İşte Adnan Oktar’ın evinden çıkanlar

Adnan Oktar ve grubuna yönelik bu sabah başlatılan operasyon kapsamında Oktar'a ait ev araçlarda arama yapıldı. Aramalarda çeşitli marka ve çapta yüze yakın silah ele geçirildiği öğrenildi

İşte Adnan Oktar’ın evinden çıkanlar

Adnan Oktar ve grubuna yönelik bu sabah başlatılan operasyon kapsamında Oktar'a ait ev araçlarda arama yapıldı. Aramalarda çeşitli marka ve çapta yüze yakın silah ele geçirildiği öğrenildi

11 Temmuz 2018 Çarşamba 13:19
İşte  Adnan Oktar’ın evinden çıkanlar

Adnan Oktar ve grubuna yönelik sabaha karşı başlatılan operasyon devam ediyor. Oktar’ın Çengelköy’deki evinde yapılan aramalarda ele geçirilenler İstanbul Emniyet Müdürlüğü’ne getirildi. Getirilenler arasında silahların da olduğu görüldü.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Adnan OktarEvSilah
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeyde 2018-07-11 14:39:53

TARKATLARA BAKIN HEPSİ SAHTEKAR.

Misafir Avatar
soruyorum diyen pezevenk 2018-07-11 21:08:34 @zeyde

tarikat olmazsa senin gibi şerefsizlerin ürediyi vajina olmaz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nıt: @zeyde x-soruyorum 2018-07-11 15:06:16 @zeyde

t: @zeyde x---LAVUK --------------bir sapık çıkıyor bokunu yiyor. tüm ağızlara bok yiyen mi diyeceksin?
seni bok yiyen İT i. ne istiyorsun dinden diyanetten. tarikatın sana ne zararı var?

Beğenmedim! (7)
Avatar
mg 2018-07-11 15:30:00

bu tarikatlar bu cemaatler bu parayı nereden buluyor hepsi sahtekar hepsi tembel götlek üretmeyen yiyici asalaklar

Misafir Avatar
. 2018-07-11 21:13:29 @mg

Toplumun çalışan üyeleri hiçbir şey elde edemezken, her şeyi elde edebilen üyeleri hiç çalışmamaktadır!.. Friedrich Engels

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
lamn salak mısınız 2018-07-11 17:15:32 @mg

bu adnan oktar ne tarikati ne cemaati, adam yıllar önce DGMde karı sattığını kendisi itiraf etmişti. Şizofren raporu var ibnenin onun için cezaevinden saldılar dışarı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-07-11 15:40:15

Silahlarla kalelerini koruyorlardı demek. ' bunlar azılı bir çetedir kapsamına alınmalıdır .Ülkemi getirdikleri yere bakarmısınız .At koşturuyorlarmış . Zavallı yüreği yanık analar gözünüz aydın göz yaşlarınız bitsin artık .

Misafir Avatar
ecevite laf söyleyen götveren 2018-07-11 21:11:31 @D

git anana sor seni nasıl üretmiş goodeeşşşş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sizin demokratik sol ecevit döneminde 2018-07-11 17:16:38 @D

adnan okatrı serbest bıraktılar ne konuşuon dümbük?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-11 13:28:00

BILIRSINIZ ÇENGEL KÖYÜN HIYARI MEŞHURDUR.YAKALANANDA O HIYARLARDAN BİRİ.

Avatar
cafer 2018-07-11 15:39:07

Bu zat seçimlerde önce Tv 9 AKP Oy verdi Bir ülke düşünü 3 öğrenci pankarta taşıdı diye tutuklama talimatı veriyor evinde silahlı örgüt kuruyor devlet yok tek adamlık var hayırlısı.

Avatar
Her iktidar partilinin 2018-07-11 13:49:07

evinde olan normal eşyalardan bunlar. ne var ki?

Avatar
Emine 2018-07-11 17:40:11

En hakiki Müslüman böyle ise, Saraydaki sahtesi nasildir?

Avatar
Hakan 2018-07-11 23:03:06

Degirmenin suyu kesilmis millet saksak pesinde.ülkede ekonumu,demokrasi tepetakla.herkes adnan hocanin pesinde.bunlar gündem yaratmak gündem.