İyi Parti listesinde yer bulamayan Halaçoğlu'ndan yeni açıklama

İYİ Parti’de milletvekili listesinde yer verilmeyen Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, yeni bir açıklama yaptı.

İyi Parti listesinde yer bulamayan Halaçoğlu'ndan yeni açıklama

İYİ Parti’de milletvekili listesinde yer verilmeyen Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, yeni bir açıklama yaptı.

22 Mayıs 2018 Salı 21:52
İyi Parti listesinde yer bulamayan Halaçoğlu'ndan yeni açıklama

İYİ Parti’de milletvekili listesinde yer verilmeyen Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, “Listede yer almasam da bütün varlığımla hiçbir küskünlük göstermeden bu yolda mücadeleye devam edeceğim. Çocuklarımıza emin bir gelecek için çalışacağım” dedi.

İYİ Parti’de, milletvekili adaylığı için ailevi nedenlerini gerekçe göstererek, İzmir ya da Ankara talebinde bulunan Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, sosyal medya da bu yönde yapılan bazı eleştirilere yanıt verdi. Küskünlük göstermeden mücadeleye devam edeceğini söyleyen Halaçoğlu,, sosyal medya hesabından şu açıklamayı yaptı:

"İYİ Parti listesinde adımın bulunmayışını çeşitli şekillerde yorumlayanlara: İYİ Parti'yi kurmamız üzerine, eşimin görevlendirilmesi yenilenmeyerek İstanbul’daki görevine dönmek zorunda kaldı. Her hafta 4 gün İstanbul'a gitti. Buna bağlı olarak henüz anaokuluna giden iki yavrumuza benim bakmam gerekti. O küçük yavrular annesini, anneleri de çocuklarını 1 yıl boyunca haftada 4 gün görmediler. Bunu kamuoyuyla paylaşmadım. Ancak önümüzdeki öğretim yılında, ilkokula başlayacakları için, İzmir'e yerleşmeye karar verdik. Bu sebeple de seçimde İzmir veya Ankara'dan aday gösterilmeyi istedim. Ancak aday belirlemeleri sırasında buralar dolu olduğu için Kayseri 1. Sıra teklif edildi. Kayseri'nin benim için uygun olmadığını belirttim ve söylediğim iki ilin değerlendirmesini istedim. Sonuçta büyük mücadele vermiş, başka hiçbir beklentisi olmayan biri olarak aile düzenimizi sağlamaya çalışıyordum. Kayseri'yi istemeyince de listede yer almadım. Ancak şunu belirtmek istiyorum. Sosyal medyada bu durumu çarpıtarak verenler iyice anlasın ki, benim milletvekili olmam önemli değil. Biz makam için yola çıkmadık. Hedefimiz Türkiye'yi yeniden parlamenter demokratik hukuk devleti olarak inşa etmek ve tek adam yönetiminden kurtarmak. Listede yer almasam da bütün varlığımla hiçbir küskünlük göstermeden bu yolda mücadeleye devam edeceğim. Çocuklarımıza emin bir gelecek için çalışacağım. Saygılarımla...”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 23:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Taka61 2018-05-22 21:58:35

Adamsın hocam sana belkide meral hanım yardımcı teklifi yapacak düşman çatlattın teşekkür

Misafir Avatar
gariban vatandaş . 2018-05-23 10:55:36 @Taka61

Çocuklarınıza emin bir gelecek bırakmak için BANKALARI BATIRACAKSINIZ,. Yatırımları dururarak, hapisten Selahattin Demirtaşı çıkartarak, terörist dostlarını ülkeye ihanet edenleri serbest bırakarak ülkeyi tekrar terör yuvası olarak nasıl olacak ? bu bizim çocuklarımız için tehlike ama sizin çocuklar soyacağınız boşaltacağınız bankaların paraları ile ABD de rahat bir gelecek kurabilirsiniz . doğru.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
alın akpliler radyo 7 ciler 2018-05-23 08:48:22 @Taka61

bu açıklama size kapak olsun önemli ve sihirli kelime menfeaatim için çıkmadım bu yola akplileri %85i menfeat için çıkmıştır bu yola radyo 7 deki kaz maho canda dahildir buna

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazineyi bu adama 2018-05-23 08:36:39 @Taka61

verin anahtarını kimseye para kaptırmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIZI COK SEVIYORUZ 2018-05-22 22:17:08

IYI PARTININ SIZE COK GUZEL GOREV VERECEGINDEN EMINIZ
SIZ TURK MILLETI ICIN COK DEGERLISINIZ PARTINIZ EMINIZKI DEGERINIZI BILIYORDUR

Avatar
Unal 2018-05-22 23:48:24

ISTE CEBI CUKKASI ICIN DEGIL INANDIGI DEGERLER VE DAVALAR ICIN SIYASET YAPAN INSAN YANI HERKES CALISIP CALAN DEGILMIS CALMADANDA CALISILABILINIYORMUS

Avatar
MUZDARİP 2018-05-23 00:52:19

SAYIN YUSUF HALAÇOĞLU CENABI ALLAH SİZDEN BİNLERCE KERE RAZI VE MEMNUN OLSUN YÜCE MEVLAM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN LİSTE DIŞI KALDIĞINIZI İLK DUYSUĞUMDA ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM AMA ŞİMDİ RAHATLADIM İYİ İNSANLAR İYİ PROFESÖRLER BÖYLEDİR İŞTE YOLUNUZ AÇIK OLSUN KARINCA KARARINCA BİZLERDE BOŞ DURMUYORUZ DUALARIMIZ SİZİNLE

Avatar
Ders olsun 2018-05-23 10:12:27

İYİ Parti’ye inancım iyice arttı. Demek ki koltuk için herşeyi feda eden çıkarıcıların Partisi değil Millet’e hizmet için nefer olanların partisiymiş. Türkiye’nin 16 yıldır yaşadığı çürümeyi Meral Abla ve onun yanındakiler düzeltecek. Görüldü ki yandaş ile troll ile yalan ile kurulu düzenin sonu Allah’a bin şükür geldi.

Avatar
ali 2018-05-23 01:29:00

ıyı partiyle olamayacağı anlaşıldı herkes özüne dönüyor aslına önümüzde parçalanmış parlemento meclis değil 2 li cumhuriyetciler ile demokratlar oluşacak NE O ÖYLE ADAY VEKİL OLAMAYAN KÜSÜP AYRILIP PARTİ KURMUŞ HER AİLE ŞEHİR HEMŞERİ PARTİ KURMUŞ SİYASET BUMU BÜTÜNLÜĞÜ TEMSİL GEREKİR NE O ÖYLE 50-100 PARTİMİ OLUR KARDEŞİM ÇOCUK OYUNCAĞIMI BU MENFAAT ÜZERİNE KÜS PARTİ KUR PARÇALI BULUTLU MECLİS OLMAMALI AKILLI ÇALIŞKAN ÜRETKEN İNSANLARIMIZ VEKİL OLMALI ….

Avatar
vatandas 2018-05-23 12:32:15

Size yapilan cok buyuk bir vefasizlik ve ayiptir.Affedin demis,bayanda saygi duymus.herseye cozum vaad edenler,nasil halacoglunun hakli talebine cozum bulamamistir.Baskan yardimcilarin kim,taniyan bile yok..Bari durustce aday yapilmayacagini acikca soyleyin millet bilsin.kivirmayin.

Avatar
texas 2018-05-23 13:11:11

sen ve senin gibi zihniyette sahip olanlar hic bir zaman cocuklarimiza emin bir gelecek saglayamazlar