banner87

İnce'nin nerede imza atacağı belli oldu

Muharrem İnce, olağanüstü kurultay için imza verecek.

İnce'nin nerede imza atacağı belli oldu

Muharrem İnce, olağanüstü kurultay için imza verecek.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 10:33
İnce'nin nerede imza atacağı belli oldu

CHP için kritik güne girildi. CHP'li delegelerin saat 17.00'ye kadar olağanüstü kurultay için Noter onaylı imza vermeleri gerekiyor.

MUHARREM İNCE DE İMZA VERİYOR

İnce, dün gece Twitter hesabından "Sabah 10.00’da bütün delegelerimizi Olağanüstü Kurultayın toplanması için Notere davet ediyorum. 11.30’da ben de Notere gidip Genel Başkan seçilmem durumunda önümüzdeki Cumhurbaşkanlığı seçiminde Cumhurbaşkanı olamazsam Pazartesi sabahı kurultayı toplayacağımı taahhüt edeceğim." demişti. 

İnce'nin bugün Hoşdere'de Noter'e giderek imza vereceği öğrenildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.07.2018 10:53
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceKurultayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-07-30 11:05:38

inandırıcılığı yıtırdın..genel başkan olursan chp kılıçdaroğlunun aldıgı oyuda alamaz..

Avatar
aydın 2018-07-30 11:04:26

BU AHLAKSIZ TACİZCİ KÜFÜRCÜ,ADAM SATAN ADAM AŞAGILAYAN KENDİNİ BİLMEZ CHP DE BİR YERE GELEMZ,PEŞİNE TAKILANLARDA POTANSİYEL TACİZCİ,AHLAKSIZ,KÜFÜRCÜ ADAM SATANDIR,SÖYLE PEŞİNDEN GİTİGİN ADAMI SÖYLEYEYİM KİM OLDUGUNU

Misafir Avatar
Got yardimci aydin, daya atamadilarmi seni 2018-07-30 13:17:18 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
deniz 2018-07-30 11:36:11 @aydın

şerefiz yaparken yanındamıydın br deli bir kuyuya bir taş atıyor 40...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ALİ YÜCEL 2018-07-30 11:35:51

hangi sözden bahsediyorsun yalancı herif TSK önünde hani nöbet tutacaktın o söz değilmi yoksa ...... şimdi söz veriyorsun kalleşlerin sözü geçerli değildir alevi düşmanı.

Misafir Avatar
deniz 2018-07-30 11:40:19 @ALİ YÜCEL

ben bir alevi olarak arğuvanlı olarak bu kemal k nefret ediyorum . sizin gibi şerefsiz adamlar varken alevi düşmanları çoğalır . adam tam bir alevi dostu .iftiracı şerefsizler .kesin ihale paşinde koşa belediyelerdensin

Beğenmedim! (0)
Avatar
muammer 2018-07-30 12:05:53

bu şahıs CHPnın başına gelsin iddaa ederim parti baraj altında kalır 2 inci Baykal olur ÖLÜ EVİNDE OYNAR DÜĞÜN EVİNDE OYNAR

Avatar
şaban 2018-07-30 10:46:46

5 seçimdir chp ye oy vermiş vatandaşım. Bir daha ölsem chp ye oy vermem. Benim gibi alevi mezhepçisi olmayan chp seçmeni de umarım artık chp ye oy vermez. Önümüzdeki ilk seçimde türkiyede kaç milyon alevi var öğrenmiş oluruz!

Misafir Avatar
Kime vereceksin oyunu o zaman 2018-07-30 13:19:31 @şaban

madem chpeye oy verimyorsun, kime vereceksin, yalanci troll. Sen chpli degilsin, trollsun, alevide degilsin, aleviler ibne olmaz senin gibe.

Beğenmedim! (0)