İnce noter önünde! Taahhütname verdi: Üyelerin önüne sandık koyacağım

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Kurultay tartışmalarıyla ilgili noter önünde bir açıklama yaptı.

İnce noter önünde! Taahhütname verdi: Üyelerin önüne sandık koyacağım

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Kurultay tartışmalarıyla ilgili noter önünde bir açıklama yaptı.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 11:39
İnce noter önünde! Taahhütname verdi: Üyelerin önüne sandık koyacağım

CHP'nin 24 Haziran'daki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce olağansütü kurultaya ilişkin olarak açıklama yaptı. İnce, "CHP'nin adayını destekleyecek başka partiye oy vermiş insanların bir ön seçimle cumhurbaşkanı adayını seçeceği bir sandık koyacağım. Kazanamazsan partiyi olağanüstü kurultaya götüreceğim. Koltuk derdinde değilim Türkiye derdindeyim" dedi. 

"İmzalar tamamlandı mı?" sorusuna İnce, "Sorumlusu ben değilim" diye cevap verdim. İnce Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan'a cevap vermeyeceğini belirtti. 

İnce'nin açıklamaları şöyle: 

"Daha uzun bir sürede adaylık sürecini yaşamak lazım. Örgütü hazırlamak lazım. Kendisi hazırlanması lazım insanın. Genel Başkan olursam üyelerin önüne sandık koyacağım. STK'ların odaların belki de CHP'nin adayını destekleyecek başka partiye oy vermiş insanların bir ön seçimle cumhurbaşkanı adayını seçeceği bir sandık koyacağım insanların önüne. Kazanamazsan partiyi olağanüstü kurultaya götüreceğim. Koltuk derdinde değilim Türkiye derdindeyim. "Zafer hazırlıktır diyorum" hep.

Seçime 50 gün kala gel adayımız ol deyince olmuyor. Sayın genel başkanımız cumhurbaşkanı adayı olmadı önümüzdeki 5 yıl içinde aday olmayacağı da kesin gibi. Bir an önce kurultaya gitmenin doğru olduğunu düşünüyorum."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.07.2018 12:11
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceNOTER
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-07-30 11:55:40

muharrem çok gürültü yaptı sanki chp nin başına geçince bu şeriatçı ümmetçi arapçı mustafa kemale küfreden hain nankörler chp ye oy verecekmiş iktidar olacakmış havasını yayıyor kendine güveniyorsa parti kursun boyunun ölçüsün alsın türkiye 30 40 yıl önceki türkiye değil

Misafir Avatar
Y 2018-07-30 16:35:32 @köylü

Hassiktir ordan dalkavuk parti babanızın malımıda gitsin kılınçdaroğlu kursun partisini satılmış ibneler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-07-30 11:59:16

chp nin başına peygamberde getirseniz chp nin alacağı oy okadardır türkiye 30 40 yıl önceki türkiye değil resmi olarak şeriatın ilan edilmesine ady bir ülke artık halifelik konuşuluyor muharrem neyin kafasında bu şeriatçı ümmetçi millet chp ye oy vermez sokağa çıkında görün gerçekleri

Avatar
BU GÜN 5 BITTNIZ 2018-07-30 12:45:24

KEMAL KİLİCDAROGLU SÖZÜ TEK DEĞİŞİM DİR.KOLTUK SEVDALİLARİ ÇIKACILAR CHP KAVGA EDENLERİ KÖKTEN DEGİSTİRECEGİM. GİDERKEN ARKADAŞLARINİDA BERABER GÖTÜR.

Avatar
ATA SÖZÜ 2018-07-30 13:05:34

YA SUS YADA SUSMSKTAN DAHA DEĞERLİ SOZLER SÖYLE

Avatar
Katiliyor 2018-07-30 13:17:39

ve destekliyorum, unutmayin ki Vekil olma Hakki bile olmayan hapisteki RTE yi Devletin basina bu küflenmis CHP zihniyeti(Özkan, Kilicdaroglu, ...) getirdi, zira onlar CHP icindeki AKP lilerdir

Avatar
Almanya 2018-07-30 12:16:49

Ulan esek oglu esekler koltuk derdınden degılde neyın peşindesiniz yeter artık bıçak gırtlağa dayandı bızı sokağa dökmeye mecburu etmeydiniz. Gevezenın bırısınız umüt Bora’n herkesı uyardı partıyı mahkeme kapısına dayamayınız sözün bıttıgı yeridir kıme yalakalık yapıyorsunuz al ıtlerını recepın yanına gıt

Avatar
aydın 2018-07-30 13:18:08

tacizci ,insan onuruyla oynayan bakın 5 yıl sonra seçilemessem bırakırım demiyor kurultaya giderim bu adam satan şarlatanın peşinde giden sapıktır

Misafir Avatar
A 2018-07-30 16:40:44 @aydın

O.ç sana kemik atan oldumu!! sen hiç konuşma yazma amın çocugu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet Can 2018-07-30 13:23:59

Sayın ince sende hiç utanma yüzü yokmu bu kaçıncı sefer dir kotuk için CHP ye ihanet ettin. Baya usta yalancı olmuşun yuh be

Misafir Avatar
HT 2018-07-30 16:51:55 @Mehmet Can

Mehmet can denen gerizekalı= 9 secim kaybeden on senedir muhalefetlik yapmayan salıdan salıya hikaye anlatan kılınçdaroğlu dene dalgavuğa desdetden bahsediyor. harbiden pinokyo bunlar yavv

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ll 2018-07-30 16:43:02 @Mehmet Can

Be pezevenk sende bana kaç sefer söz verdin ananı bacını peşkef çekecektin bana . sende bak sözünde durmuyorsun ibne

Beğenmedim! (0)