İYİ Parti'ye geçen 15 milletvekili CHP'ye döndü

Seçime girebilmesi için CHP'den İYİ Parti'ye geçen 15 vekil, ana muhalefet partisine geri döndü.

İYİ Parti'ye geçen 15 milletvekili CHP'ye döndü

Seçime girebilmesi için CHP'den İYİ Parti'ye geçen 15 vekil, ana muhalefet partisine geri döndü.

10 Mayıs 2018 Perşembe 10:28
İYİ Parti'ye geçen 15 milletvekili CHP'ye döndü

CHP'den istifa ederek seçime girebilmeleri için İYİ Parti'ye geçen 15 milletvekili partilerine geri döndü.

CHP’li 15 vekil, partilerinin genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun talimatıyla 22 Nisan günü istifa ederek, İYİ Parti’ye katılmıştı. Böylece, parlamentoda 5 milletvekili bulunan İYİ Parti’nin vekil sayısı 20’ye çıkarken, parti de TBMM’de grup kurmuş, İYİ Parti’nin 24 Haziran seçimlerine katılması için de engel kalmamıştı.

İYİ PARTİ'YE KATILAN MİLLETVEKİLLERİ

Afyonkarahisar Milletvekili Burcu Köksal
Amasya Milletvekili Mustafa Tuncer
Ankara Milletvekili Nihat Yeşil
Aydın Milletvekili Hüseyin Yıldız
Balıkesir Milletvekili Ahmet Akın
Burdur Milletvekili Mehmet Göker
Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu
Bursa Milletvekili Erkan Aydın
Çorum Milletvekili Tufan Köse
Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu
İzmir Milletvekili Tacettin Bayır
Kayseri Milletvekili Çetin Arık
Kocaeli Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet
Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer
Zonguldak Milletvekili Ünal Demirtaş

15 milletvekilinin İYİ Parti’den istifa etmesi durumunda Meclis’te İYİ Parti’nin milletvekili sayısı 6’ya düşecek ve grup kurma hakkını kaybedecek.

AYTUN ÇIRAY: SEÇİMLER İKİNCİ TURA KALMAYACAK, SAYIN ERDOĞAN KAYBEDECEK

İYİ Parti Sözcüsü Aytun Çıray da 15 milletvekiline teşekkür ederek şöyle konuştu:

"Bugün burada yaşadığımız bu gurur verici tablo Türk siyaseti ve demokrasiyi yöneteler adına bir utanç tablosudur. Keşke OHAL içinde seçime gitmesiydik de Türk demokrasisi ve seçim süreci bu tür ihtiyaçları ortaya çıkarmasaydı. Samimiyetle bu süreçte Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'na ve 15 milletvekiline sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Bu seçimler ikinci tura kalmayacak ve sayın Erdoğan binici turda başkanlık seçimini kaybedecek."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 14:21
Anahtar Kelimeler:
CHPTBMMIyi Part24 Haziran
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ata 2018-05-10 12:55:43

milletin sırtında saltanat sürmek için olmadık transferler yapanların chp ye söz söyleme hakları yoktur

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-10 16:33:02 @ata

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM NO akp 2018-05-10 16:31:04 @ata

Dünyada her şeyin bir sonu olduğu gibi Ak Parti iktidarının da sonu
Milli ittifaki Gümbür Gümbür geliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-05-10 13:45:38 @ata

şaka bir yana, ego tatmini bir yana, kızgınlık, kırgınlık şahsi çıkar bir yana. MESELE TÜRKİYE olunca ERDOĞAN VE AKP DEN ŞAŞMAM. yola DEVAM ARKADAŞ

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
YERLİ 2018-05-10 13:43:39 @ata

Celladına aşık olmak. ALMAN geliyor Meral hanıma hicazat veriyor, Amerikalı geliyor Kılıçdaroğluna hicazat veriyor, Fransız geliyor HDP ye hicazat veriyor. bu nasıl iş bu ne menem bir yolldur? Birileri bütün yabancı konsoloslarla toplantı yapıyor, birileri B adada Türkiyeyi yıkma toplantıları yapıyor. KALKMIŞ benden oy istiyorlar birde. ben ÜLKEMİ HALKIMI SEVEN AKP VE ERDOĞANA OY VERECEĞİM. celladına aşık olanlara değil.

