banner87
Flaş Haber
Kapat

İsrail Türkiye'den tarım ürünleri ithalatını durdurdu

İsrail Tarım Bakanı Uri Ariel, Türkiye'den tarım ürünleri ithalatını dondurduğunu açıkladı.

İsrail Türkiye'den tarım ürünleri ithalatını durdurdu

İsrail Tarım Bakanı Uri Ariel, Türkiye'den tarım ürünleri ithalatını dondurduğunu açıkladı.

16 Mayıs 2018 Çarşamba 00:11
İsrail Türkiye'den tarım ürünleri ithalatını durdurdu

İsrail, Türkiye'den tarım ürünleri alımını durdurdu.

BBC Türkçe'nin haberine göre, kararını Twitter'dan duyuran İsrail Tarım Bakanı Uri Ariel, ''Tarım Bakanı olarak, bugün Türkiye'den tarım ürünlerinin ithalatını dondurma talimatı verdim. İki yüzlü bir şekilde İsrail'e ahlak dersi vermeye çalışan bir ülkeye destek olmayacağız. İsrail güvenlik güçleri ve IDF askerleri İsrail vatandaşlarını savunurken Erdoğan tüm dünyaya öğüt veriyor ve HAMAS gibi terör örgütlerini finanse ediyor” " dedi.

İşte o paylaşım:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.05.2018 00:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yunus 2018-05-16 00:44:05

haydi türkiye sıkıyorsa yahudi mallarını listele boykot et meclis israille yapılan anlaşmaların iptali istendi AKP ret ediyor buradan belli oluyor........

Misafir Avatar
hasinta altar 2018-05-16 11:47:50 @yunus

enerji bakanı enerji anlaşması yapmadımı 2 gün önce bakın bunların yahudi olduğu nereden belli anlaşma bu yürüyüşten sonraydı öne çektiler soysuzlar madem filistini düşünüyorsunuz.ak gençliğinizi savaşa gönderin bütün anlaşmaları iptal edin ne mallarını alın nede mallarını satalım erkek olan bu seçim zamanı erkekliğini gösterir hadi ak gençlik kuduse biz artık gitmeyecegiz bakalım buzamana kadar askerden kaçmayıp sizmi gitmişsiniz ortaya çıksın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Turkiyede 2018-05-16 01:54:36 @yunus

israil in gdo lu tohumunu yasaklatsin millet kanser oluyor erkeklerimiz kisirlasiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
yahudi menseyli 2018-05-16 00:54:27

mallari listesi yayinlansin almiyalim

Avatar
HİTLER İYİ YAPMIŞ BUNLARA YAŞASIN HİTLER ..DÜNYA LİDERİ HİTLER . 2018-05-16 00:26:07

Amam bizde pek hevesliydik .Ya HİTLER İYİ YAPMIŞ SİZİN GİBİ LAĞIM FARESİ İSRAİLLİLERE ..Az bile yapmış keşke soyunuz tükenseydi ..Eşolueşekler .Puşt domuz israil ..Toprağınız bile vatanınız bile yok işgalci ,faşit ,ırkcı keşke hitler kökünü kurutsaydı hayyy hitlker ..!!

Avatar
HİTLER İYİ YAPMIŞ BUNLARA YAŞASIN HİTLER ..DÜNYA LİDERİ HİTLER . 2018-05-16 00:26:38

Amam bizde pek hevesliydik .Ya HİTLER İYİ YAPMIŞ SİZİN GİBİ LAĞIM FARESİ İSRAİLLİLERE ..Az bile yapmış keşke soyunuz tükenseydi ..Eşolueşekler .Puşt domuz israil ..Toprağınız bile vatanınız bile yok işgalci ,faşit ,ırkcı keşke hitler kökünü kurutsaydı hayyy hitlker ..!!

Avatar
ella mono 2018-05-16 00:54:21

israilin taaaa amk

Avatar
Yüzsüz İsrael 2018-05-16 00:15:24

Biz de satmayacağız !

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-16 01:26:50

KUSURA BAKMAYIN AMMA ISRAIL O TOPRAKLARI FILISTINLILERDEN SATIN ALDI.
AKSAM YEDIGIN HURMALAR SABAH GOTUNU TIRMALAR.

Avatar
Sercan 2018-05-16 01:39:26

Ula kuş beyinli ismayil zaten iktidarda akp var