım.

BİSİKLET YANITI

-Sahneye getirdi gençler binmek geldi içimden doğal bir insanım ben. Siyaset insana dokunma sanatıdır. Erdoğan artık dokunamıyor. Bu toprağın insanıyım ben. Zeybek de bilirim kemençe de bilirim Alevi deyişleri de bilirim...

-OHAL kalkacak. Yargınızı düzeltemezseniz ekonominizi düzeltemezsiniz. Polisiye tedbirlerle demokrasi olmaz. Yargı ve ekonomi önceliğimiz olacak.

-30 bin Suriyeli Türkiye'de gezecek ama bizim Şam'da büyükelçiliğimiz yok.

-AKP'li vekil yanıma geldi, bu yanlış dedi

-Telefon dinlenmesine izin vermeyeceğiz. Ne kadar ayıp şeyler bunlar. Ben de dinlemeyeceğim onu. Demokrasiye inannıyorum ben.

-FETÖ'den dinleyenler cezaevinde. Bugün dinleyenler de yarın cezaevine girecek.

-FETÖ'cü öğretmen, kuruyemişçi, taksici var vekil yok. İnandırıcı mı bu?

-Bunlar yalancılar yüzsüzler.. Yavuz hırsız misali bağırıp çağırıyor. Bank Asya'nın kurdelasını birlikte kestiniz.

-Ömer Halis Demir'in mazarını ziyaret etmediniz diyor. Nasıl etmedim.Tabii ki ettim. Neredeyse gelme bizim camiye diyecek. Bunların hala Gülen'le bağlantısı var ben buna inanıyorum.

SEÇİM TAHMİNİ

Ben kazanacağım. Millet ittifakı çoğunluğu alacak. Hemen bir resterasyon sürecine başlayacağız. Erdoğan 2003'de Meclis'e geldiğinde yoklamaya girmesini bilmiyordu. Bunu bilmezken Başbakan oldu. Ben cumhurbaşkanı olduğumda 16 yıllık birikimim var. O kanunlar nasıl çıkarılır.

-Bir günlük vekil yönetti de 16 yıllık ben mi yönetemeyeceğim.

-Bir tek anket firmaları kaybedecek. Rövanş yok, intikam yok. AK Partililer de kazanacak. Erdoğan sürekli kavga eden bir adam. Ben barıştıracağım. AK Partililer bundan niye üzülsün.

-Her partinin makbul insanları vardır. Bunu terkedeceğiz. Ayırmayacağım. Savurmayacağım. Kayırmayacağım. Ben kazanırsam medyadaki yalaka takımı anında değişecektir.

-Ben kazanırsam bireysel bir normal bir güvenlik neyse onu yapacağım.

-Beni şu zevkten almasın kimse.. Bir marketin sebze reyonunu gezeceğim benim için bir terapi bu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.06.2018 10:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgür 2018-06-21 08:56:27

AKP 2,6milyon kişinin katıldığı adalet mitingine karşı çıktı demekki AKP deki (A) adalet değilmiş. Daha fabrikalar yapacağına istihdam yaratacağına olanlarıda satıyorlar, demekki AKP deki (K) da kalkınma değilmiş. Ozaman A.........K.......Partisi noktalı yerleri dolduralım. Mesela Atılan Kazık Partisi

Misafir Avatar
seçmen 2018-06-21 17:55:46 @Özgür

ASALET MESELESİ. kapta ne varsa dışarı o dökülür. anladık değilmi?
bunlara oy verilirmi?
ASLA VA KATTAA.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANKACI 2018-06-21 16:20:54 @Özgür

İnce bey DİNElütfen. BİR DELİ KANLI BİR HAYAT ARKADAŞI BULUR EVLENİR. DELİ KANLI İŞİNE GİDER EKMEK KAZANIR EVİNE GEİRİR AMA BU EŞİ SOYSUZ ÇIKAR, İHANET EDER. BU DELİKANLI BU İHANET EŞİNİ BOŞARSA SUÇLUMU?
MAHARAM İNCE SEN ÇOK CAHİLSİN VEDE ÇOK DOLDURUŞA GELİYORSUN VEDE HAKARETTE KILIÇDAROĞLUNANERDEYSE AT BAŞI GİDİYORSUN. AYIPTIR BE. BANK ASYAYA ZAMAN GAZETESİNE KAPANDIĞI ZAMAN EN BÜYÜK DESTEĞİ CHP VERDİ. HALK BİLİYOR . MİLLETİ KANDIRMAUYA ÇALIŞMA.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DUA ZAMANI 2018-06-21 13:53:29 @Özgür

KALIP ve ve ceset---Mİnce kalıp lı bir i olarak görünüyor ama işlevi, eylemi, söylemi anlattıkları, aynen bir CESET . hatta gömülmesi gecikmiş ceset. etrafı rahatsız ediyor.. Bu millet M İnceyi, Kılıçdaroğlunu, Meral ı ,Temel Karmollaoğlunu, Selahattindemirtaşı hake edecek ne yaptı?
YARABBİM, İÇİMİZDEKİ BEYİNSİZLE YÜZÜNDEN BİZİ HELAK ETME. YARABBİM BİZİM GÜNAHLARIMIZ YÜZÜNDEN BİZİ HELAK ETME. BU ZALİM VE CAHİL GÜRÜHUN ELİNE İDARESİNE BIRAKMA. AMİİİİN. binlerce kez AMİİİİN.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
samimi niyetler 2018-06-21 13:49:39 @Özgür

