'İnsan insanı sevince, Muharrem İnce'

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin kişisel sosyal medya hesabından paylaştığı video sosyal medyayı salladı

'İnsan insanı sevince, Muharrem İnce'

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin kişisel sosyal medya hesabından paylaştığı video sosyal medyayı salladı

29 Mayıs 2018 Salı 19:48
'İnsan insanı sevince, Muharrem İnce'

Muharrem İnce'nin resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan #HepimizinCumhurbaşkanı açıklamasıyla paylaştığı video sosyal medyada yüzlerce beğeni ve paylaşım aldı.

İşte İnce'nin o paylaşımı:

#HepimizinCumhurbaşkanı pic.twitter.com/lAdPaZ2CDO

— Muharrem İNCE (@vekilince) 29 Mayıs 2018

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 20:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-29 20:11:57

eyyy akp li troler biz vatandaşlar hür irademizle yorumlarımızı yapıyoruz sizler gibi talimatlar almıyoruz ve sizler mamanızın kesilecek korkusu yaşmanız sebebinden saldırıyorsunuz ey akp li troler sizlermi miliyeçi vtansever atatürkçüsünüz hiiiç sanmıyorum alışmışsınız 16 senedir havadan nemalanmaya sizler ancak ülkemizin böçekleri aslaklarısınız kıçınızı yırtsanız boşa *-*

Misafir Avatar
sen nesin, chp"li trol? 2018-05-29 20:57:33 @52

Elaleme trol demeden önce aynaya bak.

Beğenmedim! (2)
Avatar
attila 2018-05-29 20:06:34

Halikiyin.cuhmurbaskani.tayip.erdogan.hangi.halk.türkmü.acaba.bir rum.senin.erdofan.türke.benzer.halu.varmi.gelmis.ülkemize.bizimi.yönezecek.pislik.

Misafir Avatar
Bilmece 2018-05-29 20:53:25 @attila

Kafası kalın, beli ince
O güzel deliğine girince
Rahatlarsın
(Cevap: Kaşık)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-29 20:10:01

Siz neyi savunuyorsun bi anlasam sen oy veriyorsun keyfini saraylarda sürüyorlar uyam artik arkadas

Misafir Avatar
Saraylarda keyif mi sürüyorlar? 2018-05-29 20:56:49 @Vatandaş

O zaman rektörler de rektörlük binalarında keyif mi sürüyor? Kaymakamlar kaymakamlık binalarında, belediye başkanları belediye başkanlığı binalarında hepsi yan gelip yatıyor mu? Recep Tayyip Erdoğan sadece seçim dönemlerinde değil diğer zamanlarda da hem Türkiye'yi dolaşıyor hem de yurtdışına gidiyor.Saray dediğiniz yapının içinde de cumhurbaşkanlığına bağlı memurlar çalışıyor. Sizin o dar bakış açınıza göre hiçbir makamın ve mevkinin idarî binası olmayacak, herkes ayrı ayrı yerlerde küçücük binalarda çalışacak, öyle mi? Rektörlük binaları, kaymakamlık binaları, belediye başkanlığı binaları hepsi israf?

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI 2018-05-29 19:54:23

Recep Tayyip Erdoğan

Avatar
Muharrem seçime girince 2018-05-29 21:15:17

Tayyip seçilince
Muhalefet tükenince
CHP yarağı yiyince
Bu seçimler işkence

La fa la SOL
Yarağı yedi demokratik sol

Misafir Avatar
vazelin tükenince 2018-05-29 21:34:13 @Muharrem seçime girince

tükürükler bitince
seçim masrafları Muharreme girince
bu seçimler işkence

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Makara bir yere kadar 2018-05-29 21:25:50 @Muharrem seçime girince

Küfürlü yorumlara hayır
Moderatörler nerede?

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-06-16 12:51:32

halkı dinleyin anldnz