banner79

İnce: Ziraat Bankası'nın medya ile ne işi var

CHP Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce Osmaniye'de konuştu.

İnce: Ziraat Bankası'nın medya ile ne işi var

CHP Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce Osmaniye'de konuştu.

20 Mayıs 2018 Pazar 14:26
İnce: Ziraat Bankası'nın medya ile ne işi var

İnce'nin konuşmasından satır başları:

“Bir medya grubu el değiştirdi. Ziraat Bankası 1 milyar dolar kredi verdi. Ziraat Bankası’nın medya ile ne işi var.

Polisiye tedbirlerle ekonomi yürümez. Ceza kesmekle ekonomi olmaz. Talimatla ekonomi olmaz. Yabancı gelmiyor zaten kaçtı gitti hepsi. MB Başkanını parti merkezine çağırırsan sana yatırımcı gelmez. Üniversiteleri bölün dediklerinde üniversiteleri bölüyorlarsa, Başakşehir maçına gidin dediklerinde maça gidiliyorsa böyle memleket yönetilmez.

3 B’ye geçeceğiz. Bir toplumu barıştıracağız. Eğitim dip yaptı, çocuklarımız perişan. 20 senede 10 bakan 5 sınav sistemi değişti. Uzlaşacağız, barışacağız.
İki büyüyeceğiz. Camiye gittiğinizde imamın cübbesinde düğme var mı. Hakimin cübbesinde düğme var mı yok ama son zamanlarda çıt çıt yaptılar. O çıt çıtları sökeceğiz. ve dış yatırımcıları çekeceğiz. Denetlenebilir bir düzen kuracağız. Korkmayacağız çünkü yolsuzluk yapmayacağız. Türkiye’nin potansiyeli atıl kenarda bekliyor. Ne balıkçılığımız gelişmiş ne başkası. Türkiye’nin sanayisinin yüzde 21’i atıl, bereketli toprakları atıl… İşte biz bunu benim cumhurbaşkanlığım döneminde ateşleyeceğiz.

Türkiye’nin devlet yöntemi, hukuk düzeni, ekonomi yönetimi akılsızdır. Türkiye’yi akıl ve bilim ile yöneteceğiz. Dış politikayı akılcı kararlı tutarlı dış politika uygulayacağız. Hedefimiz Türkiye’yi AB’ye sokmak. Amerika ile Bosna’da Kosova’da nasıl işbiryiği yaptıysak aynı konularda sürdüreceğiz. ABD’nin Türkiye’de büyükelçisi yok. Bunu sonlandıracağız, barışacağız çaresi yok. Suriye’de büyükelçilimz yok. Suriye’nin toprak bütünlüğünü sağlayacağız. Suriye’de yeni bir anayasa yapılmalı bunu destekleyeceğiz. Bunlar yapaldıktan sonra zaten davulla zurnayla giderler ülkelerine.

‘Benim Genelkurmay Başkanım’ olmaz. Türkiye Cumhuriyeti’nin Genelkurmay başkanı olur. Devlet denen bir şey var devlet. Bu devlet 3 bin yıllık bir devlet 3 bin.

Sen diyor hiç köprü yaptın mı diyor. Peki sen hiç şeker fabrikası yaptın mı? Demirel kaç paraya yaptı köprüyü sen kaç paraya yaptın? yaptığın hiç bir şeyde meymenet yok. Ama merak etmeyin mesela şeker fabrikaları. Sizi tedirgin edecek bir şey yapmayız. Paranı geri de öderiz, fabrika yapmak için teşvik de veririz. Ama millaetin parasını kimseye peşkeş çektirmeyiz. “

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 15:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 14:30:11

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
2 dakikada "Başkanlık sistemi ne getiriyor?" 2018-05-20 17:08:32 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=w2XLcN7VtYw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Troller kopek den dersinizi alin 2018-05-20 16:18:02 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

kopek bile yardima muhtaci korurken siz hala ekonomi iyi algisi yapip milleti kandiriyorsunuz ayip ayip gunah ulkemizde ne kadar yardima muhtac aile var siz gormezden geliyorsunuz yazik size
http://halktv.com.tr/taksimde-yurek-sizlatan-goruntu-321469

