İsmail Kahraman'dan skandal sözler!

Başkentray Açılış Töreni'nde konuşan TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Abdülhamit dönemi ile AKP dönemi arasında kalan dönemde bir duraklama dönemine girildiğini, Erdoğan ile birlikte bu dönemden çıkıldığını savundu.

İsmail Kahraman'dan skandal sözler!

Başkentray Açılış Töreni'nde konuşan TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Abdülhamit dönemi ile AKP dönemi arasında kalan dönemde bir duraklama dönemine girildiğini, Erdoğan ile birlikte bu dönemden çıkıldığını savundu.

12 Nisan 2018 Perşembe 18:31
İsmail Kahraman'dan skandal sözler!

Ankara’da Sincan-Ankara-Kayaş arasında metro konforunda banliyö hizmeti verecek Başkentray'ın açılış töreni gerçekleştirildi.

Başkentray Açılış Töreni'nde konuşan TBMM Başkanı İsmail Kahraman, "Ne günden ne güne geldik. Bu güzel eseri bize kazandıran başta Cumhurbaşkanımıza, Başbakanımıza ve Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanımıza tebriklerimizi sunuyorum. Ankaramıza hayırlı uğurlu olsun" derken, 1908'den AKP iktidarına kadar olan dönemde bir 'duraklama dönemine' girildiğini savundu.

"3 METRELİK MESAFEYE İKİ TANE KALAS KOYDUK DİYE..."

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ın da katılımlarıyla Kayaş Tren Garı'nda düzenlenen Başkentray Açılış Töreni'nde konuşan TBMM Başkanı İsmail Kahraman, sıkıntılı dönemlerin ardından böyle bir törende yer almaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Kahraman, "Bu güzel töreni görünce aklıma bir şey geldi; İtalya ve Almanya ile beraber harbe girmiştik 1'inci Cihan Harbi'nde. Bu iki ülkeyi de kalkındıran otoyol oldu, yola verdikleri değer oldu. Uzun müddet böyle yola başvurmamıştık. Sıkıntılı dönemler geçirmiştik. Şu güzelim töreni görünce 1930'lu yıllarda bir tören resmi aklıma geldi. 3-5 tane tahtayı ufak bir derenin üzerine koymuşlar, bayraklar, oranın mülki amirleri, askeri amirler bir araya gelmişler davullar zurnalar en fazla 3 metrelik bir mesafeye iki tane kalas koyduk diye. Ne günden ne güne geldik. Bu güzel günleri bizlere gösteren kişilere, Cenab-ı Hakka öncelikle tabi, teşekkürlerimizi sunuyorum.

"BİR DURAKLAMA DEVRİ GEÇİRDİK"

Dünyanın en eski tüneli Londra'da, ikinci en eski tüneli ise İstanbul'da Karaköy-Taksim arasındaki tüneldir. Arasında 12 yıl fark var, İstanbul 1875 yılında, Londra ise 1863 yılında tünele kavuştu. Güzel bir yol seferberliğimiz olmuştu. Hicaz Demiryolu'nu yapmıştık. 8 sende koca çölü aştık. 1400 kilometrekllik Hicaz Demiryolu inşa edildi, 21 günlük mesafe 21 saate indi ve Abdülhamit'in tahta geçişinin yıldönümünde, 1908'de açıldı. Bir duraklama devri geçirdik ve derken şimdi muhetşem bir dönem yaşıyoruz. Başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere bütün emek verenlerden Allah razı olsun diyoruz. Bugün bu güzel eseri kazandıran başta Cumhurbaşkanımıza, Başbakanımıza ve Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanımıza tebriklerimizi sunuyorum. Ankaramıza hayırlı uğurlu olsun" şeklinde konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 22:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-12 19:01:49

1923TEN 2002YE KADAR EFENDiLER DEVLETi iDiK 2002DEN SONRA MAYMUNLAR CEHENEMiNE DÖNDÜK ALLAHIN YARASASI

Misafir Avatar
ülkem 2018-04-17 09:50:39 @KECi COBANI

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Osmanlı ve Türkiye 2018-04-17 09:50:23 @KECi COBANI

Osmanlıyı tüm haçlı alemi birlik oldu dünyanın her tarafından Osmanlıya baskı kuruldu ve içeriye sızmalar oldu aynen chp kılıçdaroğlunun Türk siyasetine girdiği gibi, aynen pyd pkk suriye ıraktan, Yunaistan kaşınıyor, ermenistan kaşınıyor yetmiyor kıbris üzerinde numaralar çevriliyor. bütün bunlara Türkiye göğüs geriyor. osmanlıyı 300 senede yıkabildiler. uyumayın. Türkiye için aynı taktik uygulanıyor. eeey chp ve diğer muhalefet ve hükümete karşı kin dolu olanlar. merek yanarsa sıçan a yanı fareye de kalmaz. hükümetimize sahip çıkalım.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Ne mutlu Türküm diyene 2018-04-15 11:48:48 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=pXO5kqb29ps

