banner87

İYİ Parti'den Bahçeli'ye tepkiler sürüyor: Halaçoğlu Twitter'dan yazdı

İYİ Parti Kayseri Milletvekili Halaçoğlu, MHP lideri Bahçeli'nin Cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza toplama sürecinde FETÖ vurgusuna tepki gösterdi.

İYİ Parti'den Bahçeli'ye tepkiler sürüyor: Halaçoğlu Twitter'dan yazdı

İYİ Parti Kayseri Milletvekili Halaçoğlu, MHP lideri Bahçeli'nin Cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza toplama sürecinde FETÖ vurgusuna tepki gösterdi.

03 Mayıs 2018 Perşembe 22:44
İYİ Parti'den Bahçeli'ye tepkiler sürüyor: Halaçoğlu Twitter'dan yazdı

MHP Genel Başkanı Bahçeli, 100 bin imzayla cumhurbaşkanı adaylığıyla ilgili, "Kafamı karıştıran bir konu var. 100 bin kişinin içinde eğer FETÖ desteği, PKK desteği ile bir aday yapılacaksa, o zaman FETÖ'nün seçmen ve siyasi ayağının hangi aday üzerinde yoğunlaştığı görülebilir" dedi. Bahçeli'nin bu sözlerine İYİ Parti Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu tepki gösterdi.

Halaçoğlu, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, şu ifadeleri kullandı:

“Sn. Bahçeli, ‘FETÖ darbe hareketinde bir siyasi ayak var. Siyasi ayağın olduğu yerde siyasi seçmen olur’ diyor. Elhak doğrudur. Siyasi seçmen varsa milletvekili de vardır. Darbeye kadar AKP'yi destekleyen FETÖ ile birlikte boy boy resim çektiren, övgüler düzen kimlerdi? Haydi açıklayın.”

İşte o paylaşım:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 22:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
........... ÇOCUĞU BAHÇELİ'YE SAYGIMIZ SONSUZ AQ ! 2018-05-04 00:09:07

.

Misafir Avatar
gel len onun bunun çocuğu 2018-05-04 11:07:28 @........... ÇOCUĞU BAHÇELİ'YE SAYGIMIZ SONSUZ AQ

imzayıda verecem oyumuda hodri meydan Allah sana 24 temmuzu gösterirse .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İMZA VERMEYE ŞİMDİ DAHA AZİMLİ GİDECEM AQ ! 2018-05-04 00:20:19 @........... ÇOCUĞU BAHÇELİ'YE SAYGIMIZ SONSUZ AQ

YAŞA DOĞU PERİNÇEK !!!!!! YAŞA MUARREM İNCE !!!!!!
annnnnnn...... akp-mhp !

Beğenmedim! (0)
Avatar
ay çok korktuk yanki-askeri şakirt-bahçeli alçağı 2018-05-04 00:43:41

mhp'yi çöplüğe çevirdin uyuz suratlı..

Avatar
diploma 2018-05-03 23:03:01

https://odatv.com/profesor-halacoglu-erdoganin-pesini-birakmiyor-02051838.html

Avatar
D 2018-05-03 23:37:28

Sus hiç konuşma konuşacak neyin kaldı dikkate bile alınmıyorsun kendin konuşup kendin duyuyorsun kullanılıyorsun Ey Amcam

Avatar
Ossmann 2018-05-03 23:00:16

Gargamel dikkati cekmemek icin muhalefete catiyor. Asil amaci tayyip devrini sonlandirmak. Sn. Yasar Okuyan gargamelin görevli oldugunu iddia ediyor.

Avatar
Vatandaş 2018-05-04 01:40:45

İktidar yancısı kocamış kurt iktidar aldığı talimatları kendi aklı imiş gibi açıklamalarda bulunuyor. Ya feto sopasını kullanıyorlar, ya hdp/pkk sopasını kullanıyor. İktidar neden fetonun siyasi ayağını çıkartamıyor. Çünkü ta kendileri fetocu. Vatandaş metanetle seçimi bekliyor

Avatar
Vatandaş 2018-05-04 01:43:24

DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
Yüksel 2018-05-04 02:39:35

AKP ve MHP ' ye AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...AKP ve MHP ' ye üye olanlar araştırılsın. Üyeler içinde bylock kullanan varsa bu partilerin Millet Vekilleri düşürülsün...