banner87

İşte Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye...

CHP lideri Kılıçdaroğlu, hazırlık aşamasına bizzat katıldığı seçim bildirgesini açıkladı. Kılıçdaroğlu, konuşmasında bu iki dev projeyi açıkladı: Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye Programı...

İşte Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye...

CHP lideri Kılıçdaroğlu, hazırlık aşamasına bizzat katıldığı seçim bildirgesini açıkladı. Kılıçdaroğlu, konuşmasında bu iki dev projeyi açıkladı: Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye Programı...

26 Mayıs 2018 Cumartesi 14:49
İşte Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye...

Kılıçdaroğlu, konuşmasında bu iki dev projeyi açıklarken, "Yurttaşının kaderini doğum yerinin belirlediği bir ülkede, toplumsal refahı sağlayamayız. AKP iktidarında bölgesel eşitsizlikler çok derinleşmiş, Türkiye’nin kişi başı en yüksek gelirli ili İstanbul ile en düşük gelirli ili Ağrı arasındaki uçurum yıllık 80 bin TL’ye ulaşmıştır. Anadolu’yu yeniden kalkındırmak için Beş Kalkınma Kuşağı’nı “Merkez Türkiye Projesi” çatısı altında eş zamanlı olarak yaşama geçireceğiz. Bu projeler ile hem bölgelerarası eşitsizlikleri ortadan kaldıracak hem de Türkiye’nin küresel ekonomiyle bütünleşmesini sağlayacağız.

'Merkez Türkiye Projesi' içinde bütünleştirilmiş, her biri kendi bölgesinin karşılaştırmalı üstünlüklerini öne çıkaran 5 Kalkınma Kuşağı, Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesine öncülük edecektir." ifadelerini kullanmıştı.

CHP lideri Kılıçdaroğlu, Twitter hesabından #MilletİçinGeliyoruz hashtag'i ile Anadolu Kalkınma Kuşakları ve Merkez Türkiye projeleri hakkında bir video paylaştı.

İşte Kılıçdaroğlu'nun paylaştığı o video:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.05.2018 14:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YEŞŞE BOP'ÇU PKK'LI SİYONİST KEMÂL ! ŞAHANE Y-CHP 2018-05-27 06:46:24

NİHAT GENÇ ! www.youtube.com/watch?v=ix3dgMP6ikQ

Misafir Avatar
EYY SİYONİST KEMÂL ! PKK BİLDİRGESİNİ OKUDUN !!!!! 2018-05-27 07:10:25 @YEŞŞE BOP'ÇU PKK'LI SİYONİST KEMÂL ! ŞAHANE Y-CHP

ÇOK ZEKİ (???) Y-CHP'DE İNEĞİN TRENE BAKTIĞI GİBİ BAKIYOR !
YEŞŞE ÖZERKLİK , YEŞŞE BOP AQ... :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-26 16:49:01

yok o şans %25 geçememişsin tacizci ramazanda bira içenlemi geçecen,akkıllı ol mazAllah erdogan gelirse hitler dönemini yaşarız,tek adam keyfiyeti,bop hayaleri ulkeyi bataklıga götürür demelisin,bu yuzden chp guçlu gelmeli keyfiyete savaşa hayır demek için

Misafir Avatar
DEDECİK 2018-05-27 06:56:20 @aydın

NİNE BENİM İÇKİ KÜLTÜRÜM SAĞLAMDIR ! %99 DERECE GRAPPA BİLE VAR KOLEKSİYONUMDA ! Bİ GÜN GEL İÇELİM NİNEMCİĞİM...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
biz kadinlar oyumuzu 2018-05-26 17:16:01 @aydın

MUHARREM INCEYE VERECEZ

Beğenmedim! (47)
Misafir Avatar
aydin seni iftiraci seni fitneci 2018-05-26 17:15:14 @aydın

ayip be aydin ayvalik da ramazanda 70 lik raki ve balik goturdunmu sen ??

Beğenmedim! (49)
Avatar
Muharrem İnce'nin Adana mitingine insan seli 2018-05-26 15:18:31

https://www.youtube.com/watch?v=zZS4RGEFxDw

Misafir Avatar
YEŞŞE BOP'ÇU MUHARREM VE TAYYİP ! 2018-05-27 06:47:38 @Muharrem İnce'nin Adana mitingine insan seli

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-26 15:18:54

MUHARREM INCE

Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-26 15:19:36

birde SARAY a AT Ciftligi
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Avatar
sandıklara sahip çıkılmalı..hileciler işbaşında. 2018-05-26 15:33:57

iyi parti ve chp sandıklara çok dikkat etmeli..taşımalara da..köylerede..
bunlardann herşey beklenir..artık.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-26 15:20:08

SEÇILENLER SEÇENLERIN VARLIĞINDAN SEÇILENE KADAR HABERDAR.SEÇILDIKTEN SONRA SEN SAĞ BEN SELAMET.GÖYA MÜSLÜMAN AMA SADECE KENDINE VE AVANELERINE.BENDEN OLMAYANIN BERTARAF OLDUĞU ÜLKEDE YAŞIYORUZ.ELBIŔLIĞIYLE
TÜRKIYEMIZE VATANIMIZA EN BUYUK KÖTÜLÜĞÜ YAPIYORUZ.

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-05-26 16:28:04

Zaten Akpartide CHP Projelerini calıyor.
Söz Vatansa CHP.iyiki varsın

Misafir Avatar
ÖZERKLİĞE NE DİYON TRABZONLU DAYICIM ????? 2018-05-27 07:02:36 @Trabzonlu Hayati dayı

HEE ???? ALGI ÇÖPLÜĞÜ TÜRKİYEMİN MİLLETİ ????

Beğenmedim! (0)