İşte halkçı belediye başkanları…Makam aracı yerine trende buluştular

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ile Beşiktaş Belediye Başkanı Tahir Doğaç, CHP’nin Konya çıkarması için makam aracı yerine YHT’yle seyahati tercih etti. Doğaç, toplantıyı izlemek üzere trende bulunan YURT ekibine, “Kendimi halkla beraber daha mutlu hissediyorum” dedi.

İşte halkçı belediye başkanları…Makam aracı yerine trende buluştular

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ile Beşiktaş Belediye Başkanı Tahir Doğaç, CHP’nin Konya çıkarması için makam aracı yerine YHT’yle seyahati tercih etti. Doğaç, toplantıyı izlemek üzere trende bulunan YURT ekibine, “Kendimi halkla beraber daha mutlu hissediyorum” dedi.

12 Nisan 2018 Perşembe 12:09
İşte halkçı belediye başkanları…Makam aracı yerine trende buluştular

CHP’nin Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında Konya’da gerçekleştirilecek büyük organizasyon için Türkiye’den bütün partili belediye başkanları yola çıktı. CHP'li Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ile Beşiktaş Belediye Başkanı Tahir Doğaç, Konya'ya makam aracı yerine halkla iç içe olmak için YHT'ye tercih etti. 

Büyük organizasyonu, YURT Gazetesi adına Internet Yayın Yönetmeni Cihan Güner ve Editör Barış Can izliyor. Toplantı için İstanbul’dan Konya’ya YHT (Yüksek Hızlı Tren) ile seyahat eden YURT ekibi, aynı trende Beşiktaş Belediye Başkanı Tahir Doğaç’ın da seyahat ettiğini gördü. Ekip, Doğaç ile trende röportaj yaptı.

Beşiktaş Belediye Başkanı Doğaç, halkla beraber olmaktan mutluluk duyduğunu belirterek, çarşı-pazar gezmeleri ya da seyahatlerdeki sohbetlerinde nabız tuttuğunu, her konuyu takip ettiğini ve sorunlara anında müdahale etme şansı bulduğunu kaydetti.

Tahir Doğaç, “Zaten bunlar bizim görevimiz. Bunun yanında ben bir sosyal demokrat  CHP’li belediye başkanıyım. Halkçılık temel ilkelerimizden biridir. Vatandaşlarımızın fark gözetmeden eşit şekilde kamu hizmetlerinden yararlanması konusunda hizmetlerde bulunuyoruz” dedi.

Doğaç ayrıca trenin, çocukluğundan beri en sevdiği araçlardan birisi olduğunu, daha önce her kademede trenle yolculuk yaptığını, YHT’yi de Konya seyahati nedeniyle kullanma imkanı bulduğunu anlattı.

Tren Eskişehir'e geldiğinde, Yılmaz Büyükerşen'in de YHT'yi tercih ettiği görüldü. Başkanlar, Eskişehir garında buluştuktan sonra Konya'ya birlikte sehayat etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 13:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-04-12 14:03:18

Halkin partisi.

Misafir Avatar
işte boş abdulamitçilik yok akkp gibi 2018-04-26 12:23:54 @Cumhuriyet Halk Partisi

abdulhamitin temellerini attığı demir yolu ile seyyahat müthiş birşey hele birde kompartıman halkla karışık olursa öyle başını kıçını fransız şanzelizeden alınma eşarp ve elbiselerle örtmeye kendini sultan zannetmeye gerek yok takunyalının biri çıkmış bak bak çiftçiye yastık altındaki tohumları çıkarın çiftçiler diyebilen biri bende ona soruyorum tarım arazileri imara açılıp cebinizi doldururken neredeydiniz nalınmı begeniyordunuz pariste.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb---cvp 2018-04-12 21:28:35 @Cumhuriyet Halk Partisi

bak hakli cikdim senin IQ 30 yazdigimi dahi anliyamamissin. Kuran ile kandirilmamissan neden devleti soyanlarin arkasindan gidiyorsun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@bb---cvp***NE DEDİN NEEE? x 2018-04-12 17:51:15 @Cumhuriyet Halk Partisi