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege nikliye cevap 2018-04-15 10:29:05 @KECi COBANI

1-osmanlica Turkcemi ??
2- osmanli padisahlarinin esleri cogu yabanci ornegin hurrem sultan cocuklari anne egitir kendi dininde kendi kulturunde neresi Turk oluyor
yahudiler bosuna demiyor yahudilik anneden gecer diye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇOK SIKTIN ARTIK BE.. SAMUEL KAHRAMAN ! 2018-04-14 13:02:29 @KECi COBANI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap ver 2018-04-13 13:04:18 @KECi COBANI

amk devsirme dönme iti, kimin yurdunu özellestirme maskesi altinda kimden tasviye ediyorsunuz? Her sey satilinca neye sira gelecek sonra? Satacak neyiniz kalacak?
Türk Milletinin vatani, suyu, ekmegi ile oynamayin. Fetönün siyasi ayagi kimler?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-04-13 11:09:01 @KECi COBANI

ATATURK TURK MILLETINE HAKETTIGI********************* adlı yorumcu APTAL SENİ, CAHİL HERİFSENİ Osmanlı TÜRKÇE değilmiydi?
işte sizi öküz gibi kullanıyorlar. boynunuza bir ip nereye çekseler oraya gidiyorsunuz.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
siz once Turk Milleti 2018-04-13 09:51:38 @KECi COBANI

diye hitap edin sonucta TURK MILLETININ MECLISINDESINIZ TURK MILLETTINI TEMSIL EDIYORSUNUZ
OSMANLI TARIHTE KALDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2018-04-13 09:49:42 @KECi COBANI

Atatürk'ün Meclis Açılış Konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=Du2vfuuTYUM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK TURK MILLETINE HAKETTIGI 2018-04-13 09:46:48 @KECi COBANI

DEGERI VERDI OSMANLI DONEMI ARAPLASTIK BIZLERSE TURK UZ DILIMIZ TURKCE
TURKCE COK ESKI BIR DILDIR GERCEK TARIHIMIZE SAHIP CIKALIM ROMAYI BILE ATALARIMIZ KURDU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
10. Yıl Nutku (Orjinal) 2018-04-13 09:44:10 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=g0lMDKAWaQg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi 2018-04-13 09:38:28 @KECi COBANI

betona yatirim politikasi iflas etti kopruden gecen gecmeyen para oduycek dolar arttikca kopru gecisleride artiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp 1 tane fabrika kurmadi olanlar satildi 2018-04-13 09:36:33 @KECi COBANI

ATATÜRK ne yaptı diyenlere işte ATATÜRK''ün icraatları
https://www.youtube.com/watch?v=o9DJpJq5lpY
AKP nin icraatlari
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ya millet et yiyemiyor 2018-04-13 09:32:49 @KECi COBANI

millet borc bataginda eti samani ithal ederek basarimi sagladiniz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herseyi satarakmi 2018-04-13 09:31:49 @KECi COBANI

duraklama donemi asildi ??
satilan fabrikalarimizin bankalarimizin cogu emperyalist ulkelerin elinde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alsana hırsız akp belediyesi iskenderun 2018-04-13 08:31:16 @KECi COBANI

adamsanız alın size delilli isptlı haber hodri medya iskenderun akp belediye başkanı seyfi dingil ,meclis üyesi erdal böce oğlu,akp yeni ilçe başkanı beyazıt bestami bilgili burçak söve fabrikası sahipleri soner boz,mehmet boz,abdullah boz ve mermer atölyesi sahibi abdullah iskenderun akçay 342 nolu imarsız ve yarısı hazine arazisi üzerinde olan parsel rüşvetle ve ortaklıkla bina yaptırılmış ve ruhsat verilmiştir.bu vatandaşlardan erdal bönceoğlu soner boz ,abdullah 17 temmuz sabahı kıbrısa kaçmışlar ve ortaaaalık sakinleşince geri dönmüşlerdir.bunlar fetöcülükten kaçmışlardır hadi size gerçek haber araştırın hepsinin belgesi aleni var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-12 19:42:32 @KECi COBANI

yobaz sürüsü komisyonu balli oldugu icin hep yapi islerindesiniz. Actiginiz bir tane önem arzeden üretim fabrikasi varmi? Yobaz devrinde türkiye saman ithal eder duruma geldi, zürriyetini kuruyasicalar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-04-12 18:55:38

Halife tayyip ile uçusami geçtik,lan sen ne kulaniyorsun anlant vatandas ögrensin

Avatar
Remzi 2018-04-12 18:44:27

VAllahi de billahi de küfür etmemek icin kendimi zor tutuyorum bu amk buraya hangi amk'larim Meclis baskani secti ulan? Bu adami görünce seytan görmüs gibi oluyorum.

Misafir Avatar
@Remzi x cevap 2018-04-13 00:08:28 @Remzi

akp baskani tayyipin biatcilari secti hi hi hi hiiiii . senden nasibini aldilar..

Beğenmedim! (1)
Avatar
HAMZA 2018-04-12 18:53:12