banner87

IPSOS'tan çarpıcı araştırma

IPSOS Araştırma seçmen profilini açıkladı; hangi meslek grubu hangi adayı destekliyor, eğitim düzeyi oy tercihini etkiliyor mu?

IPSOS'tan çarpıcı araştırma

IPSOS Araştırma seçmen profilini açıkladı; hangi meslek grubu hangi adayı destekliyor, eğitim düzeyi oy tercihini etkiliyor mu?

03 Temmuz 2018 Salı 01:27
IPSOS'tan çarpıcı araştırma

IPSOS Araştırma Şirketi, 24 Haziran seçimlerinin ardından seçmen profilini ele alan araştırmasının sonuçlarını açıkladı.

CNN TÜRK'te Ahmet Hakan'ın sunumuyla gerçekleştirilen Tarafsız Bölge programında açıklanan sonuçlara göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ev kadınları, çalışmayan kişiler ve öğrencilerden oluşurken Muharrem İnce'ye destek veren seçmenlerin büyük bölümünü çalışanlar ve emekliler oluşturdu. 

Seçmenlerin eğitim düzeyine göre destekledikleri adaylar incelendiğinde ise, ilkokul mezunlarının yüzde 60'ı Erdoğan'ı desteklerken, lisans mezunlarının yüzde 50'si Muharrem İnce'ye oy verdi. 

IPSOS araştırmasından öne çıkan bazı başlıklar şöyle: 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yurt mert 2018-07-03 04:58:13

ne demek istiyorsunuz egitisiz diplamasızlarmı oyu verdi

Misafir Avatar
Ossmann 2018-07-03 10:56:41 @yurt mert

bu ögrenimden mahrum kalmis kesmi kandirmak icin din ve milliyetcigi önüne koydugun zaman, birazda korkutursan , din devlet elden gidiyor dersen is tamam. tayyip bunu iyi kullaniyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işte yobaz sürüsü***** 2018-07-03 10:44:06 @yurt mert

Akp ye hep yüksek ögrenim gören kisiler veriyor, tayyipden konu acilinca , ben onun her tarafini yalaring digeri ben onu isssiriring yalaring , bir digeri iste orospun olurum, bir dieri Allahin bütün vasiflari onda toplanmis ,daha neler neler. Iste bu zekadaki insanlar tayyipe oy veriyor. Bir kisimda rantci soyguncu pezevenkler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
işte yobaz sürüsü 2018-07-03 09:02:17 @yurt mert

İşte kendini kandıran yobaz sürüsü. işte yenilgiye kılıf uyduran küstah güruh. işte kendini beğenen aşağılık yaratıklar, işte kendilerinden olmayana yaşam hakkı tanımayan yamyamlar. Ne demek AK Partiye ilk okul mezunlaı oy verdi?
siz kendinizi öyle avutun geri zekalılar. . AK Partiye her kesim oy verdi ama asla sapık kesim hain kesim oy vermedi. ama chp ye sapık ve han kesimden çoook oy geçti.

Beğenmedim! (6)
Avatar
A 2018-07-03 08:07:09

Hiç şaşırmadım!

Avatar
üretmeyen 2018-07-03 02:32:40

ital ikameci ekonomi üretmeyen ekonomi türkiyenin yillardir sorunu erdoganla baslamadi onunlada bitmez ekonomik disa bagimliysa böylede gitmeye mahkumdur .gitim li toplumlarin ekomisi ileridir üretendir .türkiyemizde tarimlda bitirildi ekonomimiz tepetaklak cikmazsokakda .tümden ekonomik sistem revize edilmelidir .

Avatar
Ömer 2018-07-03 09:13:38

Eğitimsiz olanlar diplomasız olana tercih etmiş

Avatar
Dogru 2018-07-03 08:34:00

Arkadas cehape yeise okumuş cahiller yani okumuş terör sempatizanları oy verdi diye baslık atsalar nasıl olurdu.. Bu gazetenin sahibi hem Esad destekcısi ve hemde cehape ile dalga gecen ama cehapelıler bunu anlamadığı bir insan... Adam sozcu gazetesinde Köse yazarı ama burada salak cehape ileri tutuyor... Bu kadar hıyar cehape li olmasa hüsnü mahalli nasıl para kazanacak.. Siz cehape li degil chpkk lısınız...

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-03 10:49:13 @Dogru

Ulan mal,ne yazdıklarında bir anlam bütünlüğü var ne imla kuralı.Yukarıdaki tesbitlerin doğruluğunu anlamak için senin yazını okumaya çalışmak yeterli zaten.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Dogru x******* 2018-07-03 10:47:06 @Dogru

Ne bok yemeye buradasin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAKAN 2018-07-03 01:46:11

SU SEÇIM GEYIKLERINI BIRAKIP MEMLEKETIN GERÇEK GÜNDEMI OLAN EKONOMIYE DONSENIZ NASIL OLUR HANIMLAR BEYLER.

Avatar
Tahsin 2018-07-03 09:11:21

Palavraya inanan kesim cahiller tasiki Erdoğan dilecek

Avatar