KUR AN ilemi kandırılmışım? vay vay vaaay senin varlığına vaaay. senin varlığın yok oluşundan dahada kötü. vay vay sana vaaay. sana acımak istiyorum, kınamak istiyorum kurtarmak istiyorum ama sana diyecek bir söz bulamıyorum! yanına yaklaşılacak bir yaratık bile senden daha sevimli !!!!...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NOOO chp chp off 2018-04-12 16:55:36 @Cumhuriyet Halk Partisi

chp resmen o şimarık zengin çocukları olurya kendini belli etmek için hava atar. bunlarda alçak hava atıyor. ah bu chp ahh. seni sandığa gömeceğiz. bu halkın kafası dinlenecek.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
bb---cvp 2018-04-12 15:38:01 @Cumhuriyet Halk Partisi

Sen cok akillisin kuran ile kandirilip sögüslendiginin farkina ne zaman varacaksin ? 5 Yasindaki cocugun IQ su 60 seninki hala 30 larda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-04-12 14:21:45 @Cumhuriyet Halk Partisi

Bu numaraları eski solcular çok yaptı. artık etkisi kalmadı. bir şapkayla, bir gömlekle, bir yürüyüşle, bir işci elbisesi giymekle işlerini yürütüyorlar ama hep sınıfta kalıyorlar. chp bu beş yaşındaki çocuklar aklı gibi.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
REKLAM LAAAAAR 2018-04-12 14:19:48 @Cumhuriyet Halk Partisi

Yesinler sizi. mercedesleriniz ne oldi? kendini uyanık sana zavallılar bu halkı kandırmaya çalışıyor.vay sizin adamlığınıza... REKLAM YAPIN, ALDATIN, YALAN YAPIN İŞİNİZİ YÜRÜTÜN. ...

Beğenmedim! (10)
Avatar
Cahil 2018-04-12 13:54:56

HALKIN ICINE GIRMEK HALKTAN BIRI OLMAK OYLE KOLAY DEGIL BIRILERI HALKIN ICINE GIRINCE NE OLACAGINI BILDIGI ICIN HER YERE ORDUYLA GIDIYOR HERKES ECEVITMIKI MUHSINMIKI ERBAKANMIKI DEMIRELMIKI HALKIN ICERISINE GIREBILSINLER YUREK YOK MACA KORKUSU YA HALK CAVUSESKUYA YAPTIGINI YAPARSA KORKUSU

Avatar
Ayi 2018-04-12 12:04:00

Aydın bugün geç kalkmış. Bütün gece dolarlarıni saymış.

Avatar
hg 2018-04-12 14:05:28

konyada taksi,münübüs kullansınlar çok güzel.

Avatar
hocam 2018-04-12 16:05:31

Yilmaz Büyükerşen. Le hep gurur duyduk halkci insan dürüst ahlaklı güzel insan iyiki chp de hocam gibi güzel insan var böyle güzel insanlara ihtiyacimiz var iyiki varsın hocam

Avatar
hüseyin 2018-04-12 10:31:49

bu numaralar koktu artık kimse yemiyor

Misafir Avatar
Özel uçaklarda ve binlerce 2018-04-12 14:15:30 @hüseyin

polisin korudugu lüx makam arabalarinda gezenleri yersiniz, saraylarda en pahalı beyaz caydan icip, en pahalı bal ve baden unu yemeyi de yersiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-12 10:38:24 @hüseyin

Bu AKP lilerde çok cingöz canım,hiç bir şeyi yemiyor.Ama rüşvet yiyen reislerinin bakanlarının mecliste aklanmasını yiyor ne hikmetse.

Beğenmedim! (1)
Avatar
antares 2018-04-12 11:16:46

Nasıl bir numaraymış ki bu kokuyormuş birde,tuhaf.Ayrıca ha ki oldu, o olmalar örneklerle sabittir, en son iktidar duyuyor.

Avatar
Aydin 2018-04-12 12:23:21

Bu halk için önce pkk a terör örgütü değil diyen hdp yi elestireceksiniz

Misafir Avatar
@Aydin x --- cvp 2018-04-12 15:40:08 @Aydin

lan , elestirince sonuc ne oluyor ?

Beğenmedim! (1)