İşte Erdoğan'ın yemini!

AKP’nin 2016 yılında MHP’ye sunduğu anayasa değişikliği paketinde ‘başkan ya da cumhurbaşkanının’ yemininden, yürütme bölümü ile ilgili düzenlemelere kadar pek çok değişiklik yapılması öngörülüyordu. Ancak 'yemin' değişmedi. İşte Erdoğan'ın Pazartesi günü edeceği yemin metni

İşte Erdoğan'ın yemini!

AKP’nin 2016 yılında MHP’ye sunduğu anayasa değişikliği paketinde ‘başkan ya da cumhurbaşkanının’ yemininden, yürütme bölümü ile ilgili düzenlemelere kadar pek çok değişiklik yapılması öngörülüyordu. Ancak 'yemin' değişmedi. İşte Erdoğan'ın Pazartesi günü edeceği yemin metni

05 Temmuz 2018 Perşembe 12:14
İşte Erdoğan'ın yemini!

AKP’nin 2016 yılında hazırladığı anayasa değişiklik teklifinde, Cumhurbaşkanı yeminini içeren 103’üncü maddede yer alan metnin kısaltılması öngörülüyordu. O dönem sunulan taslakta, yemin metni; “İnsan haklarına, hukukun üstünlüğüne ve demokrasiye bağlı kalacağıma; Devletin bağımsızlığını, ülkenin bütünlüğünü, milletin kayıtsız ve şartsız egemenliğini koruyacağıma and içerim” şeklinde düzenlenmişti. Fakat Anayasa Mahkemesi’nin şu anda da resmi internet sitesinde yayınlanan kanun maddesine göre yemin metni aynen duruyor.

İŞTE CUMHURBAŞKANI’NIN EDECEĞİ YEMİN:

MADDE 103- Cumhurbaşkanı, görevine başlarken Türkiye Büyük Millet Meclisi önünde aşağıdaki şekilde andiçer:

“Cumhurbaşkanı sıfatıyla, Devletin varlığı ve bağımsızlığını, vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü, milletin kayıtsız ve şartsız egemenliğini koruyacağıma, Anayasaya, hukukun üstünlüğüne, demokrasiye, Atatürk ilke ve inkılâplarına ve lâik Cumhuriyet ilkesine bağlı kalacağıma, milletin huzur ve refahı, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde herkesin insan haklarından ve temel hürriyetlerinden yararlanması ülküsünden ayrılmayacağıma, Türkiye Cumhuriyetinin şan ve şerefini korumak, yüceltmek ve üzerime aldığım görevi tarafsızlıkla yerine getirmek için bütün gücümle çalışacağıma Büyük Türk Milleti ve tarih huzurunda, namusum ve şerefim üzerine andiçerim.”
 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanYeminAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-05 12:34:16

Yemin ederken bir ayağını kaldırır bu herif,dikkat edin.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-05 15:26:08 @Antalyalı Attalos

Ülen göt lalesi mal,bu herif bildiğin hırsız.Aç You Tube yi de oğlu ile yaptığı konuşmayı dinle sığır aleyhisselam.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MÜMİN 2018-07-05 12:41:20 @Antalyalı Attalos

ULEN KARAKTERSİZ SİZİN GİBİ NAMUSSUZ DEĞİL YA ONA BAKARIM.. SİZE KALSA AQ KOYARSINIZ ÜLKENIN ZİHNİYETSİZ SERSERİ... PKK SEVİCİSİ .. NAMUSSUZ ATTALOS MUDUR NEDİR... SİZİN GİBİ SALATALIK VE HIYAR ÇESİDİ SEZONDA YETİŞİR AMA SİZ ERKEN YETİŞMİŞSİNİZ... ONDAN DOLAYI SİZDE BİR GARİPLİK VAR... TERÖRİST SEVDALISI

Beğenmedim! (9)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-07-05 14:21:47

Ya yemin etse ne olur etmese ne olur .? Bu adam yine bildiğini okuyor zaten -6 sendir bu deli tek adamdı .Deişen artık remileşti .Şimdi daha rahat ,rahat ,çalacak kimsede soramıyacak nerede bu MİLYAR DOLARLAR AVROLAR mallar mürkler TÜRK VATANIN TÜRK ULUSUNUN varlığı nereye gitti diyemiyeceğiz Bu ,bu deli ÜLKEMİZ TÜRK ULUSUNU PARSEL ,PARSEL SATIYORDU ŞİMDİ ananızı sikeyim DİYECEK TÜRK VATANIMIZIN TAMAMIN GAYET RAHAT SATACAK Aynen osmanlının son padişahı Vahtedin ve abdğl hamitler ,şunlar bunlar gibi bana ,hanedanlığıma ,padişahlıpıma paralarıma mevkiime dokunmayın alın TÜRKİYE SİZİN OLSUN DİYECEK .BU DELİ CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZI BİR FİİL BÖLDÜ PARÇALADI DEMOKRATİK LAİK TÜRKİYEYİ BİTTİRDİ .Nahh buraya yorum atıyorum YEMİNLE GÖRECEKSİNİZ BİRAZ ORTALIK YATIŞSIN AYNEN OSMANLININ PUŞT OROSPU PİÇİ SON PADİŞANLARI PUŞTLAR GİBİ bu akli denge sorunu olan adamda alın TĞRKİYE SİZŞN OLSUN BÖLÜŞÜN AMA PADİŞAHLIĞIMA DOKUNMAYIN DİYECEKTİR YEMİNLE .ÜLKEMİZİ BÜTÜN AVRUPA VE HADDA VE HADDA ABD BİLE GELİP İŞGAL EDECEKTİR YEMİN OLSUN SURİYEDENDE ,IRAKTANDA ,LİBYADANDA VE DEĞER BÖLÜNMÜŞ PARÇALANMIŞ KABUSU YAŞAYAN ÜLKELER GİBİ OLACAĞIZ GÖRECEĞİZ .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-05 13:00:51