Beğenmedim! (6)
Avatar
15 Demokrasi 2018-05-10 12:32:16

Kahramani

Misafir Avatar
YERLİ DEVAM KARDEŞİM. 2018-05-11 10:35:44 @15 Demokrasi

Celladına aşık olmak. ALMAN geliyor Meral hanıma hicazat veriyor, Amerikalı geliyor Kılıçdaroğluna hicazat veriyor, Fransız geliyor HDP ye hicazat veriyor. bu nasıl iş bu ne menem bir yolldur? Birileri bütün yabancı konsoloslarla toplantı yapıyor, birileri B adada Türkiyeyi yıkma toplantıları yapıyor. KALKMIŞ benden oy istiyorlar birde. ben ÜLKEMİ HALKIMI SEVEN AKP VE ERDOĞANA OY VERECEĞİM. celladına aşık olanlara değil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ankara 2018-05-10 18:06:33 @15 Demokrasi

15 KAHIR_MAN MI? 15 AHIR_MAN MI. birde övünüyorlar . kafa yok omurga yok ne yapacaksın....

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 13:30:56 @15 Demokrasi

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali Boz 2018-05-11 04:07:23

Eh onun icin ben gidersem devlet yikilir demisti Kast ettigi devlet bahceli T.C. Devleti hirsizlikla kurulmadiki hirsizin gitmesi ile yikilsin

Avatar
ERTY 2018-05-10 11:44:16

dönekler partis oldu gitti cehape

Misafir Avatar
ERTY nikli iyi izlemeler 2018-05-10 16:35:14 @ERTY

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Beğenmedim! (0)
Avatar
avunur gönlüm 2018-05-10 12:01:28

Duvardaki resminle avunur gönlüm
Daha dün yanımdaydın şimdi nerdesin
Ne çabuk unutuldu nerde o sözün
Belli ki dönülmeyen uzak yerdesin

Ne güzelde duruyor resmin duvarda
Sanki bana gel diyor çok uzaklarda
Soruyorum seni ben bütün kuşlara
Belli ki dönülmeyen uzak yerdesin

Bu dünyada en mutlu beni sen ettin
Mutluluk ikimizin diye beklettin
Ağlamaklı bir günde beni terk ettin
Belli ki dönülmeyen uzak yerdesin

Ne güzelde duruyor resmin duvarda
Sanki bana gel diyor çok uzaklarda
Soruyorum seni ben bütün kuşlara
Belli ki dönülmeyen uzak yerdesin

Avatar
pişşttttt 2018-05-10 10:35:58

nhber. AZ KULLANILMIŞ İKİNCİ el satışa devammı?
gelsek görüşe bilirmiyiz?
DÜNYADA KÖTÜ ÖRNEK köle gibi milletvekili satışı alışı verişi. AFRİKADA YOK BU BE. ABD projesi chp ve iyi aprtiği rezil rusvay etti.

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-10 11:45:34 @pişşttttt

2018 model 15 vekil var cehape denen dernekte .... dönekler var ,,,bedavaya gel vatandas gell :)))

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
akp.bulsa daha çok alır 2.el partileri..ancak bula 2018-05-10 10:56:45 @pişşttttt

akp.de az kullanılmış eski partileri aldı..ona niye sözün yok.
s.soylu..dp.
n.kurtulmuş..has p.
bahçeli..mhp.
mustafa..bbp.
....
bulsa yine alacak ya..kimse yaklaşmıyor..
saadet de yanaşmadı..
önce akp.yi yargılayın..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şimdiki aşklar yalan olmuş 2018-05-10 10:41:20

Şimdiki aşklar yalan olmuş ben yine aşık
Bendeki şansın talihi yok yine yazık
Bir yarim var herkesten güzel ama deli
Bir gözü bende öbürü nerde bilmem ki
Beni al dediğim zaman almadı
Elveda dediğimde bırakmadı
Aşkımı kafasına göre kullandı
Ah ne kadar acı, yok ki bunun ilacı

Güzel elbiseleri giyip kuşanacağım
Senin önünden geçip sana bakmayacağim
Beni kırdığın gibi kalbini kıracağım
Beni dinlemedin ya seni duymayacağım
Yürü anca gidersin

Kalbimi verdim kendimi de yetmedi sana
Yıllarımı serdim halı gibi yollarına
Gece gündüz anında her çağırışında
Hep senin yanındaydım yalan mı hatırla
Seni bekleyemem yeter anladım
Aşkımı herzaman hafife aldın
Ben de en sonunda kapımı kapattım
Ah dayanamadım
Aşktan böyle usandım

Misafir Avatar
zap nehiri... 2018-05-10 10:53:46 @Şimdiki aşklar yalan olmuş

hayal alemin geniş...bol bol kullan,,,hihihiihii

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-10 12:41:28

aksenerin,sadet partisinin diger sag partilerin işine geldigi için ses çıkarmıyorlar ama bu aşagılıklıktır.hdp e bas bas bagırıyor pkk aterör örgütü degil ,hakını arıyor,ve askerimize pusu kuruyor.yeni chp e demirtası ziyaret ediyor .desdek veriyor bu sag partilerde seviniyor merkez chp den kacacak bize gelecek diye yuh olsun vatanı duşunmeyen hainlere.ulan asker sehit oluyor yapan pkk a desdek veren hdp eziyaret eden chp ulan chp senin üzerine yapısır,sag demirtası övsede yapışmaz