İnce’den yeni Tweet: Yarın saat 12.00’de…

Muharrem İnce, “Bugün saat 12.00’de CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı düzenleyeceğim” paylaşımı yaptı.

İnce’den yeni Tweet: Yarın saat 12.00’de…

Muharrem İnce, “Bugün saat 12.00’de CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı düzenleyeceğim” paylaşımı yaptı.

25 Haziran 2018 Pazartesi 01:24
İnce’den yeni Tweet: Yarın saat 12.00’de…

CHP’den cumhurbaşkanı adayı olarak girdiği seçimde yüzde 30'un üzerinde oy alan Muharrem İnce, bugün CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı düzenleyecek.

İnce, resmi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “Bugün saat 12.00’de CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı düzenleyeceğim” dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
InceCHPAçıklamaTweet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 01:51:38

NEREYE TÜYDÜN ABİSİ ??? O KADAR OY VERDİK !!!!! BEKLEDİK !!!!! :(
NE SENDEN NEDE KILIÇDAROĞLU'NDAN TIK YOK !!!!! İSTİFA PLEASE...

Misafir Avatar
ince kırıldınmı* 2018-06-25 08:48:19 @Mr. AQ

Yüzde altmış alacağını söyledi buda . Meralıda bu İnceyide aynı parton şişirmiş belli. doğummu yaparlar düşükmü artık orasını bilmem. ama bunlara müstahap. barbarlar, iftircılar, yalancılar, hakaretçiler, oyuncaklar, oyuncular. iradelerini kaça satmışlar merak ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral ciyak ciyakk bağırıyordu 2018-06-25 08:46:13 @Mr. AQ

kaçacak kaçacak. yuh be insanmısınız siz. nasılda zivanadan çıkıyorlar ellerine bir yetki geçince. hani yüzde 60 alacaktın?
yuh size be. sahtekarlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EGE 2018-06-25 08:44:06 @Mr. AQ

Olum siz bu oy verdiklerinize değil siz onların patronlarına oy verdiniz. onlar emir kulu. istifa etmeleride etmemeleride kendi ellerinde değil. UYANIN ARTIK.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATA SÖZÜ dinle ince 2018-06-25 08:42:45 @Mr. AQ

Bütük lokma ye büyük söz söyleme. çok cahilsin be ince. GAZa geldin. seni pohpohlayanların GAZ ına geldin. neyse geçmiş olsun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:55:42 @Mr. AQ

ÇOK FECİ KEKLENİYORSUN TÜRKİYEM ! :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mr. AQ (heee bide !) 2018-06-25 01:53:29 @Mr. AQ

YÜCE BAPHOMET ! SEÇSİS SİYONİST SEÇİM SİSTEMİNDEN RAZI OLSUN AQ !

Beğenmedim! (0)
Avatar
YSK SECIM SONUCLARINI 2018-06-25 01:32:22

ilan etmedi daha o kadar sayilmadik oy var

Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:25:19 @YSK SECIM SONUCLARINI

13,5 Milyoncuk ! AKP 16 senedir bu oyunu yapıyor ve muhalefet 16 senedir bunu yiyor ! (???) (SOROS-TESEV MİLLİYETÇİLİĞİ !?!) YERSEN !!!! :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu iste bi bit yenigi var ya hadi hayirlisi 2018-06-25 01:31:22

yakinda kokusu cikar

Avatar
ülke hiç iyi gitmiyor 2018-06-25 01:35:24

çok ilginç gece gece hiç biri kamera karşısına geçip konuşmadı ince yok, kılıçtaroğlu yok,meral akşener yok, karammolları yok,

Avatar
erow 2018-06-25 01:27:52

bence muarrem ince şu an rehin kafasına kesin silah dayayarak tehdit etmişlerdir kesinlikle muarrem ince kabul etmez ve kamera karşısına geçip konuşurdu açıklama yaparsı adam rehin bence tehdit altında o tweet leri muarrem ince attığına kesinlikle inanmıyorum

Misafir Avatar
muharrem ince bey 2018-06-25 01:34:31 @erow

ysk nin onunde aciklama yaparken sanki tedirgindi acaba neler oluyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erol 2018-06-25 01:29:50 @erow

bu siyaset çok boktan bir iş

Beğenmedim! (0)
Avatar
erow 2018-06-25 01:31:01

Meral akşenerde ortalıkta yok oda ysk benim kontrolümde merak etmeyin demişti akşener ve ince kamera karşısına geçmedi bugün tehdit altında olduklarını düşüşnüyorum ince asla teslim olmaz o işte bir iş var

Misafir Avatar
evet ya 2018-06-25 01:37:28 @erow

durum normal degil

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-25 05:39:22

yok ,yok kesin bunlara şantaj yaptılar .Bu seçimdede deyus tayyip yine dalavere düzenbazlık yaptı .Ya baksanıza MUHREM İNCE BEYİN MİTİNKLERİ TIKA BASA DOLUYDU .eşolueşek tayyip saçmaldı durdu kimse ilgilenmefi yemin le yine bunlar bir bok yedi yoksa BUSEÇİMİ MUHHREM İNCE BEY KAZANDI YEMİNLE .

Avatar
güle güle 2018-06-25 09:24:00

KILIÇDAROĞLU'NUN KOLTUĞU SALLANIYOR

Muharrem İnce'nin Cumhurbaşkanı olma hayallerinin tükenmesiyle, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da koltuğu sallanmaya başladı.

Daha önce CHP Genel Başkanlığı'na adaylığını koyan Muharrem İnce, cumhurbaşkanlığı yarışını kaybederse Kemal Kılıçdaroğlu'nun karşısına aday olarak çıkmayacağını söylemişti ancak parti içinden gelen haberler ise çok daha farklı yönde.

Muharrem İnce'nin seçimin ardından bir süre bekleyip, genel başkanlık için çalışmalara başlayacağı belirtilirken Kemal Kılıçdaroğlu'nu istemeyen vekillerin harekete geçmek için talimat beklediği iddia edildi.