İnce: Testinin içinde ne varsa ağzından o akar

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Konya Ereğli'de vatandaşlarla buluştu. İnce, kendisine ve partisine 'pislik' diyerek seslenen Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, "Testinin içinde ne varsa ağzından o akar. Bir şey daha söyleyeyim. Bu cumhuriyeti Gazi Mustafa Kemal Atatürk 1922'de pislikleri denize dökerek kurdu. Demek bazen deniz dalgalarla pislikleri geri getirebiliyor" diyerek cevap verdi.

İnce: Testinin içinde ne varsa ağzından o akar

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Konya Ereğli'de vatandaşlarla buluştu. İnce, kendisine ve partisine 'pislik' diyerek seslenen Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, "Testinin içinde ne varsa ağzından o akar. Bir şey daha söyleyeyim. Bu cumhuriyeti Gazi Mustafa Kemal Atatürk 1922'de pislikleri denize dökerek kurdu. Demek bazen deniz dalgalarla pislikleri geri getirebiliyor" diyerek cevap verdi.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 13:25
İnce: Testinin içinde ne varsa ağzından o akar

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, cumhurbaşkanı seçilmesi durumunda üniversite öğrencilerine okulları bitse daha 2 yıl daha kredi ödeyeceğini söyledi. İnce öğrencilerin müzelere ücretsiz gireceğini vaat etti.

Cumhuriyet Halk Partisi’nin (CHP) 24 Haziran seçimlerinde cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Konya’nın Ereğli ilçesinde konuştu.

Muharrem İnce'nin konuşmasından satır başları şöyle:

Ton başına buğdayımız 940 liraydı, şimdi 1050 lira. Geçen sene mayısta sattığınız buğdayın dolar üzerinden değeri 262 dolardı. Tonu. Bugün 243 dolar. Yani daha da fakirsiniz. Dolar bazındaki düşüşü hepinizin bilmesi lazım. Geçen sene mayısta mazot 4.5 liraydı, bu sene 5.73 oldu. Buğday, geçen seneden bu yana Türk Lirası üzerinden yüzde 11 artmış.

Borç içinde yaşıyoruz borç. 16 senedir aynı doktora gidiyorsun, doktor seni iyileştiremediği halde aynı doktora gidersen kalp krizinden ölürsün. Doktoru değiştireceksin doktoru. Ekonomiyi iyileştirdik diyorlar. 53 milyar dolar cari açık var, işsizlik gençlerde yüzde 20’lerde. Eskiden 4 parmak yapıyordu, şimdi dolar 4’ü geçti. Bir parmak daha eklemesi gerekiyor. Ki bu 4,5,6 diye devam edecek. Buradan kurtulmak gerekiyor. Vallahi Ereğli fena.

“CUMHURİYET KREDİSİ ALACAKSINIZ”

Cumhuriyet kredisi alacaksınız gençler, 500 lira. Aldığınız krediler okul bitince kesiliyor dimi. Kesmeyeceğiz. Çocuk iş bulana kadar bitirdiğine pişman oluyor. Üniversiteyi bitirse de iki yıl, kredisini ödemeye devam edeceğiz. Şimdi bütün öğrencilere sesleniyorum, lisedekiler dahil. Öğrenci kimliğini gösteren her çocuk bütün müzelere ücretsiz girecek.

“TECRÜBE VAR, DİPLOMA VAR”

Tecrübe var, diploma da var, nazar değmesin, kıskananlar çatlamasın. “Maşallah” de. Önümüzdeki günlerde bunu anlatacağız. Cumhurbaşkanı olur olmaz sözleşmeli öğretmenliği, o performansı falan kaldıracağız. Size çocuklarınızla ilgili vaatlerim var benim. Onları geleceğe hazırlayan bir fizik öğretmeni.

Bir büyük mücadeleyi hep birlikte verelim. Gençler ve kadınlar, siz bu işin bir yerinden tutarsanız bu işi başarabiliriz sahiden.

Bütün bunları 16 yıldır denenen bir kişi başaramaz. Bizim yeni bir doktora ihtiyacımız var. Sıkıldık mı? Dediklerimizi tekrar eder misiniz?

