İnce’den Tezcan'ın 'kurultay yok' açıklamalarına yanıt!

Bülent Tezcan'ın MYK'dan sonraki açıklamalarına Muharrem İnce'den yanıt geldi. İnce, 'Partinin genel başkan yardımcısına basın yoluyla cevap vermem, kendisini ararım' diye konuştu.

İnce’den Tezcan'ın 'kurultay yok' açıklamalarına yanıt!

Bülent Tezcan'ın MYK'dan sonraki açıklamalarına Muharrem İnce'den yanıt geldi. İnce, 'Partinin genel başkan yardımcısına basın yoluyla cevap vermem, kendisini ararım' diye konuştu.

05 Temmuz 2018 Perşembe 15:39
İnce’den Tezcan'ın 'kurultay yok' açıklamalarına yanıt!

Bugün toplanan CHP MYK’sının ardından açıklama yapan CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, genel merkezin gündeminde kurultay olmadığını söylemişti. Tezcan’ın bu sözleri Muharrem İnce’ye soruldu, İnce konuyla ilgili “Partinin genel başkan yardımcısına basın yoluyla cevap vermem, kendisini ararım” dedi.  İnce’ye kendisine destek veren İzmir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun açıklamaları hatırlatıldığında, “Şimdiye kadar 37 destek açıklaması olmuş, sağ olsunlar. Ama parti içi meseleleri basın önünde konuşmam” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.07.2018 17:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lamı cimi Yok. 2018-07-05 16:59:19

Bu işin lamı cimi yok.Muharrem İnce artık CHP nin başkanıdır.Bu böyle biline.

Misafir Avatar
emineye .... 2018-07-06 10:02:54 @Lamı cimi Yok.

Emine benim chp ide eline alırmısın?
bende senin eline vermek istiyorum. ben bıktım bu chp den bir yerde durmuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:44:52 @Lamı cimi Yok.

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
olur iyi fikir 2018-07-05 19:05:09 @Lamı cimi Yok.

Ben şentürk ve olcay ikimiz Eminenin eline vermeye hazırız.. emine al eline istediğin gibi evir çevir. ister uyut ister kaldır . ister baraj altı yap ister iktidar yap . ne yaparsan yap chp senin ellerinde.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
leylek 2018-07-05 18:52:34 @Lamı cimi Yok.

hadi be sen kılıçdaroğlunun eline su dökemezsin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bu İş bitmiştir. 2018-07-05 17:41:51

Kılıçdaroğlu miadını doldurdu.Bundan sonrası kaçınılmaz değişim.Muharrem İNCE genel başkan olmuştur.İş sadece resmiyete dökülecektir.Diğer hamleler uzatmadır.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-05 17:57:20

INCEYE YAKIŞMADI.MITINGLERDE GENEL BAŞKAN OLMASINI DILE GETIRSEYDİ.ŞIMDÌ YAPTIKLARI NORMAL KARŞILANIRDI OY
SA MITINGLERINDE ASLA KILIÇDAROĞLUNA RAKIP OLMAYACAĞINI DILE GETIRDİ.ŞİMDİ YAPTIĞINA NE DEMELİ.YAKIŞMADI...

Avatar
tek yasal baskan 2018-07-05 18:07:30

Chp tek yasal başkan kemal kilicdaroglu aç tavuk rüyasında dari gorurmus boş hayallerden vazgecin tüm yetkiler kemal kilicdaroglunda kemal belediye başkanlarını açıklasa kavga biter

Avatar
Emine 2018-07-05 16:02:37

Bunlar daha Muhafetken böyle ..Allah korusun birde iktidar olsa....Tüm Yeryuzü ve gökyüzü yandi habi yuttu...

Misafir Avatar
bence 2018-07-05 18:53:54 @Emine

Gelin hep birlikte Eminenin eline verelim.
chp yi Eminenin eline verelim bakalım ne bok yiyecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kusura bakma 2018-07-05 17:00:46 @Emine

Kusur bakma kılıçdarğlu.Bu iş bitmiştir.Muharrem İNCE Chp nin yeni genel başkanıdır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-07-05 16:05:52 @Emine

Dünya hiç ekmek kalmadı diye taş yiyecek değiliz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kurultay yok 2018-07-05 16:18:49

Chp myk son noktayı koydu bu iş bitti şimdi yerel seçimler aday belirle zamanı kemal kilicdaroglu beladoye başkan meclis adayların on secim yaptırmalı parti üyeleri seçmeli izmir buyuksehir belediyesi ne genç aday getirmeli eski başkan emekli edilmeli

Avatar
aydın 2018-07-05 21:17:52

chp e bu tacizci küfür baza kaldıysa yazık

Avatar
Tarık 2018-07-05 17:11:33

Çirkefliği sadece entrikayı seven CHP de işe yarar belki!
Besle kargayı oysun gözünü.
Ilk seçimde alır boyunun ölçüsünü!
Millete sökmez!