İşte Muharrem İnce’nin seçim şarkısı... İlk kez YURT'ta

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce’nin seçim kampanyaları için hazırlanan şarkısını ilk kez YURT yayınlıyor. Şarkının nakaratında, “Memleket deyince, özgürlük deyince, adalet deyince, laiklik deyince, eşitlik deyince, yiğitlik deyince Muharrem İnce’ sözleri yer alıyor.  

İşte Muharrem İnce’nin seçim şarkısı... İlk kez YURT'ta

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce’nin seçim kampanyaları için hazırlanan şarkısını ilk kez YURT yayınlıyor. Şarkının nakaratında, “Memleket deyince, özgürlük deyince, adalet deyince, laiklik deyince, eşitlik deyince, yiğitlik deyince Muharrem İnce’ sözleri yer alıyor.  

08 Mayıs 2018 Salı 12:23

Nilay GÖL/YURT

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin seçim kampanyaları için hazırlanan şarkısını ilk kez YURT yayınlıyor.

Memleket deyince’ adıyla hazırlanan klipte, sözler şöyle yazıldı:

Yürütmenin başında tek bir adam olur mu?

Yargının önünde ön yargı olur mu?

Memleket elden giderken tutturdular başkanlık,

Ne kaldı ki satacak bitti arpalık

Memleket deyince, özgürlük deyince adalet deyince Muharrem İnce

Laiklik deyince, eşitlik deyince yiğitlik deyince Muharrem İnce

**

Derme çatma hukukun üstünlüğünde kaldık,

Altının gramının altında kaldık.

Gözlerimiz dolarken terör şehitlerine,

Dolar biriktirenler elinde kaldık!

Memleket deyince, özgürlük deyince adalet deyince Muharrem İnce

Laiklik deyince, eşitlik deyince yiğitlik deyince Muharrem İnce

**

Korku imparatorluğuna dur de,

Tacizlere, tecavüzlere dur de,

İşsizliğe yoksulluğa dur de,

Susturulan medyaya dur de,

Doğayı talan edenlere, torpillere kayırmalara dur de,

Kutuplaştıranlara, bölenlere dur de,

Cumhuriyetimize göz dikenlere dur, dur de.

**

Halka kurşun sıkanlar ıslandınız yağmurda,

Beraber yürüdünüz aynı yollarda.

Ohal yetkileriyle bardağı taşırdınız,

Cumhuriyet bizimdir yıktırmayacağız, sahip çıkacağız.

Memleket deyince, özgürlük deyince adalet deyince Muharrem İnce…

Laiklik deyince, eşitlik deyince yiğitlik deyince Muharrem İnce…

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2018 13:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2018-05-08 14:25:08

Çok güzel,yaşasın....Külliyeyi yurt yapacam diyince;MUHARREM İNCE...

Misafir Avatar
bb 2018-05-08 18:04:38 @Cemal

Bir yıkıyor, br yurt yapıyor biri satoyor, bu muhalefet ne kinci kardeşim. kinci idarecimi olur. kinci siyasetçimi olur. küfürbaz siyasetçii olur, halkı aşağılayan siyasetçimi olur? chp ve yavru ortakları aynı kafadan. bunlara bir güzel sandığın dibi yakışır. gömeceğiz . bir daha çıkmayacakları şekilde gömeceğiz. bunlardan bu iş bilmez saldırganlardan halkımız kurtulacak.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-08 12:53:41

kazanacak

Misafir Avatar
3 farkli nikle ChP chp Mİ? aydın 2018-05-08 13:55:04 @Millet İttifakı

chp yi baklava sanip 7 / 24 saldiran aydın ohaaaa yani

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ChP 2018-05-08 13:42:34 @Millet İttifakı

chp baraj altında kalmazsa Türkiyede kavga terör eksik olmaz.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
chp Mİ? 2018-05-08 13:40:43 @Millet İttifakı

chp de ne kardeşlik, ne barış, ne insana saygı, ne demokrasi ne adalet var. . İnsan ayrımı insana zulüm, baskı ayrımcılık dışlama hepsi CHP TÜZÜĞÜNDE var. daha düne kadar baş örtülülere yapaılan zulüm gözümüzün önünde. devlet idaresinde olduklarında devleti yönetmeyi bırakmışlar başörtüsü ile din ile mücadele ediyorlladı. chp baraj altı

