banner87

İstiklal Marşı'nda oturmaya devam edince tutuklandılar

Mağusa'da dün Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde düzenlenen mezuniyet töreninde İstiklal Marşı okunduğu sırada ayağa kalkmayan 2 kişi tutuklandı.

İstiklal Marşı'nda oturmaya devam edince tutuklandılar

Mağusa'da dün Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde düzenlenen mezuniyet töreninde İstiklal Marşı okunduğu sırada ayağa kalkmayan 2 kişi tutuklandı.

21 Haziran 2018 Perşembe 14:47
İstiklal Marşı'nda oturmaya devam edince tutuklandılar

Mağusa'da dün 19:00 sıralarında Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde düzenlenen mezuniyet töreninde tutuklama gerçekleşti.

İstiklal Marşı okunduğu sırada tribünlerde oturan ve uyarılmalarına rağmen ayağa kalkmayan 30 yaşındaki üniversite öğrencisi Esra Demir ile 22 yaşındaki Gülistan Karaca polis tarafından tespit edilerek tutuklandı.

Polisin şahıslara "Uygunsuz tavır ve harekette bulunma" davası getirdiği ve her iki şahıs için yasal işlem başlatıldığı öğrenilirken Şırnaklı oldukları öğrenilen Demir ve Karaca'nın diz kapaklarının ağrıdığını ileri sürerek İstiklal Marşı okunduğu sırada ayağa kalkmadıkları edinilen bilgiler arasında. (Kıbrıs Postası)

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muz cumhuriyetimi ? 2018-06-21 15:15:12

Demokrasi degil diktatörlük. Bir marş okunuyor ve ayğa kalmayanlar tutuklaniyor. Dininize bakara makara diyenlere bir şey olmuyor.

Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x----keşke***** 2018-06-21 21:55:29 @Muz cumhuriyetimi ?

Bir avuc olsa ne bok yiyeceksin. bir avuc isid pezevenginden sah süleymanin tabutunu kacirmadinizmi? Kiciniz orayi savunmayi yemedi: istiklal marsini cok saygi ile dinliyorsan türkü yaptiklarinda neden sesin cikmadi. Siyonistlerden emiri senin reisin aliyor BOP baskani kim. Daha dün yahudi basini ne diyordu "Tayyip bizim icin en uygun aday"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x----keşke 2018-06-21 18:21:44 @Muz cumhuriyetimi ?

@VİCDAN 75 x---keşke babaları dedeleri yunan olsa. hiç olmazsa bir avuç olurdu. ama muhalefetn beslediği bu güruh epey var. dine düşman, bayrağa düşman, ezana düşman, istiklal marşına düşman. Türkiyenin kalkınmasına düşman. ipleri Faşist sömürü emperyalistlerin elinde. emir ne şekilde gelse onu yapıyorlar. ama biz halk olarak birlik olmalıyız. bu küstahlara ülkemizi değerlerimizi çiğnetmeyeceğiz. AK Parti ile devam.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
kesinlikle PKK lıdırlar 2018-06-21 18:19:17 @Muz cumhuriyetimi ?

PKK lıdırlar chp yi iyi partiği, hdp yi, saadet partiği destekliyorlar. böyle bir karmaşık içinde bir siyaset var ülkemizde. artık siyaset çiler terörsüz silahşörsüz bir halt edemiyeceğine inandırılmış. patronlarıda bunlara maddi manevi destek veriyor. ama ne olursa olsun Türkiyemin partisi AK Partidir ve bizz yola DEVAM diyeceğiz.

Beğenmedim! (5)
Avatar
DOĞU PERİNÇEK❤ www.youtube.com/watch?v=8lpjsyNbSlA 2018-06-21 14:51:58

.

Avatar
Tarzan 2018-06-21 15:20:40

İstiklâl marşı okunurken ayağa kalkmayan bu vatan hainleri, demek üstlerine oturdukları altlarını ısıttığ için o vaziyetlerini bozmak istemediler. Bunların ve bunlar gibi düşünenlerin alayı orospu ve alçaktır.