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-05-20 15:57:37 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-20 15:38:43 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-20 15:04:05 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR
https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-05-20 14:51:50 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
30 milyon muhtaç 2018-05-20 14:48:48 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/243690/30_milyon_muhtac.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-05-20 14:46:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
komikler sahnede 2018-05-20 14:39:39 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

haydiii İNCEEE bisiklete binsene :-)))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (6)
Avatar
MUHARREM INCE Bey 2018-05-20 14:31:10

dogru soze ne denir tebrikler

Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-20 14:47:48

MILLET TAMAM DEDI ABBAS YOLCU ARTIK DEGISIM ZAMANI ARTIK CHP ZAMANI

Avatar
izzet ve arkadaşları.. 2018-05-20 15:13:52

her yerde müdürler değişmeli..müteahhitlere ha babam de babam izin ve iş verilmemeli.müteahhitlerin hesapları kontrol edilmeli
akp.yi millet eskisi gibi görmüyor,tutmuyor.güvenmiyor..dün israil,e bağıran bu gün petrol gönderiyor..millete bilgi verilmeli..işte akp..budur denilmeli..
geçmediğin köprüden her gün para ödüyorsun denilmeli..
emekliyi perişan eden akp.ye oy vermemeli..emekliler..uyanın..akp. size ekmek vermez..çay kaşığı ile veriyor gerisini çömçe ile alıyor..

Avatar
MUHTEŞEMSİN SAYIN İNCE 2018-05-20 15:18:24

GÖZE DE GÖNÜLE DE HİTABEDİYOR.HUZUR GÜVEN VERİYOR.VALLAHİ DE BİLLAHİ DE MUHARREM İNCE GÜZEL ÜLKEME CUMHURUN EN YAKIŞIR BAŞI OLARAK GELİYOR.

Avatar
milletin hakkını ve parasını açkurtlardann koru.. 2018-05-20 15:22:02

milletin parasına sahip ol..ki millette sana sahip olsun..muharrem bey.kardeş.
milletin haklarını koruki milltte seni korusun..ağam,,paşam..
muharrem beyi tek tutuyoruz..
mercedesleride kaldır..yerli araba koy vekillerin altına..Allah için..ya..mademki mililetin parasını koruyorsun mercedesleri ve lüzümsüz uçakları sat .. danışmanlara da tokat..işlerine. son..her birisi 22.bin lira araç yol masrafı alıyormuş.daha neler neler var..bunları ve bilmediklerimizi vve örtülü ödenekleri iptal et..milletin hakkını koruyorsan tam koru..muharrem bey..oylar size NİYAGARA ÇAĞLAYANI gibi akar..
milletin hakkı böyle korunur.

Avatar
nazim 2018-05-20 17:46:41

Talimatla ekonomi olsaydi. cik sabah milli geliri 100.000 usd a cikardim de bitsin.

Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-05-20 14:30:01

Buna kim gaz verdiyse fena gaz vermiş bu adamdan cacık vermiş aq meydana özel ucakla geliyor ama sahnede bisiklete biniyor hadilen oradan oldugun gibi görün muharrem maymunluk yapma cehape zihniyetli

Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-20 16:19:18 @Bunun gibiler sallama çay

çalışmak zorunda kalmıyacaksınız.oglan kerhanelerini kapanacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-20 14:51:54 @Bunun gibiler sallama çay

sizin gibi milletin parasıyla gitmiyor.uçağada biner.bisikletede.hırsızlığı .yolsuzluğu varmı.bir oda dolusu para çalmışmı ona bak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLCUK SANA KIM GAZ VERIYO?? 2018-05-20 14:50:17 @Bunun gibiler sallama çay

gazini tl bazindami yoksa dolar bazindami aliyorsun ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-20 14:49:13 @Bunun gibiler sallama çay

hadi lan hırsızlar.hadi lan düzenbazlar.hadi lan soyguncu maymunlar.yaşasın muharrem ince kahrolsun hırsız sahtekarlar.

Beğenmedim! (0)