İşte 1 Mayıs'ın bilançosu

1 Mayıs'ın pek çok noktada çoşkuyla kutlandığı İstanbul'da zaman zaman polisle küçük gruplar arasında gerilimler yaşandı. Gün içinde İstanbul'da 66 kişi gözaltına alındı. Gözaltıların büyük çoğunluğu Taksim'de ve Taksim'e çıkan bağlantı noktalarında yaşandı.

İşte 1 Mayıs'ın bilançosu

1 Mayıs'ın pek çok noktada çoşkuyla kutlandığı İstanbul'da zaman zaman polisle küçük gruplar arasında gerilimler yaşandı. Gün içinde İstanbul'da 66 kişi gözaltına alındı. Gözaltıların büyük çoğunluğu Taksim'de ve Taksim'e çıkan bağlantı noktalarında yaşandı.

01 Mayıs 2018 Salı 16:11
İşte 1 Mayıs'ın bilançosu

İstanbul'da 1 Mayıs ile ilgili 66 kişi gözaltına alındı. İstanbul Emniyet Müdürlüğü yetkililerinden edinilen bilgiye göre; şu ana kadar 66 kişi gözaltına alındı. Gözaltına alınanlardan 56'sının Beşiktaş, 6'sının Maltepe, 2'sinin Beyoğlu ve 2 kişinin de Şişli'de gözaltına alındığı öğrenildi. Maltepe'de gözaltına alınan 6 kişiye 'Görevli memura mukavemet' suçundan işlem yapılacağı öğrenildi.

TAKSİM'E YÜRÜMEK İSTEYEN GRUBA GÖZALTI

Sabahın erken saatlerinde Beşiktaş'ta toplanarak Taksim'e yürümek isteyen yaklaşık 15 kişilik gruba polis müdahale etti. Taksim'e yürümek isteyen Halkın Kurtuluş Partisi üyesi gruba polis izin vermedi. Grup yürümekte ısrar edince polis müdahalede bulundu. Gruptakiler gözaltına alındı.

Yaklaşık 2 saat sonra HKP üyesi yaklaşık 20 kişilik bir grup daha Beşiktaş'ta toplandı. Taksim'e yürümek isteyen gruba polis izin vermedi. Grup yürümekte ısrar edince polis müdahalede bulundu. Gruptakiler de gözaltına alındı.

26 BİN POLİS, 85 TOMA, 55 ZIRHLI ARAÇ, 4 HELİKOPTER

1 Mayıs önlemleri kapsamında İstanbul'da 26 bin 174 polis görev yaptı.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü yetkililerinden edinilen bilgiye göre, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kapsamında İstanbul genelinde görev yapan 26 bin 174 polisin 8 bini Maltepe'de, 6 bin 500'ü ise Beyoğlu, Şişli ve Beşiktaş 'ta görevlendirildi. 85 TOMA, 12 shortland ile 55 zırhlı araç da çeşitli noktalarda konuşlandırıldı. Havacılık Şube Müdürlüğü'ne bağlı 4 helikopter de İstanbul'u havadan gözledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gelecek sene 1 Mayis 2018-05-01 17:45:56

Taksimde kutlanacak insAllah, cunki AKP iktidarda olmayacak.

Misafir Avatar
çok beklersin 2018-05-02 09:42:40 @Gelecek sene 1 Mayis

cehape denen derneğe seçim akşamı 2 adet dana taşğı göndereceğim. birini yönetim birinide başındakıler yesin.. 24 haziranda yenileceksiniz ..ilagal gruplarla bir mayıs olmaz cehape zihniyeti bunu anlamıyor çünkü koca kafalılar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-05-01 22:31:45 @Gelecek sene 1 Mayis

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-05-01 22:31:13 @Gelecek sene 1 Mayis

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
garip seyler oluyor 2018-05-01 22:30:39 @Gelecek sene 1 Mayis

Yaşar Okuyan, Genelkurmay Başkanı siyasi partinin emrine giremez | 30.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=TYSHlj0IKT0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-01 22:29:50 @Gelecek sene 1 Mayis

CHP KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işçiler 2018-05-01 18:22:31 @Gelecek sene 1 Mayis

