İslam İşbirliği Teşkilatı Türkiye tarafından acil toplantıya çağrıldı

Türkiye İsrail'le Filistin arasında yaşanan olaylar nedeniyle İslam İşbirliği Teşkilatı'nı cuma günü acil toplantıya çağırdı.

İslam İşbirliği Teşkilatı Türkiye tarafından acil toplantıya çağrıldı

Türkiye İsrail'le Filistin arasında yaşanan olaylar nedeniyle İslam İşbirliği Teşkilatı'nı cuma günü acil toplantıya çağırdı.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 23:22
İslam İşbirliği Teşkilatı Türkiye tarafından acil toplantıya çağrıldı

ABD’nin Büyükelçiliğini Kudüs’e taşımasıyla çıkan olaylarda 55 Filistinli protestocunun öldürülmesi sonrası Türkiye’den bir hamle geldi.

Türkiye İslam İşbirliği Teşkilatı’na cuma günü için acil toplantı çağrısı yaptı. (Reuters)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 23:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-14 23:37:11

Toplansin ne olacak ? yahudi isgalcileri devlet olarak taniyanlarin tiyatro yapma zamani degil. Eylem önemli , ses getirecek eylem yapacak yürekli devletler nerede? Yine iran tek ses cikaran ve siyonistlerin korktugu tek ülke.

Misafir Avatar
toplansa ne olacak 2018-05-15 09:15:10 @Ossmann

33. dereceden masonlar var bu ülkede hiç satarlarmı siyonistleri popülerist söylem yaparlar o kadar oda israil izin verdiği için biz bunların ruhlarını biliyoruz ruhlarını oonun için muharrem ince İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-14 23:43:52 @Ossmann

Aynen tiyatro sahneliyecekler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Her gün toplansa ne yazar? 2018-05-14 23:39:50

Yahu bir çoğunu CIA ve Mossad yönetiyor zaten,komik olmayan ve öğrenin artık şu işleri..

Avatar
toplantidan once malatya kurrecik 2018-05-15 00:00:58

kalkani kapatilsin
erdogan yahudi cesaret odulunu iade etsin
israil urunleri boykot edilsin

Avatar
Bilgin 2018-05-14 23:59:09

RTE, Mavi Marmara gemisinin bayrağını değiştirip insanları ölüme göndermişti. İsrail'in gemiyi vuracağını biliyordu. Son limanda AKP yetkili şahısları gemiden çıkardılar. Kalan zavallılar ölüme gittiler. Bu zat mı Müslümanları koruyacak ? Haydi canım sende !

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-15 01:44:47

KADDAFIYE YaPILANLARI UNUTMADIK. YINE SECIM OYUNUDUR BU. ISLAM LIDERI OYUNUNU OYNUYOR SEREFSIZ.

Avatar
Unal 2018-05-15 00:05:29

IIB NE YAPACAKMIS TOPLANACAKMIS SANKI NATO TOPLANIYOR VEYA SARKOZY NIN HACLI ORDUSU LIBYAYA OPERASYON YAPMAK ICIN TOPLANIYOR NE ILE BASLAMISTIM IIB NE LERDEN BIRSEY CIKMAZ ATATURKTE TEKRAR DOGACAL DEGIL MESIH OLSAYDI BELKI MUSLUMANLARI GELIR KURTARIRDI LIBYADADA SURIYEDEDE TURKIYEDEDE AMA O FANIYDI GITTI AMERIKAYA ARKASINI DAYAYAN MUSLUMANDAN OLSA OLSA BOP CIKAR

Avatar