banner87
Flaş Haber
Kapat

İşte Muharrem İnce sevgisi

Küçük çocuğun Muharrem İnce sevgisi sosyal medyayı salladı

İşte Muharrem İnce sevgisi

Küçük çocuğun Muharrem İnce sevgisi sosyal medyayı salladı

19 Haziran 2018 Salı 11:57
İşte Muharrem İnce sevgisi

Ağlayan küçük kız çocuğunu annesi susturamayınca, 'Muharrem İnce'yi açayım mı?' diyerek susturabildi

24 Haziran Seçimleri'ne sayılı günler kala Cumhurbaşkanı adayları çalışmalarına hız verdi. CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce adaylığının açıklanmasından sonra yaptıkları, söyledikleri ile 7'den 77'ye herkesin, her kesimin gönlüne girmeyi başardı. Öyle ki 3-4 yaşındaki bir çocuğun kalbini bile kazanabildi.

Ağlayan Küçük kız çocuğunu annesi, 'tamam Muharrem İnce'nin konuşmasını açayım' diyerek susturabildi. Annesinin böyle demesinin ardından küçük kız hemen sustu. Annesi 'ama internetimiz yok, açamam' deyince küçük kız tekrar ağlamaya başladı. Annesinin tekrar, 'tamam, tamam açacağım' demesinin ardından küçük kız tekrar ağlamayı bıraktı.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ ))))) 2018-06-19 12:05:15

KİLİNGON'A MI TAŞINSAM AQ...

Misafir Avatar
Muttalip 2018-06-19 15:50:05 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

Zirlayan cocuklardan medet uman bir anlayis ve zekanin vatana bir hayri olmaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 14:08:45 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

akp bay bayyy

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE DUVAR A TOSLADI 2018-06-19 13:15:12 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş) 2018-06-19 13:14:32 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

https://www.youtube.com/watch?v=2xYRF8WfH10

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 13:13:06 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

https://odatv.com/cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayina-dubai-usulu-
dev-plaj-1606171200.html

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
AQ = I LOVE YOU'nun kısaltmasıdır! yanlış anlama 2018-06-19 13:04:44 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NİNE'DEKİ IQ'DE DEHŞET AQ !!!! :) 2018-06-19 12:54:54 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

ne yapim be my fraulein...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
IQ diyen vatan partiliye bak belden asariya kufur 2018-06-19 12:38:20 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

IQ DEHŞET AQ

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-19 12:17:01 @((((( MEMLEKETTE IQ DEHŞET AQ )))))

Bunu haber yapanlar sanki cok mu iyi. ayni IQ ya sahipler.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 12:00:07

akp elveda

Misafir Avatar
@HALKIMIZIN CUMHURBASKANI****** 2018-06-19 13:49:09 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

insAllah bir dahiki secime kadar yeni bir cümle kurmak nasip olur. Allah yardimcin olsun akil fikir versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MUHARREM INCE BEY 2018-06-19 12:00:35

Hepimize Huzur Veriyor

Misafir Avatar
Beyin bos olunca 2018-06-19 13:44:25 @MUHARREM INCE BEY

Beyin bos olunca böyle ici bos cümleler kurmak cok kolay. Nasil huzur veriyor ? karninmi doyuyor ismi buluyorsun .evine bir kilo etmi götürüyorsun, cocuguna bir hediyemi aliyorsun . Kuru kuruya huzur veriyormus. Böyle olmaz , bu ülkede secmenlere oy kullanma ehliyeti verilmeli. Sahadaki Bütün partilerin taraftarlari var hakiki secmen yok arazi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-19 12:31:45 @MUHARREM INCE BEY

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/saygi-ozturk/ciller-akp-mitingine-bunun-icin-mi-katildi-2473009/

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
@MUHARREM INCE BEY x ***** 2018-06-19 12:21:45 @MUHARREM INCE BEY

en üstdeki yorum sana cok uygun! Beyin yakip, sn. incenin seviyesinide düsürüyorsunuz. sizden secmen degil anca taraftar olur.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hamsi 2018-06-19 12:39:36

Kücükten büyüge herkes MUHARREM INCE diyor.... :))

Misafir Avatar
@Hamsi x kadar beynin yok. 2018-06-19 15:08:35 @Hamsi

salak , chp ye bilincli secmen yakisir zirlayan cocuklar degil. Bunu anladiginiz zaman CHP kazanir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-06-19 12:05:41

İÇ SAVAŞ GELİYOR HALK BURNUNDAN SOLUYOR,DİYORKİ HDP E AÇIK AÇIK PKK YI DESDEKLİYOR TERÖRİST BUNLAR,ASKERİMİZ GÖZ GÖRE GÖRE SEHİT EDİLİYOR BİR PROVAKASYONA BAKAR İÇ SAVAŞ ÇIKAR

Misafir Avatar
ŞEDDELİ APATİ 2018-06-19 13:27:58 @aydın

Kardeşin kardeşi katletmesiyse amacın asla başarılı olamayacaksın!Sen ve senin gibi beyin yerine iki tel taşıyan dantelli kefen giymiş çok ampul gördük biz!!Unutma biz Kurtuluş Savaşını her türlü yoklukta kazanmış milletin torunlarıyız senin gibi kuru sıkı kof kabadayı ampullere papuç bırakmayız!Sessizliğimiz efendiliğimizden!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-19 12:39:11 @aydın

savas tamtamligi yapma herkes sandiga gidecek korkma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OLACAĞI VARSA OLUR ! HAYSİYETSİZ YAŞAMAKTAN İYİDİR 2018-06-19 12:11:20 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aslan 2018-06-19 16:41:32

muharrem abi sizin kazanacağınıza inanıyorum siz kefenin cebi yok diyenlerdensiniz bunu diyenler bu turk milletine en faydalı insan olacağını bilyoruz inanıyoruz cocuklarımız once Allaha sonra sizin gibi insanlara emanet ediyoruz sizden en ufak şüphede bulunmuyorum.... yalaka devrini bitireceğinize inanıyorum... kıbırlılıği olan insanlarıda gördük. etrafında dötölar dolmuş. yani dönek terör örgütleri................]]]]]] Allah sizin gibi insanlarla beraber olsun cumhurbaşkanım abim MUHARREM İNCE

Avatar
MUHHAREM İNCEYLE BİR OLACAĞIZ BİRLİK OLACAĞIZ tayyip 'İN VE AKP TİNİN 16 SENELİK ENKAZINI KALDIRACAĞIZ TÜRK ULUSU OLARAK TÜRKİYEYE GÜVENCE MUHHAREM İNCE DİYECEĞİZ 24 HAZİRANDA TANRI MUHHAREM İNCE YARDIM ETSİN AMİN . 2018-06-19 16:19:39

DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİ ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR BAŞKANI EBEDİ ULU ÖNDER DAHİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DEYİNCE MUHAREM İNCE TÜRK VATANIMIZA GÜVENCE MUHAREM İNCE GELECEĞİMİZE GÜVENCE MUHHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE BAŞKUMUTAN DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ CUMHUR MUSTAFA KEMAL ATATÜRK İLKE LERİNİ KORMAYAYA GELİNCE MUHHAREM İNCE TÜRK ULUSUNA GÜVENCE MUHAREM İNCE

Avatar