banner87

İşte Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı kabinesi

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı kabinesindeki isimler belli oldu. İşte yeni dönemin ilk Bakanları... Yeni kabineyi firesiz tüm Türkiye'ye YURT WEB 2 saat önce duyurdu.

İşte Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı kabinesi

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı kabinesindeki isimler belli oldu. İşte yeni dönemin ilk Bakanları... Yeni kabineyi firesiz tüm Türkiye'ye YURT WEB 2 saat önce duyurdu.

09 Temmuz 2018 Pazartesi 21:11
İşte Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı kabinesi

YURT / WEB

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kabinesindeki isimler:

Cumhurbaşkanı Yardımcısı: Fuat Oktay

Hazine ve Maliye Bakanı: Berat Albayrak 

Çevre ve Şehircilik Bakanı: Murat Kurum

İçişleri Bakanı: Süleyman Soylu

Adalet Bakanı: Abdülhamit Gül

Milli Eğitim Bakanı: Ziya Selçuk 

Milli Savunma Bakanı: Hulusi Akar

Kültür ve Turizm Bakanı: Mehmet Ersoy

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı: Mehmet Cahit Turan

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı: Fatih Dönmez 

Sağlık Bakanı: Fahrettin Koca

Tarım ve Orman Bakanı: Bekir Pakdemirli

Spor ve Gençlik Bakanı: Mehmet Muharrem Kasapoğlu

Sanayi ve Kalkınma Bakanı: Mustafa Varank

Dışişleri Bakanı: Mevlüt Çavuşoğu

Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanı: Zehra Zümrüt Selçuk

Ticaret Bakanı: Ruhsar Pekcan

SAĞLIK BAKANI ÖZEL SEKTÖRDEN...

Medipol Üniversitesi’nin mütevelli Heyeti ve Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Koca Sağlık Bakanı oldu.

TALİM VE TERBİYE KURULU'NDAN BAKANLIK KOLTUĞUNA

Milli Eğitim Bakanlığı'na sürpriz bir isim getirildi. Talim ve Terbiye Kurulu'ndan, Bakanlık koltuğuna Ziya Selçuk oturdu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.07.2018 01:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-07-09 22:56:08

Kilicdarogluda muhalefet bakani olarak , kabinede yerini almistir.

Misafir Avatar
2018-07-09 23:19:35 @Ossmann

yetmez ama evet ile anayasanin temelini sarstilar, millet vekillerinin dokunmazliklarinin kaldirilmasina destek verip hapise attirdilar, son anayasa degisikliginde milleti sokaga cikarmayip herifi baskan yaptilar. Peki bunlar olurken muhalefet ne yapiyordu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güya birşey dedi 2018-07-09 21:56:44

Akapeye oy vermiş şimdi çok rahatsız olmuş.resmen kendisiyle dalga geciyor.sanki böyle olacağını bilemezmiş

Misafir Avatar
sana ne lan yarrak***##### 2018-07-10 16:18:10 @Güya birşey dedi

Seni dudaklarindan öptüm,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sana ne lan yarrak 2018-07-09 23:04:53 @Güya birşey dedi

geçen seçimlerde de oy verdim yine beratın bakan olmasından rahatsızdım sana ne amına koyyim. güya bir şey dedi diye aynı başlıkla yazıp duran ibine trol seni. şimdi siktir git amına kodumun vazalağı seni

Beğenmedim! (17)
Avatar
Elena 2018-07-09 21:48:48

Emine hanıma bakanlık yokmu yeni damat ve sümeyye’yede düşmemiş,şoför beyi de göremedim kabinede

Avatar
Baki 2018-07-09 22:30:52

Takunyali Hulusi bakan olmuş..

Avatar
D 2018-07-09 21:27:47

Vay vay vay Bütün bunlar Bakanlık almak içinmiş vay geldi başımıza şeyler beyler böyle birbirini ağırlar Anşaşılmıştır komutanım .

Avatar
ÇELİŞKİ ÇOK YAMAN 2018-07-09 21:41:26

Milletin birlik ve beraberliğinin bekası adına vatanımızın bölünmez bütünlüğünün bekası adına and içip yemin etmek biraz yapılan ve söylenenler ile çelişiyor.Mesela iki ayyaş deyip yemin etmek yeminle çelişiyor.Mesela kindar bir nesil yetiştirmek Türk Milletinin birlik ve beraberliğinin bekası ile birlikte öne çıkan vatanımızın bölünmez bütünlüğü noktasında bu kindar nesil projesi ile o edilen yeminler çelişiyor.Birde buna dinayet işleri reisi de karışınca bu durumda bakalım Yüce Allah bu tutarsızlıklara ve çelişkilere kendi noksansız ve kusursuz ilahi adaleti adına ne der.İlerleyen günlerde göreceğiz elbet.

Misafir Avatar
2018-07-09 23:03:19 @ÇELİŞKİ ÇOK YAMAN

Kisa zamanda tayyipe oy verenlerin oylari geri dönüp kiclarina girecek.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Elena 2018-07-09 21:56:59

Pardon Emin’e hanımın hastanelerinin mütevelli heyeti başkanı sağlık bakanı olmuş dolayısıyla Emin’e hanım olmuş sayılır sağlık bakanı

Avatar