Bir çivi, bir nalı kurtarır. Bir nal, bir atı kurtarır. Bir at, bir yiğidi kurtarır. Bir yiğit, memleketi kurtarır. Helal olsun Ereğli.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 14:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir CB.nin 2018-05-14 14:15:48

ulkesinde milyonlarin destekledigi bir parti hakkinda tezek, copluk, hava kirliligi gibi sozler kullanmasi asla normal deyildir. Benim cumhur baskanim MUSTAFA KEMAL ATATURK'dur

Misafir Avatar
öğretmenim ben 2018-05-15 08:34:04 @Bir CB.nin

Evet kardeşlerim, Şehirlerde mayfa bölge bölge haraç topluyordu. iş verenler amirler memurlar küçük büyük işletmelere huzur yoktu. bu gün öyle değil .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
öğretmenim ben 2018-05-15 08:33:05 @Bir CB.nin

Terörü konuşuyoruz. 15,16 20 30 40 yıl önce terör zirvedeydi. insanlarda güven huzur yoktu. şehrlerde faili meçhul cinayetler kol geziyordu. öldürülen kim vurduya gidiyordu. AKP o eşkiyaların kökünü kazıdı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
öğretmenim ben 2018-05-15 08:31:35 @Bir CB.nin

25 yıllık öğretmenim . 15 yıldır ek iş yapmadım. önceleri hep ek iş yaptım maaşım yetmiyordu. DEVAM AKP

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
LÜTFEN OKUYALIM. 2018-05-15 08:29:58 @Bir CB.nin

AKP den önce ; Bu ülkede kuyruklaru vardı, kıtlıklar vardı, karaborsa rüşvet vardı, susuzluk elektriksizlik vardı, ilaçsız hastanesizdik. öğretmensizdik, öğretmendik ama eksta iş yapıyor inşaatlarda çalışıyorduk, limon su satıyorduk geçinebilmek için. emeklimiz gece saat 3 te 4 te zıraat bankasın amaaş kuyruğuna gidiyordu. çoğu zamanf-da bankada para bitiyordu maaş o gün alamıyordu. İMF ülkemizi soyup soğana çevirmişti. yatırım yoktu enflasyon yüzde yüz dü.. ben şimdi AKP diyorum haksızmıyım?

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN 2018-05-14 13:29:28

CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Avatar
Millet İttifakı 2018-05-14 13:53:07

KAZANACAK

Misafir Avatar
NO BOP NO AKP 2018-05-14 18:37:00 @Millet İttifakı

TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabır 2018-05-14 18:35:57 @Millet İttifakı

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabır 2018-05-14 18:34:59 @Millet İttifakı

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÜRDİSTAN, LAZİSTAN EYALETLERİ... 2018-05-14 18:34:01 @Millet İttifakı

https://www.youtube.com/watch?v=8cKnX4GkUpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabır 2018-05-14 18:32:54 @Millet İttifakı

"İKİZ YASALAR" veya SEVR - Banu AVAR
https://www.youtube.com/watch?v=B4E0esY4So0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabır 2018-05-14 18:30:41 @Millet İttifakı

PKK Habur'dan girdiğinde başbakan şunları söylemişti: "İyi, güzel şeyler oluyor"
https://www.youtube.com/watch?v=CH09oVl9qZI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-14 18:28:59 @Millet İttifakı

MUHARREM INCE Bir çivi bir nalı ,bir nal bir atı , bir at bir insanı ,bir insan da bir ülkeyi kurtarır geliyor INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabır 2018-05-14 17:50:14 @Millet İttifakı

Bu memleket şehid kanlarıyola alındı, çok zorluklarla kuruldu. bu ülkeyi Teröristleri sevenlere teslim etmeyiz. onları bilakis sandığa gömeriz.AKP DEVAM

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
eysan 2018-05-14 17:49:03 @Millet İttifakı

İncenin sonud kk gibi olacak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
eysan 2018-05-14 17:48:35 @Millet İttifakı

İnce bey kimin ne olduğunu bu millet iyi biliyor. siz kime laf söylüyorsunuz?
eleştirdiğiniz, laf söylediğinin insan size bin çeker biiin. siz kendinizi düeltin. YOLA DEVAM EDECEK BÜYÜK TÜRKİYE. siz Meral hanıma çalışın bence. sizi Kılıçdaroğlu gibi bu millet sandığa gömecek.

Beğenmedim! (2)
Avatar
SP PARTISININ ANKETINE GORE 2018-05-14 13:53:26

AKP'nin kemik oyu yüzde 24

Avatar