Ecevit knuşuyor şekere yüzde yüz zam, tuz a yüzde beşyüz zam, benzine, yağa, tüpe, otobüs biletine, makarnaya, şekere çaya sıgaraya yüzde yüz zam. devam ediyor Ecevit bu zamanlar son zam değil devamıda gelecek. çünkü garibim Ecevit ne yapsın İMF üdüğümüzü sıkıyordu. faiz almış başını gidiyor. iş bilmeyen devlet yöneticisi halkı öyle perişan eder. . o günler gitsin gelmsin. amin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EVET 2018-05-01 18:20:03 @Gelecek sene 1 Mayis

1 Mayısı işçi bayramı yapan AKP dir. AKP işçiden yanadır. sigortasız çalışmanın önüne geçti. artık her çalışan sigortalı. tabiki AKP

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EGE 2018-05-01 18:18:36 @Gelecek sene 1 Mayis

UYAN BE KARDEŞİM UYAN. TÜRK İŞ SENDİKASI GENEL BAŞKANI BAYRAM MERAL VARDI ; İŞÇİLER SÜREKLİ GREV YAPARDI ÇÜNKÜ HAKLARINI ALAMAZLARDI. . BAYRAM MERALIN O ZAMAN BİNDİĞİ ARABA BİNLERCE İŞÇİNİN MAAŞININ TOPLAMINDAN FAZLAYDI.. O bAYRAM MERAL CHP DEN MİLLETVEKİLİ OLDU SONRA. YANI İŞÇİLERİ KAZIKLADI. CHP ZİHNİYETİ SOYMAK SÖMÜRMEK ZİHNİYETİDİR. OYUMUZ AKP YE.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 16:23:13

1 Mayıs'ı tatil yaptık meydanlarda kutlanacak diye böbürlenen iktidar şimdi emniyet güçleri marifetiyle meydanlarda kutlanmasına izin vermiyor. İşçiden bu kadar korkmayın Taksim meydanında bu kadar korkmayın. Gezi ayarlarınızı bozdu. Korkunun ecele faydası yok Seçim sonrası şapka düşecek kel görünecek Ankara'da koltuk sevdalısı beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak farkındalığını sizlere hatırlatacak

Misafir Avatar
işçi_benim 2018-05-01 18:29:18 @Vatandaş

--------- A ...ına koduğumun çocuğu.Taksim serbest olsun git gezideki gibi pkk terörünün paçavrasını AKM ye as öylemi? ulan o çocuğu siz işçi haklarından ne anlarsınız. siz in chp bozuk yönetimi zamanında işçileri sömüren sendika başkanlarının altlarındaki arabaları yatlarını saraylarınıda gördük. işçiye zam verdirmiyodu sizin pislik savunduğunuz zihniyet. şimdi işçi adam gibi displin ve güvenlik içinde çalışıyor. sigortasız işçi yok. küstah seni

Beğenmedim! (2)
Avatar
SAKIN HA 10 KİŞİ 2018-05-01 17:58:11

YANYANA GELİP DARBE YAPAR KORKUSU İLE KİMSEYİ BİRLİKTE İSTEMİYORLAR.OLURDA 10 KİŞİ 100 YADA 1000 OLUR KORKUSU.

Misafir Avatar
bu sana cevap yazanin 2018-05-01 18:49:13 @SAKIN HA 10 KİŞİ

ana sini av ra dini beraber duzelim yoksa kasintisi gecmis bu orospu nun analarinin carsafin altinda dildo tasiyorlar kazik gibi bu soysuz alcaklar kufurden baska buir sey bilmezle korkak nasusuzlari domaltmak gerek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@SAKIN HA 10 KİŞİ x----hakettin ama 2018-05-01 18:30:56 @SAKIN HA 10 KİŞİ

vay a ...mına koyayım senin terörist seni.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-05-01 18:08:57

derin ajanlar solu iagaliteye çekip yok etmek için her fırsatı degerlendiriyor,taksime çıktın da hangi emekciye kazanım sagladın

Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-01 22:29:27

CHP kazanacak

Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-05-02 09:39:54 @troller bosuna yirtinmayin

cehape 3 ün birini alacak

Beğenmedim! (0)