İstanbul'da AKP'li yönetici dairesine 64 seçmen doldurdu!

Seçmen listelerinin askıya çıkmasının ardından ‘hayali seçmen’ skandalları hızla artmaya devam ediyor.

İstanbul'da AKP'li yönetici dairesine 64 seçmen doldurdu!

Seçmen listelerinin askıya çıkmasının ardından ‘hayali seçmen’ skandalları hızla artmaya devam ediyor.

10 Ocak 2019 Perşembe 21:36
İstanbul'da AKP'li yönetici dairesine 64 seçmen doldurdu!

İstanbul Adalar’da 500 hayali seçmenin ardından, Üsküdar’da da birçok adreste hayali seçmen ortaya çıktı. Seçmen listelerinin askıya çıkmasının ardından Üsküdar Bulgurlu’da AKP’li belediye meclis üyesi Süleyman Gedikoğlu’nun evinde 40 kişinin kaydedildiği ortaya çıkarken, aynı mahallede bir başka adreste ise tek bir dairede 64 kişinin olduğu tespit edildi. 

Ailesinin Üsküdar Belediyesi’nden aldığı ‘Bebek Çeyizi’ ihalelesinin ortaya çıkması ve sonrasında da belediyenin denetim komisyonuna üye olarak seçilmesiyle gündeme gelen AKP’li meclis üyesi İlyas Karayel’in Bulgurlu’da yaşadığı binada bir dairede 18 kişinin olduğu belirlendi. 

Yine aynı mahallede AKP’li belediye meclis üyesi Süleyman Gedikoğlu’nun evinde 40 kişinin kaydedildiği ortaya çıkarken başka bir adreste tek bir dairede 64 seçmenin olduğu listelerde yer aldı. Siyasi partiler yaptıkları açıklama ile 4-17 Ocak tarihleri arasında askıda kalacak olan listelerde usulsüzlük olduğunun tespit edilmesi halinde kendilerine ya da seçim kurullarına itiraz edilmesi gerektiğini söylemişti. 

HDP Sözcüsü Saruhan Oluç da önceki gün yaptığı açıklamalarda Şırnak, Siirt ve Şanlıurfa'da seçmen kadırması yapıldığı yönünde raporlar bulunduğunu belirterek, buralara HDP ile AKP seçmeni arasındaki fark kadar seçmen getirildiğini söylemişti. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 21:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah kurtarsin bunlari 2019-01-10 21:50:18

Kafalarinda 1 gram beyin olsa yaptiklari akil isi degil!

Misafir Avatar
yörük haydar 2019-01-11 09:17:48 @Allah kurtarsin bunlari

topunun amk.camiye gittiğimizde nefret ediyoruz bunlardan.çoğuda dönme rizeli eski chpliler din oruş göstermelik varsa cep cep cep karılarına sorsan inekmi kocanmı diye vAllahi ineği tercih ederler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-01-11 01:05:40 @Allah kurtarsin bunlari

Allah kendine kulluk edeni kurtarır; kula kulluk edeni bildiği gibi yapar..

Beğenmedim! (0)
Avatar
sadettin 2019-01-10 21:54:10

Allah rahmet eylesin levent kırca yaşasaydı ona bukunmaz bir malzeme olurdu

Misafir Avatar
@sadettin x destek 2019-01-10 22:49:44 @sadettin

bir halk değimi vardır :"sike sürülecek akılları yok"

Beğenmedim! (0)
Avatar
Semih 2019-01-10 21:48:42

Nasil muslumanlik bu.herturlu hiyle dònuyo.bunu yapanlar birde utanmadan camiye gidip namaz kilarlar.ee hani vicdan, dogruluk?

Avatar
Yalan dünya 2019-01-10 22:45:15

Bunlar müslüman değil, Allah bismillah deyip kendi lüks hayatlarını yaşayan süslümanlar ,,,,sustalı İsrail ve Amerikan uşakları.....

Avatar
Yalan dünya 2019-01-10 22:40:55

Bugüne kadar hangi yolsuzluğun üstüne gidildiki herşeye kılıf uydurmakta usta oldular, herkonuda uzmanlaştılar tek yol aslında seçimlere katılımamak protesto etmek bütün muhaliflerin katılımıyla olması şart.... YSK bile onların uşağı.....

Avatar
bunlar müslümansa 2019-01-10 23:03:09

o zaman hırsız müslüman olarak tarihe geçeceklerdir

Avatar
Doğrucu Davut 2019-01-10 21:57:06

CHP bu YSK'nın Tayyip tarafından atandığını, geçmişte hiç bir seçim hilesine ses çıkarmadığını, bundan sonraki seçimlerde de hilelere göz yumacağını ilan etmeli. Tarafsız olacağına ŞEREFİ ve NAMUSU üzerine yemin eden Cumhurbaşkanının tarafsız davranmadığı ve devlet kasasından propagandaya devam ettiği, Aday olduğu için görevinden istifa etmesi gereken Binali Yıldırım'ın istifa etmediği, seçmen kütük hilelerinin şimdiden ayyuka çıktığı ve bu konulara YSK''dan itiraz çıkmadığı, Erdoğan tarafından atanmış olan YSK üyelerinin geçmiş seçimlerde adil olmadığını gelecek hiç bir seçimde de adil olamayacağı açıklanmalı. Bu koşullarda seçimlere katılmanın, hile ve adaletsizliklerle kaybedileceği belli olan seçimlere demokrasi varmış gibi katılıp meşruiyet kazandırmamamalıdır.

Misafir Avatar
X--- 2019-01-11 12:33:03 @Doğrucu Davut

sende beni yersin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
X 2019-01-10 23:57:55 @Doğrucu Davut

Senden de suri yeli boku olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP ######cev. 2019-01-10 23:55:14 @Doğrucu Davut

Evet olmaz ama senden manda boku olur!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP 2019-01-10 23:02:54 @Doğrucu Davut

Chpden bi b.k olmaz

Beğenmedim! (10)
Avatar
gele me 2019-01-10 21:56:01

müslümanlar her sey mübahtir hirsizligin kiralini müslümanlar yapiyor beyaz kefen giyilar sanki kim onlana ne demis hep magdur edebiyati 16 yildir yapmadiklari iskence etmedikleri hukkuksuzluk kalmadi her gün magdur edebiyati sanki magdur kendileri baskasi hep suclu hep düsman onlari kiskaniyor