banner87

İsmail Kahraman, TBMM'nin resmi hesabını propaganda amaçlı kullandı

AKP'nin TBMM Başkan adayı İsmail Kahraman'ın, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) resmi Twitter hesabından yaptığı seçim propagandası tepki topladı.

İsmail Kahraman, TBMM'nin resmi hesabını propaganda amaçlı kullandı

AKP'nin TBMM Başkan adayı İsmail Kahraman'ın, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) resmi Twitter hesabından yaptığı seçim propagandası tepki topladı.

17 Kasım 2017 Cuma 00:46
İsmail Kahraman, TBMM'nin resmi hesabını propaganda amaçlı kullandı

Bir siyasi partinin Meclis Başkan adayı olan Kahraman'ın, devletin resmi Twitter hesabından yaptığı "Meclis Başkanlığı" seçim kampanyası tartışmalara neden oldu.

TBMM hesabından, "Yapılacak çalışmalar hakkında izahat verdik. Çok faydalı görüşme oldu. Başbakanımıza teşekkürlerimi sunuyorum. Yeni dönem inşallah birçok faydalı faaliyetlere vesile olacaktır. Güzel bir çalışma dönemi geçireceğimize inanıyorum." ,"Siyasi partiler millete hizmet için, milletin yücelmesi için var, muassır medeniyetin ötesine geçmek için var. Kendilerine teşekkür ediyorum"​ gibi ifadelere yer verildi.

Kahraman'ın, TBMM resmi hesabından, kendi kişisel kampanyası için paylaştığı o tweetler şu şekilde:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.11.2017 00:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ İNŞALLAH İMAMIN KAYIĞINA BİN ŞEYTAN FİRAVUN BUNAK 2017-11-17 02:05:34

Bunak FİRAVUN..alzaymır tam 78 yaşındasın .Senin ahin gitmiş vahim kalmış beyin hücrelerini bilal velet SIFIRLAMIŞ .Ne güzel tam bi ara RAMAK KALMIŞTI (( İMAMIN KAYIĞINA BİNMİŞKEN HORTLADIN MORUK HA GEBERDİ KURTULDUK DERKEN BU ULU ÖNDER BAŞKUMUTANIMIZ ,DÜNYA MUCİZESİ EFSANE ..MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜŞMANI ŞEREFSİZ FİRAVUN İSMAİL BUNAPINDAN KURTULDUK DİYE SEVİNİYORDUK ..HER NEYSE meclisteki vekiller senin yanına bile yaklaşmak istemiyorlarmış leş gibi sidik kokuyormuşsun bazende altına sıçıyormuşsun ..mecliste uyumuyormuşsun ..ALTINA BEZ BAĞLIYORMUŞSUN bazende ..konuşmalarını,unutuyormuşsun ..hadda adını bile unutacak kadar alzaymırığın almış gitmiş bunak ismail ..Senin akıl ve bilinç düzeyin geri kalmış yarı insan varlık olarak yaşamını mecliste altına oturduğun koltuğa işiyerek,sıçarak yaşamını sürdürüyormuşsun ..Git artık ..ULU ÖNDER AZİZ BAŞKUMUTANIMIZ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRK DÜŞMANI DÜRSÜ ..ALZAYMIR MORUK ,BUNAK GİT ARTIK İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA İMAMIN KAYIĞINA BİNERSİNDEBSENDEN KURTULURUZ TÜRK MİLLETİ BİZLER DENGESİZ FİRAVUN .İÇİNİN FESATLIĞI SURATINA VURMUŞ ALLAHIN AŞKINA ŞU BUNAK FİRAVUNUN SURATINDA HİÇ MEYMENET VARMI..? BU ALZAYMIR 78 YAŞINDAKİ ALTINA İŞEYEN ,SIÇAN BUNAK BENİ GÜNAHA SOKTU ŞEYTAN ..GEBER LA GİT İŞİNE ..NE MECLİSİYMİŞ BENİM MECLİSİMDE ULU ÖNDER AZİZ BAŞKUMUTANIM KEMAL ATATÜRK DÜŞMANININ NE İŞİ VAR DEMOKRATİK LAİK TÜRK DÜŞMANI FİRAVUN SÜRAT BUNAK GİT.

Avatar
Minnoş 2017-11-17 03:15:54

Cemal kardeş Tabiki seçmezler. Bahçeli'ye jest yaparlar onun partisin,den seçerler yani bir nevi kıyak olacak,da direk bu şahsi kendi almıyor . Neme lazım kalbi durur falan diye bu yolu deniyorlar seçilmedi olsun desinler diye.