Misafir Avatar
@Tarzan x 2018-06-21 16:24:09 @Tarzan

Sabahdan aksama kadar bilgisayarin basindasiniz , vataniniza büyk katkilariniz oluyor. Bir insanin hatasini görünce kurt kesiliyorsunuz. Cumhuriyet bayramlarini savusturanlara araya bir seyler sokarak engelliyenlere söyleyecek tek lafiniz yok.. Yazik yazik Atatürkün miras yedileri.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Tarzan x+++ arkadasim 2018-06-21 15:26:33 @Tarzan

istiklal marşini türküye cevirenlere lafin yokmu. ? Anca dolduruşa gelip hamaset duygulariniz kabariyor, gücünüz siradan insanlara yetiyor. Garban siradan insan olunca aslan kesiliyorsunuz. Ayaga kalmayinca istiklal marsimiz degermi kaybetti? Yine ayni degerde laik oldugu yerde. Hemen celallenmeye gerek yok!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Demokrasi 2018-06-21 15:51:32

Bir Ulusal Marş ta böyle bir saygısızlık olmaz İstiklal Marşımız için Yüzbinlerce Şehit verdik buna saygı için ayağa kalkılmıyorsa Şehitlerimize Vatanımıza İhanetle eşdeğerdir

Misafir Avatar
@Demokrasi x 2018-06-21 16:50:32 @Demokrasi

senin ayaga kalkma özgürlügün var ise birilerini de oturma özgürlügü olamasi gerekir. Demokrasi böyle bir sey ama anlamak cok güc.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-06-21 15:27:08

Hdp li bunlar

Avatar
VİCDAN 75 2018-06-21 17:12:25

İSTİKLAL MARŞINA SAYGI GÖSTERMEYENLER BELKİ BABALARI YUANDIR ARAŞTIRMAKTA FAYDA VAR.

Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x 2018-06-21 22:32:13 @VİCDAN 75

Dingil istiklal marsini türküye cevirdiklerinde neden tepki vermedin. Dinini güncellestirmek istediklerinde dahi sus pus oldun hadi ordan!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x hadi bakalim cevapla.***benden cevap* 2018-06-21 21:28:33 @VİCDAN 75

( Baskaniniz tayyip söyledi ben sizin cobaninizim) (akp milletvekili: milletin tahsil düzeyi artikca biz kaybediyoruz) a ka p baskani tayyip sizin cobaninizim derken sizi sigir yerine koydu , cok hakliymis. Verdigin cevaplara hic sasmadim bekledi gim gibi cahil karalamasi. Türk türk bayragini vatanini severmis yokya baska seylerimi sevecekdi . iste böyle mal siniz mal. Verdigin bu cevaplari ilerde cocuguna okutma senden utanir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x hadi bakalim cevapla.***benden cevap 2018-06-21 18:25:44 @VİCDAN 75

@VİCDAN 75 x hadi bakalim cevapla.*********Yunandan br Türkün farkı çoook çoktur ölçülmeyecek kadar çoktur. Türk müslümandır, Trk Türkiyeyi sever, Türk bayrağını sever. Hiç bir yunan ne Türkü nede Türkiyeyi sever.hiç bir yunan ak partiği sevmez ama her Türk ak partiği sever. ak partiği sevmeyenler ynuan zihniyeti ile zehirlenenelerdir. Türkiye Yunanistanın birliğini kalkınmasını gelişmesini ister iyi komşu olmasını ister ama yunan bunun tam tersini ister. ARADAKİ FARKI ANLADINMI?
SENİN YUNANLA BİR BAĞIN VAR BELLİ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@VİCDAN 75 x hadi bakalim cevapla. 2018-06-21 18:07:21 @VİCDAN 75

yunanlilar insan degilmi? beynine zorla sokulmus seyleri tekrarlayip duruyorsunuz. Senin bir yunanistan vatandasindan ne üstünlügün var, yada bir yunanin senden ne eksikligi var.? Aciklamani bekliyorum!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ah Vatan 2018-06-21 21:04:53

iyi olmuş ama Bu ülkenin Cumhurbaşkanı bile Bayramda istiklal marşı söylenirken ayağa kalkmadı ve tutuklanmadı.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-21 22:21:45

YAPTIKLARI YAKIŞIKSIZ OLMUŞ.BEŞ DAKIKA DIZLERI FAZLA AĞIRSA OLURLERMIYDI.