banner87

İYİ Parti'den saldırı açıklaması: Çaresizlerin cinneti...

İYİ Parti Genel Sekreteri Aytun Çıray, Bağcılar'da partisinin üyelerine düzenlenen saldırı hakkında açıklama yaptı.

İYİ Parti'den saldırı açıklaması: Çaresizlerin cinneti...

İYİ Parti Genel Sekreteri Aytun Çıray, Bağcılar'da partisinin üyelerine düzenlenen saldırı hakkında açıklama yaptı.

06 Mayıs 2018 Pazar 22:55
İYİ Parti'den saldırı açıklaması: Çaresizlerin cinneti...

İYİ Parti Genel Sekreteri, Parti Sözcüsü ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray, partisinin Bağcılar İlçe Teşkilatı üyelerinin Bağcılar İlçe Meydanı'nda seçim çalışması yürüttüğü sırada uğradığı saldırıya ilişkin açıklama yaptı.

 Aytun Çıray açıklamasında, "Bağcılar İlçe Başkanlığımızın imza standına kötüler tarafından bıçaklı saldırıda bulunuldu. Kötüler demokratik bir yarışı gençlerimiz arasında tehlikeli bir sürtüşme alanına taşıyorlar. Üstelik bunu başka anaların çocuklarını kullanarak yapmaya çalışıyorlar. Bu siyaset başarılarını milletimizi kutuplaştırmada bulan çaresizlerin cinnetidir. Yaralı arkadaşlarımıza acil şifalar diliyoruz. Türk milletine sükûnet tavsiye ediyoruz. Hukuk içinde gerekli işlemleri başlattık. Merak etmeyiniz iyiler mutlaka kazanır" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.05.2018 23:45
Anahtar Kelimeler:
Aytun ÇırayIyi Parti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-06 22:59:58

En güzel söylem kiskirticilara uymadan sakinligi korumak ve yargiya havale etmek.

Misafir Avatar
susuzluk zor kardeşim. 2018-05-07 12:24:26 @Ossmann

ASGARİ ÜCRET BEŞ BİN LİRADIR AMA MARKETTE YAĞ , UN, ŞEKER, ÇAY, GAZ , YOK. SU YOK SU. ne yaparsınız*
bir gün sular akmasın razı olun herkese beş yüz lira vereceğim. kim razı olur?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2 ŞIK var 2018-05-07 12:22:55 @Ossmann

Ya devlet başa ya kuzgun leşe..-----ya AKP MHP devletin bekaası için başa yada chp hdp, ip ile Türkiye bataklığa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İPe bakalımmı biraz. 2018-05-07 12:20:15 @Ossmann

İP çok çareli canım. arkasında PKK var FETÖ var CHP var. DAHADA büyük ABD var, AB var, var oğlu var. hepside Türkiyenin tökezlemesi bölünmesi yahudi ve hüristiyanlara köle olması onların sömürdüğü idare ettiği aciz ve muhtaç bir Türkiye hatta bir çok kola bölünmüş bir Türkiye hefleidir. MA bu aziz halk bu şerlilere ve içimizdeki şerlilere meydanı bırakmayacak eve Allah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bıçakla sopa ile kan dökerek 2018-05-07 00:37:35 @Ossmann

secim e gidilmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asıl sorumlu saldırtanlardır. 2018-05-06 23:58:50 @Ossmann

yapilan barbarca haince ve alçakca

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-06 23:44:01 @Ossmann

bu kisiler yargilanmali birde onlari birileri tesvik etmismi arastirilmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devlet Bahceli FETÖ'nün seçmen ayağı diyor 2018-05-06 23:22:48 @Ossmann

Metin Külünk: 15 Temmuz'un siyasi ayağı karşı ittifaktır diyor ikinizde cocukmu kandiriyorsunuz ??? yemezler lami cimiyi birakin adil secim yarisi yapin eyy bahceli kendine guveniyorsan git cumhurbaskani adayi ol secmenini kandirmayi birak secmenin iktidar parti olmaniz icin size oy veriyor MILLET OLARAK SANDIGA GIDIP CHP ve IYI Partiyi Destekliycez http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/metin-kulunk-15-temmuz-un-siyasi-ayagi-karsi-ittifaktir-h91306.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. : 2018-05-06 23:05:46

Meral Bacım gümbür gümbür geliyor duvara tosladılar çirkefleşiyorlar güneş vatandaşa için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
muhalefet partileri fetocu darbeci terrorist 2018-05-06 23:04:48

ilan ederek muhalefet partileri milleti hedef gosterenler suc isliyor insanlari hedef gosteriyorlar yeter artik

Avatar
Unal 2018-05-06 23:23:49

SAKIN HA BU ISI MHP LILERIN YAPTIGINI SANMAYIN KESINLIKLE BU IS MHP YI ASAR ANLAYAN ANLAR ULKUCULER ULKUCULERE SALDIRMAZ KI ULKUCULER IYI PARTIYE GECTI SALDIRAN BELLI

Misafir Avatar
saldiran sence kim ?? 2018-05-06 23:35:05 @Unal

kim yaptiysa cok AHLAKSIZMIS

Beğenmedim! (0)
Avatar
savcilara sesleniyorum Metin Külünk Bey Kin 2018-05-06 23:02:02

ve NEFRET SUCU ISLIYOR PARTILERI HEDEF GOSTERIYOR GEREGI YAPILMALI
AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk
http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/metin-kulunk-15-temmuz-un-siyasi-ayagi-karsi-ittifaktir-h91306.html

Avatar
Nurali boz 2018-05-06 23:14:40

Bu daha cok demokrasinin geleceginin mujdesimi receb aga yani insanlari oldurerekmi daha cok demokrasiyi getirteceksiniz Ya gideceksiniz ya GIDECEKSINIZ

Avatar
Rrr 2018-05-06 23:32:21

Tabiii yargi varsa. Birilerinin istegi dogrultusun da birilerinin arzuladigi sonuc.

Avatar
TC 2018-05-06 23:16:41

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25