İsrail Büyükelçisi Dışişleri'ne çağrıldı; 'ülkene dön!'

İsrail'in Ankara Büyükelçisi Eitan Naeh Dışişleri Bakanlığı'na çağrıldı. Dışışleri Bakanlığı, İsrail'in Ankara Büyükelçisine, "bir süre ülkesine dönmesinin uygun olacağını" bildirdi.

İsrail Büyükelçisi Dışişleri'ne çağrıldı; 'ülkene dön!'

İsrail'in Ankara Büyükelçisi Eitan Naeh Dışişleri Bakanlığı'na çağrıldı. Dışışleri Bakanlığı, İsrail'in Ankara Büyükelçisine, "bir süre ülkesine dönmesinin uygun olacağını" bildirdi.

15 Mayıs 2018 Salı 16:04
İsrail Büyükelçisi Dışişleri'ne çağrıldı; 'ülkene dön!'

ABD'nin elçiliğini Kudüs'e taşıma kararının ardından yaşanan gerilim devam ediyor. Dışışleri Bakanlığı, İsrail'in Ankara Büyükelçisine, "bir süre ülkesine dönmesinin uygun olacağını" bildirdi, büyükelçiden ülkeyi terk etmesini istedi. 

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanımasının ardından ABD yönetimi dün Tel Aviv'deki büyükelçiliğini Kudüs'e taşıdı. Büyükelçiliğin Kudüs'e taşınması Filistiller tarafından protesto edildi. Gazze'deki protestolar sırasında 60 Filistinli İsrail askerlerinin açtığı ateş sonucu hayatına kaybetmiş, 1700 kişi de yaralanmıştı.

İsrail askerleri, ABD'nin Kudüs'te büyükelçilik açmasını protesto etmek için Gazze'deki protestolara katılan 60 Filistinliyi öldürdü, 2 bin 770'in üzerinde Filistinliyi yaraladı. Gazze'de yaşanan katliamın ardından Türkiye'de 3 günlük milli yas ilan edilmişti. 

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin elçiliğini Kudüs'e taşıma kararına tepki gösterirken, 'Elçilik kararı yok hükmündedir' ifadelerinde bulunmuştu. Dışişleri'nden yapılan açıklamada Gazze'de yaşanan ve çok sayıda hayatını kaybettiği olaylara ilişkin de 'İsrail'in katliamını lanetliyoruz' ifadeleri kullanılmıştı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 17:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC CİA-SAVAR 2018-05-15 17:12:05

İNCİRLİK'İ , KÜRECİK'İ KAPATMAYAN SİYONİZM'İN PİÇİDİR !

Misafir Avatar
PEACE FOR SYRIA USA ISRAIL GO HOME 2018-05-15 23:16:12 @TC CİA-SAVAR

PEACE FOR PLASTINA
BEN YORULDUM HAYAT ... FRANSIZCA
https://www.youtube.com/watch?v=PYwovMnHvco

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY AKP 2018-05-15 21:12:34 @TC CİA-SAVAR

israil e satilan fabrikalarin elektrigini kapat kuru kuru kinamayla olmuyor PROTESTO MITINGLERINLE OLMUYOR IKTIDAR PARTI ICRAAT YAPMALI
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kuru kuru KINAMA yetmez 2018-05-15 19:10:53 @TC CİA-SAVAR

akp malatya kurecik kalkanini kapatsin
erdogan yahudi cesaret odulunu iade etsin
israil urunlerine boykot gelsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
TC CİA-SAVAR 2018-05-15 17:10:25

İNCİRLİK'İ , KÜRECİK'İ KAPATMAYAN SİYONİZM'İN PİÇİDİR !

Avatar
TC CİA-SAVAR 2018-05-15 17:11:25

İNCİRLİK'İ , KÜRECİK'İ KAPATMAYAN SİYONİZM'İN PİÇİDİR !

Avatar
Hep kandırdılar bu halki 2018-05-15 17:12:12

Bir buçuk milyon varil petrol turkiyeden gizli İsrail e gönderildi bunun cevabı nerde kim kimi savunuyor

Avatar
52 2018-05-15 17:44:30

kardeşim bir süre ülkene dön ne demek *temeli dön diyeceksiniz ey akp buda yetmez israyil in türkiyde bulunan bütün şirketlerini kapatacaksınız tiçareti keseceksiniz ve bunu kalıcı yapacaksınız ki insanlar desin ya gerçektende akp milliyeci ve ülusalcı ama nerde sadece göz boyasınlar neymiş bir süreliğine tabi iş milletin gazını almak öyle bizde yedik

Misafir Avatar
vatandaş.. 2018-05-15 18:44:35 @52

bu söylediklerinizi meral hanım muharrem ince cb.olsaydı yapabilirmiydiler?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçekler..... 2018-05-15 18:43:11 @52

KARDEŞ..BU söylediklerinizi ya babayiğit veya anayiğit cb.yapar gerisi fasulyenin faydalarını ve zararlarını anlatır..nerde o kişi ki..bütün israil ve abd,ye ait şirketleri kapatsın.,bol bol nutuk atarlar.ancak..!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaslar 2018-05-15 16:12:29

Çağrıgilsa ne oluyori kulağının çekecek akpli dışişleri Bakanı. . çay içerler ok filistinli oldurmeyin diyecek disisleri..elçi geri döner elciligine...hahaha.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-15 18:30:21

YANÌ KORUMA AMAÇLI GÖNDERÌYOR.

Misafir Avatar
rita.. 2018-05-15 18:46:00 @ALÌ KILIÇ.

başına bişey gelmesin diye mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
devam re,is 2018-05-15 17:09:06

Tamam diyenler Reise bir zamanlar
Muhtar dahi olamaz demişti

O günden bu güne hep DEVAM

Misafir Avatar
BOP 2018-05-15 20:37:00 @devam re,is

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (0)