banner87

İşte Muharrem İnce'nin mal varlığı...

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Hakkari'de yaptığı mitingte mal varlığını paylaştı.

İşte Muharrem İnce'nin mal varlığı...

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Hakkari'de yaptığı mitingte mal varlığını paylaştı.

10 Mayıs 2018 Perşembe 16:48
İşte Muharrem İnce'nin mal varlığı...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Hakkari'de yaptığı mitingte mal varlığını paylaştı. 

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Hakkari'de düzenlediği mitingde mal beyanını basın mensuplarıyla paylaşarak "Evim kira değil. Babamızdan üç beş mülkümüz var. 5 yıl sonra tekrar paylaşacağım. Siz zenginleşmeden ben zenginleşmeyeceğim. Ülkemiz kötü yönetildiği için, soyulduğu için ne yazık ki insanlarımız fakir. Otobüs yolcuların istediği yere gitmelidir. Şoför Erdoğan kendi istediğini yapıyor. Şoförü değiştireceğiz" dedi.

İŞTE MUHARREM İNCE'NİN MAL VARLIĞI:


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 17:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ince bey i tebrik ediyoruz 2018-05-10 17:51:30

tayyip erdogan ve ailesi ve tum yakinlarida mal beyaninda bulunsa seviniriz

Misafir Avatar
vatan haini ibnenin mal varlığı 2018-06-08 21:19:38 @ince bey i tebrik ediyoruz

http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750267.pdf
http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750268.pdf

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ibne atanız vedada götünü düdükletmiş 2018-06-08 21:18:25 @ince bey i tebrik ediyoruz

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulan tuvaletçi 2002deki 2018-05-10 19:45:21 @ince bey i tebrik ediyoruz

mal varlığın bellneden her beşyılda bir açıklamadın bunların hepsini aşl aşagı olunca yeni iktidar açığa çıkarır ve sende farkının hesabını verirsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
osman erdeniz 2018-05-10 18:33:53 @ince bey i tebrik ediyoruz

dünyadaki tüm ağaçlar kalem,
denizler mürekkep olsa
yinede yetmez onların mal varlığını yazmaya

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu adam fakirmiş be 2018-05-10 18:31:26 @ince bey i tebrik ediyoruz

en basit yandaşın bunun 10 katı malı var tabiiki tc malını satarak,çalarak hilekarlıkla edinilen mal.haram yiyen leri kolluyan ve koruyanların bokunu yemeden can vermesinler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iş-Te ince 2018-05-10 18:10:21 @ince bey i tebrik ediyoruz

İşte göz boyama, işte kandırmaca, işte halktan olmayıp halktan gibi görünen . Münafıklık büyük günahtır .

Beğenmedim! (8)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-10 17:52:27

KUS BEYiNLi AYDIN BUNLRI YAZARSAM BELKi HATIRLARSIN PKK YI DAGDAN SEHiRE iNDiREN AYNI CADIRDA CAY iCEN BARZANiYi KIRMIZI HALIYLA KARSILAYAN ÖCALANLA PAZARLIK YAPAN iNCE DEYiL ERDOGANDIR

Misafir Avatar
V. Tomdaş 2018-05-12 02:31:20 @KECi COBANI

Eee şimdi de Suriyede Türk ordusu PKK ile mücadele veriyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
S. Salmaklı 2018-05-10 18:47:43

"Doğru söylüyorsun ben rahmetli kamyon şoförü Hacı Şerifin oğluyum. 16 senedir milletvekiliyim, 14 senesi kirada geçti. Son bir buçuk yıldır da evim var. Bu memleketin çoğu gariban." diyordu.

Avatar
Sn lnce 2018-05-10 18:34:02

Basında çıkmıştı bazı belediye bşk.larının 2000 küsür g.menkul var diye.Ulan heriflerin sadakası bile olmaz seninkisi

Avatar
aydın 2018-05-10 16:56:31

SEN KIORKAKMISIN YOKSA OY KAPANMISIN,ULAN HDP BAS BAS BAGIRIYOR PKK A TERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL.O HAKKIMIZI ARIYOR DİYOR HDP E,SEN MEHMETCİGİ SEHİT EDEN PKK A DESDEKCİSİ DEMİRTAŞI ZİYARET EDİYON BİR UYARI BİR ELEŞTİRİ YOK.BUNLARMI ULKEYİ TERÖRDEN KURTARIR

Misafir Avatar
vay aydın puştu gelmiş 2018-05-10 18:33:15 @aydın

nerdesin özledik yahu

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-05-10 19:35:00

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
V. Tomdaş 2018-05-12 02:29:34 @Vatandaş

"Erdoğan'ın diploması sahte" diyenlerin sıraladıkları kriterler geçerli değil. Siz bir eğitim kurumundan mezun olduktan sonra ismi değişebilir, belge almaya gittiğinizde kurum size en son ismiyle belge vermektedir. İmza da her resmi belgede bulunmaz, sayı verilmişse imzaya gerek yoktur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM 2018-05-10 19:42:09

Sn. İnce gümbür gümbür geliyor şaşırdılar, çirkefleşiyorlar. Mal varlığını da ne güzel açıklamış, helal olsun. Kutsanmış Adam ve avenesi de açıklayabilir mi? Olmaz sonra nazar değer. Sakla bakalım nereye kadar. Tabiat kanunu her şeyin sonu var koltuk sallanıyor elbette her şey ortaya çıkacak ozaman ne yapacaksınız?

Avatar
yilmaz 2018-05-10 20:15:06

sy muharem ince komuşmalarindan halk bir şey anlamiyor halkin diliyle konuş daha iyi anlaşilir