banner82

İsveç'ten flaş Salih Müslim açıklaması!

İsveç Adalet Bakanlığı yetkilisi Cecilia Ridselius, Türkiye’nin PYD’nin eski Eş Başkanı Salih Müslim’in iadesi notasını aldıklarını ama Müslim’in ülkeden ayrıldığını belirtti.

İsveç'ten flaş Salih Müslim açıklaması!

İsveç Adalet Bakanlığı yetkilisi Cecilia Ridselius, Türkiye’nin PYD’nin eski Eş Başkanı Salih Müslim’in iadesi notasını aldıklarını ama Müslim’in ülkeden ayrıldığını belirtti.

08 Mart 2018 Perşembe 23:13
İsveç'ten flaş Salih Müslim açıklaması!

Aftonbladet gazetesine konuşan İsveç Adalet Bakanlığı Ceza Davaları ve Uluslararası İşbirliği Dairesi Başkanı Cecilia Ridselius, “Polise de kontrol ettirdik, İsveç topraklarında olmadığı bilgisi verildi. Bu nedenle notayı kabul etmeyeceğiz” dedi.

İade taleplerinin genelde kişinin gözaltına alınması ve suçlamaların yöneltilmesinden sonra geldiğini anlatan Ridselius, bunun Müslim İsveç’teyken yetkililerin ona karşı hiçbir eylemde bulunmama kararı aldığı anlamına gelip gelmediği sorusuna, “Bu soru polis ve savcılığa yöneltilmeli” yanıtını verdi.

İsveç Dışişleri Bakanlığı, hükümetin hiçbir daveti olmadan Müslim’in ülkede bulunduğunu açıkladı.

Salih Müslim, İsveç’te parlamento üyeleriyle görüşmüştü.

Müslim'in İsveç'in başkenti Stocholm'de olduğunu belirten Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu İsveç'e Müslim'in iadesi için nota verildiğini açıklamıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.03.2018 00:22
Anahtar Kelimeler:
İsveçSalih Müslim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
naletimüzerinde 2018-03-08 23:37:16

48.Gün oldu kayiplar arttikca padisah bozuntusu sansasyon yaratip oylarini artirma derdinde.Harcadiklari paranin haddi hesabi yok,peskes cekmedikleri sey kalmadi.Yakinda Cavusunoglunu soysuz sülo yu metineri kuzuyu bahceliyi kilicdaroglunu üzerine de yavuzu iboyu hülyayi ajdayi orhani büloyu birazda istanbulu veririz Sayin Müslimi verin derlerse sasirmayiz.

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-08 23:21:05

ULAN SEREFSIZLER O ADAMA DIPLOMATIK PASAPORTU BENMI VERDIM

Avatar
Zübük 2018-03-08 23:36:24

akp bu gidisle orkestra kuracak gibi , her tarafa nota gönderiyorlar.. bakin ben siradan bir kisi olarak size bir önerim var. salih müslimi hakikaten istiyorsaniz, amerikayi ikna etmeniz gerek yoksa müslim yerine havanizi alirsiniz.

Misafir Avatar
Muttalip 2018-03-09 02:06:59 @Zübük

önce isine yarayinca lahmacun yedir mehter marsi ile suriyeye gönder sonra oraya buraya nota ver. Tayyip bop baskani amerika seni bos yere bop baskani yapmadi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-03-08 23:45:46

Isit halifesi erdogana kimse Muslimi iyade etmez

Avatar
Okur 2018-03-08 23:38:58

Yakalayıp da ne yapacaksın? Hapishaneye atıp daha sonra ondan HDP ye tavsiye mektubu mu getireceksin?yoksa yine lahmacun mu ismarlayacaksin?onu cumhuriyete meydan okuyarak sınırdan geçirirken dusunecektin.evet belki şaşırtıcı gelecek ama çözüm süreci bir umuttu,fakat siz çözüm sürecini ülke yararı için değil,seçim yatırımı olarak kullandınız, sürecin seçime bir katkı sağlamadığını gördüğünüz anda da zaten terk ettiniz,bana yutturamazsiniz

Avatar
Firat 2018-03-09 01:35:28

Salih muslim insanligin onurudur,insanlik onuruna sahip çikacaktir.

Avatar
offfffff 2018-03-09 00:20:06

çok boş işlerle meşgulüz uyaniklar kürtlerle ortaklik kuruyor abd ve rusya biz kürtleri iyice düşman ediyoz kendimize bizde akıl sıfır

Avatar
Okur 2018-03-08 23:53:40

Kılıçdaroğlu size kredi veriyorum buyrun sorunu cozun dediğinde de, meşhur cikisinizla,sen kimsin soylemlerine başladınız.dunya 5 den büyüktür diyorsunuz,iyide diyorsunuz!!!peki diyelim ki o besliye bizidee ilave ettiler,olduk 6 ,o zamanda dünya 6 dan büyüktür diyecek misiniz? Kabul edelim,etmeyelim,onlar,ekonomik,askeri yönden bizden ondeler,bizi niye adam yerine koysunlar,haydi yine sizin dediğiniz olsun,o besliye birkaç ülke daha ekleyelim,irak,bae ,sudiler...bunlara razimisiniz? Yookk ,en son hatırladığım yauuv Irak sen kimsin,senin kiratin ne diye bağırıyordunuz,sorumu tekrarlıyorum,o besliye bizde katılıp altılı olunca, Irak bize dünya 6 dan büyüktür dese düşünceleriniz ne olacaktır?