Beğenmedim! (19)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-08 12:54:09

yetti gari

Misafir Avatar
acaip işti 2018-05-08 18:35:09 @CHP KAZANACAK

chp hem hırsız hemde iş bilmez. hemde ihanetçilerle dolu. üç ülke yıkıcı bir arada chp de. chp baraj altında.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
seçmen. 2018-05-08 18:29:49 @CHP KAZANACAK

Verin ayarı, verin ayarııı verin ayarı hız kesmesin. şişirin pompalayın. KOMİKLER.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
içiyor içiyor yine içiyor.muharrem.. 2018-05-08 17:48:59 @CHP KAZANACAK

muharrem gece gündüz içki içiyor..bu kafa ile nasıl cb.lik yapacak?
sarhoş muş her zaman. yalova,da öyle diyormuşlar..
nasıl güvenilir içici olanlara...

Beğenmedim! (17)
Avatar
herdoganlar icin ince bey 2018-05-08 13:26:46

https://www.youtube.com/watch?v=z6ukRJCYytU

Avatar
aydin sen neymissin be abi 3 nikle 2018-05-08 13:52:30

chp yi baklava sanip saldirmisin ohaaaa yani

Avatar
yuh yuh sarkisi daha iyi olurdu 2018-05-08 15:16:02

Yuh yuh soyanlara,soyup kacip doyanlara,insanalara kiyanlara,hizmetlisine uyanlara Yuuuuuuuhhhhhh,seldanin sesiyle bu sarkiyi caldirmalari gerekirdi,hirsizlara,soygunculara,katillere karsi

Misafir Avatar
bb 2018-05-08 18:33:41 @yuh yuh sarkisi daha iyi olurdu

Hırsız deyince SSK yı soyan batıran KILIÇDAROĞLU AKLIMA GELİYOR. HIRSIZ deyince ECEVİT döneminde Ecevit i uyuşturup felç edip devleti soyanlar aklıma geliyor. Ecevitin bakanı devlete faizle borç veriyordu devlette memurun emeklinin maaşını ödüyordu. DİKKAT gecelik faiz yüzde 7500 . yanı yüz lira veriyor 7500 lira alıyorlardı. hırsız chp den çıkmıştır hep. chp iktidarları dönemlerinde devlet dairelerinde rüşvetsiz iş ypaptırmak imkansızdı . hemde iyi rüşvet verecektin haa öyle sıgara parası falan değil. gitsin o günler gelmesin. amin.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Unal 2018-05-08 15:09:40

ASLINDA INCEYE SOYLESELER SARKIYI INCE GIYERIM INCE INCE YAKISIR GENCE YAPSA DAHA HOS OLUR

Avatar
aydın 2018-05-08 12:53:07

bak sen o demirtaşa pkk yı red ed gel beraber hareket edelim o da evet demesse sakın gitme tuzak,tarih te bunların kaleş oldugu görüldü,bakın shp bunları meclise seçti hatip dicle savaş var dedi üniformalı herkes hedeftedir dedi bu hdp daha yeni bunu miletvekili yapmak istedi, ve halk bu kişiyi shp seçti dedi ve sandıga gömdü,aklını başına al bunların amacı solu ilagaliteye çekmek,bunlar ppk yı ust organ görüyor ordumuzu terörcü diyor

Misafir Avatar
AKLI 2018-05-08 15:40:31 @aydın

Aklı götünde aydın

Beğenmedim! (0)