banner87

İran'dan İsrail'e hodri meydan!

İran'ın dini lideri Ali Hamaney'in Devrim Muhafızları Ordusu'na bağlı Kudüs Güçleri'ndeki bir temsilcisi, 'İran'ın İsrail'i yok edebileceği' konusunda uyardı.

İran'dan İsrail'e hodri meydan!

İran'ın dini lideri Ali Hamaney'in Devrim Muhafızları Ordusu'na bağlı Kudüs Güçleri'ndeki bir temsilcisi, 'İran'ın İsrail'i yok edebileceği' konusunda uyardı.

12 Nisan 2018 Perşembe 19:10
İran'dan İsrail'e hodri meydan!

Hamaney'in temsilcilerinden Ali Şirazi, İsrail'in Suriye'ye yönelik politikalarına ilişkin yaptığı açıklamada, İran'ın Tel Aviv'i yok edebileceği konusunda uyarıda bulundu. Fars Haber Ajansı'na konuşan Şirazi, "İsrail, kalleş varlığını sürdürmek istiyorsa, aptalca hareketlerden kaçınmalı. İran'a bu konuda gerekçe verirlerse, Tel Aviv ve Hayfa yok olacaktır. İran, İsrail'i yok edebilir" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 19:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gercekler 2018-04-12 20:05:07

sunni oropsu cocuklari yorum yapmasin. sunniler abd,israil ve suud'un gotunu yalamakta uzman oldular. mezhepci degilim, sadece sunnilerin ozelliklerini izah ediyorum.

Avatar
Cahil 2018-04-12 19:23:31

FAZLA SALLIYOR OLSAN BILE YINEDE KENDINIZE OZGUVENUNIZ VAR AMERIKANIN BOPCU VE NATOCU COCUKLARI GIBI HİÇ OLMAZSA BABANIZ AMERIKA YAPSIN DEMOYORSUNUZ

Misafir Avatar
yahudi ye kıymıyorsun de mi? 2018-04-12 19:37:54 @Cahil

zaten sen müslüman düşmanı yahudi dostu..inkarcı bir kişisin..evelsigünde ben ateistim diyordun..cahillllllllllll

Beğenmedim! (3)
Avatar
Uğur 2018-04-12 22:14:04

Helal olsun tüm kalbimizde destekliyorum bob eş başkanı nerde ancak Müslüman kanı dokmekle meşkul

Avatar
ensar 2018-04-13 00:49:01

Gerçekten bu kadar ufak bir israili yok etmek kolay yeterki öz güveni kaybetmeyin bir anda yağmur gibi saldıracaksın israil karşılık dahi veremeyecek zaten tüm askerleri bayan ve çoluk çocuk israile iş amaçlı gittim gelmiştim herşeye tanık oldum tamamen kolay lokmalar neden korkuyor bu ülkeler

Avatar
Nazmi 2018-04-12 21:24:11

Hem mezhepci degilim deyip hem sunnilere soven ibne pezevenk kodos sunnilre kaptirdin gotu herhalde bu kinin ondan mi amına koydugumunun piçi

Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 08:38:05 @Nazmi

sunniler ISLAM'in icinde degildir. abd, israil ve suud gotu yalayan bir guruh ISLAM olamaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 08:36:42 @Nazmi

Nazmi adli orospu cocugu. Biz Suriye ve Irak'ta abd'yi, israil'i, ingiltere'yi, onlarin kurup besledigi isid'i ve siz OROSPU COCUGU SUNNILER'i yendik. YAZ BUNU ANANIN AMINA.

Beğenmedim! (0)