banner87

İşte CHP'de kurultay için toplanan son imza sayısı

CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imzalarda ulaşılan son sayı açıklandı.

İşte CHP'de kurultay için toplanan son imza sayısı

CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imzalarda ulaşılan son sayı açıklandı.

23 Temmuz 2018 Pazartesi 14:39
İşte CHP'de kurultay için toplanan son imza sayısı

CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, olağanüstü kurultay için şu ana kadar ulaştıkları imza sayısının 606 olduğunu açıkladı.

Kurultay için 625 imzaya ihtiyaç varken, imzacıların bazılarının imzasını geri çektiği iddiası da Tüzün tarafından yalanlandı.

Çağdaşses'te yer alan habere göre, Tüzün, "Delegenin iradesine ipotek konulmak isteniyor. Arkadaşlarım özgür iradesiyle notere gidiyor. Hiçbir delege arkadaşımız baskıyla imzasını geriye almaz. Bize intikal etmiş, imzamı geriye aldım diyen yok. Aksine ‘bugüne kadar vermemiştim, imza vermeye gidiyorum’ diyen delege arkadaşlarımız var" ifadelerini kullandı.

İmza toplama süresi 30 Temmuz’da sona eriyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.07.2018 20:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜRKİYEM 2018-07-23 15:20:56

Yazık hem de çok yazık kendi iç problemini çözemeyen bir parti Türkiye'min problemlerini nasıl çözecek?

Misafir Avatar
defol kemal 2018-07-23 17:50:42 @TÜRKİYEM

kemal kalırsa chp nin oyu alevi cemaatinin oyu olur oda barajı aşmaz.onun için kurultay olup güven tazelenmeli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İmzalar Tamam 2018-07-23 17:07:42

Gerekli imzalar toplandı.taktik icabı bekleniyor

Avatar
Seher 2018-07-23 17:08:05

CHP nin politikaları çok yanlış.Zaman zaman aklı başına gelmis gibi olup giden pısırık bir hali var Toplumu okuyamıyorlar,gencliği yakalıyamiyorlar.Bir milletvekili ve CB secimi yaşadık.Milletvekili seçimi için ne gibi calışmalar yaptılar?Çok geç belirledikleri adaylarının performansina sarıldılar.Gencliğin halkın beklentilerinin farkinda değiller.Kemal Bey çok efendi bir kişi..Türkiye baska bir Türkiye,dünya başka bir dünya..hızlı değisiyor her sey..bu hiza ayak uyduracak, cok yeni politikalar gelistirecek genç, dinamik gerçek demokrasiye bas koyacak bunu topluma eğiterek yayacak icine isletecek yönetime ihtiyaç var..yapamadınız yapamiyorsunuz..lütfen Türkiye nin iyiliği için cekilin..benim gibi pek çok kişinin son oylarını aldınız..inanın artik yok oy bu yönetime..

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-07-23 17:08:55

Kılıçtaroğlunu hala umut gören körler acın gözlerinizi belki gercekleri görürsünüz

Avatar
halkin umudu 2018-07-23 15:44:26

Halkin umudu kilicdaroglu

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-07-23 17:09:18 @halkin umudu

SENİN GİBİ SALATALIKLAR OLDUKCA CEHAPE DAHA COK SECIM KAYBEDER ZİHNİYETSİZLER

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
can 2018-07-23 15:56:11 @halkin umudu

bu kafa ile 10. seçimide kaybetmeye hazır olun ne güzel akp sayenizde çok ama çoookkk mutlu :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu imzalar dan supelendim 2018-07-23 16:12:40

Bence imza sayısı 400 yakın dir noter tasdikli imza veren chp kurultay delegeleri noter imza veren arkadaşlarin işlemi bittikten sonra noter tahutlu posta yoluyla chp genel merkezine yollar. Posta genel merkezde görevli memur imza karsiligi gelen potada gelen noter tasdikli imzaları işleme koyar .genel merkezde bu imzaların bir nüshası var.bu imza toplayan arkadaşlar bizle dalga geçiyor.nüshasını imza veren arkadaş ta kalıyor bir taneside kurultay imzası toplayan arkadaşlarda kalıyor kemal bu imzaları veren noter den tasdikle kontrol et ikincisi imza verenler den cevap yazısı işte bu işte kalma kült işler imza yol varmış gibi gösterip genel merkezde de birini ayarlamışlardir.olmayan imza varmış gösteriyorlar.bu işi yapanları disiplin kuruluna cumhuriyet savcılığa ver. Gözün yaşına bakma.

Avatar
50 yakın arkadas imzayi geri çekmiş 2018-07-23 16:41:32

Noterden imzalarini 50 yakini geri cekmis Zararının neresinden dönülürse o kar.arkadaşların doğru yolu bulması sevindirici aklın yolu birlik beraberlik zamanı

Avatar
Siyaset yapmayin 2018-07-23 17:51:54

Siz sizin desteklediğini insanlara bakın değerlendirme yalan söylüyormu kul hakkı yemişmi vergi kacaciligindan ceza Yemişmi kadın duskunlugu varmı hırsızlık varmi ahlaksizmi insanlara saygısızmi sabah başka akşam bask çalıyorum.alkolik vs bunlardan birkaçını barındıran chp genel baskani olamaz.kemal beyi niye seviliyor bize dürüst adam lazim.dürüstler mumla bulunuyor.