İyi Parti Cumhur İttifakı’na mı katılacak?

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, İyi Parti’nin Cumhur İttifakı’na katılmasının olasılık dahilinde olduğu iddiasını gündeme getirdi.

İyi Parti Cumhur İttifakı’na mı katılacak?

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, İyi Parti’nin Cumhur İttifakı’na katılmasının olasılık dahilinde olduğu iddiasını gündeme getirdi.

27 Haziran 2018 Çarşamba 11:52
İyi Parti Cumhur İttifakı’na mı katılacak?

HaberTürk yazarı Fatih Altaylı, kulislerdeki iddialara yer verdiği yazısında, AKP'ye yakın bir dostunun İyi Parti'nin Cumhur İttifakı'na katılmasının "olasılık" dahilinde olduğunu aktardı.

Altaylı, ‘Biz senin istifa etme ihtimalini sevdik’ başlıklı bugünkü yazısının ilgili bölümünde, İyi Parti ile ilgili iddialar konusunda şu sözlere yer verdi:

“Dün “İYİ Parti, MHP’ye katılır mı?” diye sordum.

AK Parti’ye hayli yakın bir dostum aradı.

'NİYE AKP'YE KATILMASIN'

“İYİ Parti iktidarın nimetlerine yakın olmak için MHP’ye katılır mı diye sormuşsun. Peki İYİ Parti niye AK Parti’ye katılmasın” dedi.

“Daha neler?” demem üzerine ekledi.

“Böylelikle Cumhur İttifakı 360 milletvekilini aşar. Ayrıca AK Parti’nin MHP’ye olan ihtiyacı da azalır. Bu da bir olasılık” dedi.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 11:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-27 12:04:39

DAHA NELER TÜRKiYEDE NAMUSLU iNSAN KALMADIMI SECMENE iHANET EDENLER SECMENiN BUNU UNUTACAGINI SANMASIN

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-06-27 15:03:47 @KECi COBANI

UNUTMAZ KARDES BiR KAC KURUSA KANDIRILIR BU GÜNE KADAR BEDAVA KANDIRILAN BiR ERDOGAN VARDIR RAHMETLiK BABAM CHP YE HiC OY VERMEDi iKiNCi DÜNYA SAVASINDA AC KALDIGINI UNUTAMADIGI iCiN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaşlar 2018-06-27 12:33:51 @KECi COBANI

unutur kardeş..unutur..adam dün yediğini hatırmalıyor bunu mu unutmayacak.?
Biz dedik muharrem tamam..meral,da yard.sı olacak..anaaaa birde baktıkki meral %7 muharrem %30 almış,,mhp..%3 alması gereken yerde %11 almış..bu işte bir acaiplik var..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akşener sende satma kendini 2018-06-27 13:51:22

inşAllah böyle birşey olmaz zaten ülke rezalet halde

Avatar
Gercekci 2018-06-27 13:09:15

Bence bunu yaparsa hata olur gelecegin sag partisi olacak baskani ittifak aramadan gelecekte iyi bir yere gelir

Avatar
bu 2018-06-27 13:40:20

ya bu Adam Kadar densiz bir sahis daha dünyaya gelmedi .iyi parti akp ye katilmakla secmenine ihanet etmis olur akp ye destek verdigi anda da mhp den gelen oylar geri Döner mhp ye aksener kisisel koltuk sevdasi icin akp ye destek verirse tarih olur yani kendini bitirir .

Avatar
kk 2018-06-27 14:13:45

ben hiç şaşırmam, besle gargarı oysun gözünü. bu da kk ye ders olur belki.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-27 17:51:26