İYİ Parti'li adaya YSK’dan engel

İYİ Parti Edirne İl Başkanlığı, Edirne 1. sıra milletvekili adayları Prof. Dr. Mehmet Akalın'ın adaylığının, Yüksek Seçim Kurulu'nca sözde usulü nedenlerle düşürüldüğünü bildirdi.

İYİ Parti'li adaya YSK’dan engel

İYİ Parti Edirne İl Başkanlığı, Edirne 1. sıra milletvekili adayları Prof. Dr. Mehmet Akalın'ın adaylığının, Yüksek Seçim Kurulu'nca sözde usulü nedenlerle düşürüldüğünü bildirdi.

29 Mayıs 2018 Salı 21:16
İYİ Parti'li adaya YSK’dan engel

İYİ Parti Edirne İl Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, Akalın’ın adaylığının YSK tarafından düşürüldüğü belirtildi.

Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

“Partimiz şimdiye kadar birçok engellemelere maruz bırakılmıştır. Seçime sokmamaya çalıştılar, seçmeni tehdit ettiler, başaramadılar. Şimdi de Meclis’e sokmamaya çalışıyorlar. İYİ Parti Edirne 1. sıra milletvekili adayımız Prof. Dr. Mehmet Akalın ‘ın milletvekili adaylığı, son dakika YSK tarafından sözde usulü nedenlerle düşürülmüştür. Sayın Genel Başkanımız Meral Akşener, konu ile ilgili gereken cevabı perşembe günü Uzunköprü Adalet Meydanı’nda verecektir.” 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 21:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:22:28

sağlık olsun ondan sonraki adayı seçeriz yeterki ibne bahçelinin adayları seçilmesin

Avatar
NAZMİ ÖLMEZYİĞİT 2018-05-29 22:18:43

DİKKAT EDİYORUM. Yorumlarda AKP’ yi savunanlar, karşıtlarına sadece tehdit, küfür ve hakaret ediyor. Bilgi birikimi ile AKP’ nin doğrularıyla insanları aydınlatmak ve ikna etmek varken neden küfür ediyorsunuz? Sizler küfür ettikçe, karşıtlarınızda size küfür ediyor.
Ülkemin güzel insanlarına sesleniyorum.
Küfür ve hakaret etmeden yorum yazsanız bizde ciddi, ciddi okusak. Ne zaman futbol takımı tutar gibi parti tutmayı bırakıp, VATANIMIZI düşüneceğiz.
Yarın Hasan gider, Mehmet gelir, sonra o da gider.
Geriye Ülkemize verdikleri zarar ve tahribatla bizler kalırız.
Tarih bilgiyle, Gelecek bilimle şekillenir.
Hepinize sağlık ve afiyetler diliyorum.

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-29 21:26:26

mhp baraj alti

Avatar
Siktiğimin Partisi 2018-05-29 21:22:26

Amına koduklarıma kapak olmuş. Ulan siz kim seçilmek kim. Kevaşe vatan haini Meralin partisinden bir bok olmaz.

Misafir Avatar
Aydin diger sayfada 2018-05-29 22:21:06 @Siktiğimin Partisi

küfür edince teknik takibe takılmayacaksınız? VPN bile kullansanız sonunuz bylock kullananlar gibi olabilir.diyen kimdi ???küfürün alasi sende
burda
Bu ettiğiniz küfürlerin hesabını nasıl vermeyi 2018-05-29 19:09:47 @kocakurt
düşünüyorsunuz? Sanıyor musunuz ki internette küfür edince teknik takibe takılmayacaksınız? VPN bile kullansanız sonunuz bylock kullananlar gibi olabilir.
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bahceli-den-millet-ittifaki-na-kohne-bizans-h95184.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
O ulusal gazeteyi alır rulo yapar 2018-05-29 21:30:31 @Siktiğimin Partisi

Sonra senin daracık göt deliğine sokarım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayip be vatan partili dede 2018-05-29 21:27:18 @Siktiğimin Partisi

yeter artik git ulusal gazetene

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:24:28 @Siktiğimin Partisi

sümüklü bak önceden recep kafa tasçı uyuz kurtlar dedi -bahçelide ona biz seni tanımıyoruz dedi ne oldu sonra 2 tane yüzsüz şerefsiz söylediği sözleri yutan adamlar birleşti esas bu hötöröf dönmelerden adam olmaz dikkat et yarın bacınıda satar inkar ederler.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Millet ittifakıymış? 2018-05-29 21:28:19

Bu hangi milletin ittifakı acaba? Kripto ermeni-kürt görünümlülerle yapılan ittifak nasıl millet ittifakı olur?

Misafir Avatar
Millet ittifaki Milletimiz icin 2018-05-29 22:17:07 @Millet ittifakıymış?

Millettimize hakaret etme
Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayip be 2018-05-29 22:13:06 @Millet ittifakıymış?

insanlari kimliklere gore ayristirma AKP de kurt kokenli vekil yokmu ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı = ABD / SOROS ititfakı 2018-05-29 21:29:53

Kemal Sorosçudur Sorosçu olmakla iftihar ettiğini bile söylemiştir.

Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-05-29 22:14:55 @Millet İttifakı = ABD / SOROS ititfakı

soros moros iftiranla cocukmu kandircan ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bazı abazalar sırf karı diye 2018-05-29 21:53:58

Merale oy vermeyi düşünüyor olabilir. Ama seçilirse siz onu değil o sizi sikecek haberiniz yok

Misafir Avatar
aydin iyice ahlaksizlastin 2018-05-29 22:14:05 @Bazı abazalar sırf karı diye

yeter be git uyuycan mi gezcen mi defol

Beğenmedim! (0)