Geriye dönüş yok, eskiye dönüş yok, yokluğa yolsuzluğa dönüş yok. her türlü huzursuzluğun kaynağı CHP ye dönüş yok. PKK terörünün canlanmasına izin yok. yola devam.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Harun 2018-06-21 12:37:00 @Özgür

YÜZSÜZ YALANCI, Erdoğan'ın karşıtlarını sınır dışı ediyorum demesine gerek yok ki; ADAM KAŞINSINDA KİM OLURSA, YANDAŞ YARGISINA İÇERİ ATTIRIYOR, YILLARCA MAHKEMEYE BİLE ÇIKAMIYORSUN, ÜSTELİK TÜM MALINA MÜLKÜNE DE EL KOYUYORLAR. BÜYÜK BİR KISMI DA KENDİSİ YURT DIŞINA GÖÇ EDİYOR. AÇ GÖZLERİNİ DE OKU, SADECE GEÇEN YIL 12 BİN MİLYONER AİLE
TÜRKİYEYİ TERKETMİŞ. ANGUT Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YÜZSÜZ VE YALANCI 2018-06-21 11:23:01 @Özgür

Söyle bakalım MUHARREM Erdoğan şimdiye kadar kimi sınır dışı etti?
söyle bakalım ! yok insanı Allah şaşırtmasın şaşırtınca işte böyle zırvalar battıkça batar. yerin dibine batana kadar yalana iftiraya devam et ince bey. bir parça adam olsanız seveceğiz ama yok. adamlık yok.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
MILLETIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-06-21 10:49:42 @Özgür

Muharrem Ince

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa olumune 2018-06-21 10:49:17 @Özgür

Chp Kazanacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp 1 tane fabrika kurdumu ?? 2018-06-21 09:38:36

Oyumuz Muharrem Ince ye

Misafir Avatar
bakalım fabrikaya... 2018-06-21 11:27:16 @akp 1 tane fabrika kurdumu ??

Hakkaten AKparti hiç fabrika kurdumu? AK Parti iktidara geldiğinde 10 milyon işsiz vardı, 16 yılda 10 milyonda yeni çalışan katıldı iş hayatına etti 20 milyon işsiz bu gün Türkiyede işsiz sayısı 5 milyondur. demekki AK Parti 15 milyon insana iş bulmuş. ortalama her yıl bir mlyon kişiye iş bulmuş. sahi fabrika bu saf ve cahiller neye diyor?
bu 15 milyon çalışanı AK Parti nereye yerleştirdi ? kardeşlerim bu muhalefet hainlik yapıyor doğruları söylemiyor. Türkiyenin her tarafı fabrikadır. illada adı şeker fabrikası mı olmalı, illada adı bira , şarap fabrikasımı olmalı?
sanayin gelişti, ithalatın ihrarcatın imalatın ulaşım teknoloji, eğitim sağlık bunların hepsi iş gücüdür. ama cahillere anlat mak zor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
seçimlerden sonra havalimanlarında 2018-06-21 09:31:35

hırsızlara yurtdışına kaçış olabilir önlem alınmalı

Avatar
anony 2018-06-21 10:37:00

Adaletmi ?Bazilarinin cocuklari askere gider ,belkide dönemez bile !
................ Bazilari cocuklarini askerlikten kacirmak icin kilif arar.
............... .Bazilarida kullanildigini cok sonra anlar.

Avatar
inceden polise hakaret 2018-06-21 11:37:14

Sosyal medyada ortaya çıkan bir videoda CHPnin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce telefonla görüştüğü polis memuruna ağza alınmayacak sözler sarfediyor.

Avatar
aydın 2018-06-21 09:58:18

sen inceyi boş ver chp yi kurtarmaya bak oyunuz %18-22

Misafir Avatar
Özgür 2018-06-21 10:33:14 @aydın

İyi çalarsa belki geçer %50. Ama oda iyi çalıyor bilemiyorum.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-21 10:07:10 @aydın

biz adam kayırmıyacagız,bakın butun milli okul mudurleri din ögretmeni,biz adam ayırmayacagız işi ehline verecegiz,herkes vatan için çalışacak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-21 10:06:00 @aydın

erdogan %50 ye çalışıyor,digerini duşman görüyor7- gelin huzuru saglayalım sarılarım8- hdp e terörü desdekliyor hazine yardımı alıyor,bir taraftan terörist diyorlar diger yandan para yardım ediyorlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-21 10:02:46 @aydın

chp oyunu nasıl artıır 1- hdp yi eleştirecek pkk dan uzak dur,halkın %80 sag olan ulkede terör desdekcisi sol kılıflı partiyi desdeklemek intahardır2- ince kaznacak dersen chp liler başkanlıkta inceye partide hdp ,iyi parti diyor3- tek adamlık cinayettir,ve tek karar alıcıdır,hitler gibi olur,kimse karışamıyor mazAllah erdogan gelirse hitler olur4- bugun turizimde dünya sampiyonu olmalıyız malesef ortadoguyu karştırdılar turist kaçtı,yeri olanda sattı5- turkiye gibi cografi konum yok dunyada degerlendiremiyor,ivanla halifeligi getirmek istiyor dertleri turkiye degil ortadaogu

Beğenmedim! (4)
Avatar
nuri öztürk 2018-06-21 11:38:43