İslamcı yazar Eliaçık: kesinlikle hayır önde çıktı

İslami politik duruşuyla tanınan İhsan Eliaçık Twitter hesabından yaptığı açıklamada 'kesinlikle hayır önde çıktı dedi'

İslamcı yazar Eliaçık: kesinlikle hayır önde çıktı

İslami politik duruşuyla tanınan İhsan Eliaçık Twitter hesabından yaptığı açıklamada 'kesinlikle hayır önde çıktı dedi'

16 Nisan 2017 Pazar 22:58
6830 Okunma
İslamcı yazar Eliaçık: kesinlikle hayır önde çıktı

İslami politik duruşuyla tanınan İhsan Eliaçık Twitter hesabından yaptığı açıklamada 'kesinlikle hayır önde çıktı dedi'

İhsan Eliaçık'ın yaptığı açıklama şöyle: 

Kesinlikle hayır önde çıktı..3 saattir saklıyorlar,mühürsüz oylarla kıl payı kitabına uydurup,korna,gürültü patırtıyla işi kapatacaklar.

Ortada kesin, açık ara önde, otur yerine dedirtecek bir oran farkı yok. Şaibelerle dolu böylesi bir oranla neyin zaferini kutluyorsunuz?


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2017 23:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-16 23:19:16

CHP, EĞER BU LEKELİ, KARANLIK VE ASLA TÜRKİYE-DÜNYA KAMUOYLARINI İKNA ETMEYİCİ BU HALİYLE BU ŞAİBELİ SEÇİM SONUÇLARINI KABUL EDER VE % 52. KÜSUR ORANLA HAYIR OYLARININ KAZANMIŞ OLDUĞU BU SEÇİMİ DE AKP’YE TESLİM EDERSE, OYLARIMIZ, EMEK VE ÇABALARIMIZ HARAM OLSUN KENDİSİNE ARTIK DİYORUM !!!...

O KOLTUĞA DA BU HİLELİ SONUÇLA OTURMAK KİMSEYE NASİP OLMASIN VE HUZUR GETİRMESİN İNŞAALLAH !!!...

AMAN KESİNLİKLE TESLİM OLMAYIN KARDEŞİM, YENİ VE DÜNYA TARAFSIZ GÖZLEMCİLERİNİN ÖNÜNDE VE DENETİMİNDE KESİNLİKLE YENİ SEÇİME GİTMELİDİR TÜRKİYE !!!...

BU KADAR HİLELERLE MİLLETİ YILLARCA ESİR ALDIĞINIZ YETER ARTIK, YETTİ ARTIK !!!...

Avatar
er 2017-04-17 01:55:51

Allahdan korkmayan dini ticaret eden ey ortacag artiklari .bu Adam dogruyu söylüyor .bu secim göterdiki türk milleti tekadam istemiyor akp mhp deki sagduyulu vatani düsünlerde hayir Verdi .hayir yüzde 50 nin üzerinde ysk si devletin olanaklari köydeki muhtara Kadar hirsizlik yapildi hayir in zaferi engellendi ama nereye Kadar .

Avatar
Cemil Hamatoglu 2017-04-17 12:42:40

Ben secimden önce Tahmin etmistim Bu AKP zihniyeti ne yapar ne eder sandiktan evet cikartir diye, yine söylüyorum bundan sonra millet büyük bir cogunlukta bile karsi oy verseler yine AKP kazanir , Türkmilletini iyi günler beklemiyoooor demedi demeyin

Misafir Avatar
Ömer 2017-04-17 18:51:20 @Cemil Hamatoglu

Sandık görevlileri armutmu topluyordu,mızıkçılıgınız bir işe yaramayacak.% 70 bile alsanız saymayız anlamında laflar söylemek niyetinizi ortaya koyuyor ama düşündügünüzü yapamayacaksımız

Beğenmedim! (1)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-17 00:52:03

SPUTNİK:
RS FM’de konuşan Avrasya Kamuoyu Araştırmaları Merkezi (AKAM) Başkanı Kemal Özkiraz, referandum sonucunu şaibeli bulduğunu söyledi. (DAHA NE DESİN ADAM , NOKTA !!!…)
Özkiraz şöyle konuştu: “Ben sonuçları çok sağlıklı bulmuyorum. Sonuçlarda şaibe olduğundan yüzde yüz eminim. Şahit olduğum çok olay var . İlk sonuçlar geldiği anda YSK ‘Evet’i açıklarsa, itirazlardan sonuç alınmazsa şirketimiz kapanmıştır dedim. Şirketi kapattım.” (NİYE KAPATTIN Kİ ? BU AYIP SENİN DEĞİL !!!…)

Avatar
vatansever turuş 2017-04-16 23:12:07

Allahtan kork , bu millete ihanet etme . sonuca itiraz etme. milleti küçümseme. benim bir vatandaşlık ikazım bu birde ilahi adelet var tabi....

Avatar