BENI IRGALAMAZ,GITSIN KENDINE OY VERENLERE YEMIN ETSIN.HANI KONUŞMALARINDA DEVAMLI MILLETIM DEDIĞİ CEVRSİNE
YEMIN ETSIN.GERÇİ ETTIĞİ YEMINEDE NE DERECE INANMAK LAZIM,SORGULANIR

Avatar
Mızrağa 2018-07-05 12:52:16

Yağ bu hırsız recep yeminde ne anlar önce sahte diplomasını gösterip yemin etsin dinleyin bakalım koyun sürüsü yavsaklar nereye kadar

Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM 2018-07-05 14:01:29

Ne yemini ederse etsin bu deli namusu şerefi üzerinede yemin etmişti .!!Pkk la oslada masaya oturduysam namusuzum ,şerefsizim demişti .Dolayısı ile yalan yere bir deyil 16 senedir bu dalavere ,düzenbaz PALAVRACI nın yemine inanmayın adam yalan yere her saniye yemin ediyor o nun için varsa yoksa MEVKİİ ,MAKAM ÖZELİKLE (( MENFAATLERİ )) YALANCI ,yalancı sözde müslüman bu delinin hayatı gösteriş ,ihtişam , TANRININ KULLARINA TEPEDEN BAKMAK .Sonradan görmüş Çocukluğunda hep itilmiş ,kakılmış sefileri oynamış zavalının teki bundan dolayı hayatında böyle büyük bir deyişim neticesinde adam oldumuş .Yalan yere yemin eder,töbe haşa kuranı meydanlarda mevki,makam,MENFAATLERİ için bununla doğdum diyerekten İSLÂMİYETİN KUTSAL KİTABI KURANA BU DİYEREKTEN HİTAP EDER MEYDANLARDA GAZETE PARÇASI GİBİ ABDESTSİZ MENFAATLERİ UĞRUNA SALLAR .Dolayısı ile bu adamanın töbe haşa TANRI bir dediğine bile inanmayın tayyibin TANRISI PARA MENFAATLERİ ,İHTİŞAMI ,GÖSTERİŞİ TANRININ KULLARINA TEPEDEN BAKMAK .Nereden bakarsanız bakın bu akli denge sorunu olan adama inanmayın .Zaten 16 senedir bu deli tek adam ,padişahtı .!!Şimdi deyişen sadece resmi oldu bu defa daha rahat ÇALACAK ,VELETİNE SIFIRLATACAK DAHA RAHAT ÇOLUK ÇOCUK ,VE GENÇLERİ KATLEDECEK ,DAHA RAHAT SORUMSUZÇA ÇALACAK HAREKET EDECEK .Dolayısı ile TANRI TÜRK VATANIMIZI ,TÜRK ULUSU BİZLERİ BU ŞEYTANIN ŞERŞNDEN KORUSUN .Şimdi daha rahat ülkemiz TÜRK VATANIMIZI SATACAK daha rahat çırıt atacak savaşlar yapacak GENÇLERİ BAŞKALDIRANLARI DAHA RAHAT KATLEDECEK .

Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam 2018-07-05 14:20:47

Şimdi yemin tarafsız olacağım yemini eder sonra akparti genel başkanı.Hani yemin sormazlarmı adama

Avatar
Emine 2018-07-05 14:28:13

Islamda yalan ibadetdir..

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-07-05 14:29:01

Ya yemin etse ne olur etmese ne olur .? Bu adam yine bildiğini okuyor zaten -6 sendir bu deli tek adamdı .Deişen artık remileşti .Şimdi daha rahat ,rahat ,çalacak kimsede soramıyacak nerede bu MİLYAR DOLARLAR AVROLAR mallar mürkler TÜRK VATANIN TÜRK ULUSUNUN varlığı nereye gitti diyemiyeceğiz Bu ,bu deli ÜLKEMİZ TÜRK ULUSUNU PARSEL ,PARSEL SATIYORDU ŞİMDİ ananızı sikeyim DİYECEK TÜRK VATANIMIZIN TAMAMIN GAYET RAHAT SATACAK Aynen osmanlının son padişahı Vahtedin ve abdğl hamitler ,şunlar bunlar gibi bana ,hanedanlığıma ,padişahlıpıma paralarıma mevkiime dokunmayın alın TÜRKİYE SİZİN OLSUN DİYECEK .BU DELİ CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZI BİR FİİL BÖLDÜ PARÇALADI DEMOKRATİK LAİK TÜRKİYEYİ BİTTİRDİ .Nahh buraya yorum atıyorum YEMİNLE GÖRECEKSİNİZ BİRAZ ORTALIK YATIŞSIN AYNEN OSMANLININ PUŞT OROSPU PİÇİ SON PADİŞANLARI PUŞTLAR GİBİ bu akli denge sorunu olan adamda alın TĞRKİYE SİZŞN OLSUN BÖLÜŞÜN AMA PADİŞAHLIĞIMA DOKUNMAYIN DİYECEKTİR YEMİNLE .ÜLKEMİZİ BÜTÜN AVRUPA VE HADDA VE HADDA ABD BİLE GELİP İŞGAL EDECEKTİR YEMİN OLSUN SURİYEDENDE ,IRAKTANDA ,LİBYADANDA VE DEĞER BÖLÜNMÜŞ PARÇALANMIŞ KABUSU YAŞAYAN ÜLKELER GİBİ OLACAĞIZ GÖRECEĞİZ .