Avatar
Murat 2017-11-17 05:28:43

Ya bunlar nasil yaratik.Bunlarin hepsimi hirsiz. Bunlara oy verenin yedi cettini s...yim

Avatar
cemal 2017-11-17 01:17:29

valla seni secmezler bosuna ugrasma en once kendi partililerin sana oy vermez bu kadar idaliyim

Misafir Avatar
akp.li vekil oy vermesin.bu yaşlı kişiye. 2017-11-17 09:19:38 @cemal

kardeş..akp.li vekiller seçiyor..muhalefet bir oy dahi buna vermez.
birilerininde işine geliyorki aday gösteriliyor.
iki cihanda fakir fukaranın eli yakalarında kalır akp.li vekillerin.
günah bu millete ya....akp.li vekillerin ve yandaş gazetelerinin ve yandaş oy verenlerinin elinde OYUNCAK olmuş ÜLKEMİZ..
iyi partiye oy vereceğiz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ İNŞALLAH İMAMIN KAYIĞINA BİN ŞEYTAN FİRAVUN BUNAK 2017-11-17 02:07:36

Bunak FİRAVUN..alzaymır tam 78 yaşındasın .Senin ahin gitmiş vahim kalmış beyin hücrelerini bilal velet SIFIRLAMIŞ .Ne güzel tam bi ara RAMAK KALMIŞTI (( İMAMIN KAYIĞINA BİNMİŞKEN HORTLADIN MORUK HA GEBERDİ KURTULDUK DERKEN BU ULU ÖNDER BAŞKUMUTANIMIZ ,DÜNYA MUCİZESİ EFSANE ..MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜŞMANI ŞEREFSİZ FİRAVUN İSMAİL BUNAPINDAN KURTULDUK DİYE SEVİNİYORDUK ..HER NEYSE meclisteki vekiller senin yanına bile yaklaşmak istemiyorlarmış leş gibi sidik kokuyormuşsun bazende altına sıçıyormuşsun ..mecliste uyumuyormuşsun ..ALTINA BEZ BAĞLIYORMUŞSUN bazende ..konuşmalarını,unutuyormuşsun ..hadda adını bile unutacak kadar alzaymırığın almış gitmiş bunak ismail ..Senin akıl ve bilinç düzeyin geri kalmış yarı insan varlık olarak yaşamını mecliste altına oturduğun koltuğa işiyerek,sıçarak yaşamını sürdürüyormuşsun ..Git artık ..ULU ÖNDER AZİZ BAŞKUMUTANIMIZ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRK DÜŞMANI DÜRSÜ ..ALZAYMIR MORUK ,BUNAK GİT ARTIK İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA İMAMIN KAYIĞINA BİNERSİNDEBSENDEN KURTULURUZ TÜRK MİLLETİ BİZLER DENGESİZ FİRAVUN .İÇİNİN FESATLIĞI SURATINA VURMUŞ ALLAHIN AŞKINA ŞU BUNAK FİRAVUNUN SURATINDA HİÇ MEYMENET VARMI..? BU ALZAYMIR 78 YAŞINDAKİ ALTINA İŞEYEN ,SIÇAN BUNAK BENİ GÜNAHA SOKTU ŞEYTAN ..GEBER LA GİT İŞİNE ..NE MECLİSİYMİŞ BENİM MECLİSİMDE ULU ÖNDER AZİZ BAŞKUMUTANIM KEMAL ATATÜRK DÜŞMANININ NE İŞİ VAR DEMOKRATİK LAİK TÜRK DÜŞMANI FİRAVUN SÜRAT BUNAK GİT.

Avatar
Minnoş 2017-11-17 03:09:45

Boşunamı demişler. Devletin malı deniz gerisini,de biliyorsunuz zaten .

Misafir Avatar
ateş olur. kul hakkı..ateeeeşş. 2017-11-17 09:23:14 @Minnoş

milletin kul hakkı haram olsun..milletin parasını yiyenlerin kabirinde ateş olsun o paralar yapışsın yılanlar dolsun kabirlerine..kim yiyorsa..1 lirasını dahi.
bütün haklarımız akp.ye haram olsun..vekillerine haram olsun..fukara 1400 lira danışman 20.bin lira vekil 30.bin lira .cb..60 bin lira..maaş alıyor.
ALLAHA REVAMI ? HARAMDIR HARAAAAAM..DOMUZ KANI GİBİ HARAMDIR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tc 2017-11-17 03:27:04

la yine guldum cok yararli isler yapmista birlik butunluk saglamismista yine secilirse sunlari yapacakmista
ulan bu kadar yalani hic bir kaypak siyasette gormedik bir ayagi cukurda kici hala koltuga yapistirmaya calisiyor bu kadar garibin gurebanin parasini har vurup harman savurmus utanmada ar hayada kalmamiski konusuyor konusturuluyor sayin cumhurbaskanimiz sessiz kalmamali artikkk

Misafir Avatar
Gerçeği gör kardeş.. 2017-11-17 09:25:54 @tc

KARDEŞ..onu oraya aday gösteren..zaten cb.dir.
bunu bilmiyormusunuz.
onun isteği olmazsa İsmail orada aday olabilir mi?
Burhan kuzu,yu istemedi cb..aday olabildi mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
davet 2017-11-17 07:43:49

kardeşim 77 yaşına gelmişsin haydi artık ..................gitttttttttttt.rizeye hayırlı dedelik yap.