İYİ Parti'ye saldırı sonrası MHP'li o isimden skandal paylaşım

MHP lideri Devlet Bahçeli'nin Özel Kalem Müdür Yardımcısı Bilal Aydın, İYİ Parti Bağcılar standına yapılan bıçaklı saldırı için skandal bir paylaşımda bulundu. Aydın, onaylı Twitter hesabından "Vur Bozkurt’um.. Vur tilkiye… Vur kurtulsun Türkiye..." diye yazdı.

İYİ Parti'ye saldırı sonrası MHP'li o isimden skandal paylaşım

MHP lideri Devlet Bahçeli'nin Özel Kalem Müdür Yardımcısı Bilal Aydın, İYİ Parti Bağcılar standına yapılan bıçaklı saldırı için skandal bir paylaşımda bulundu. Aydın, onaylı Twitter hesabından "Vur Bozkurt’um.. Vur tilkiye… Vur kurtulsun Türkiye..." diye yazdı.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 18:00
İYİ Parti'ye saldırı sonrası MHP'li o isimden skandal paylaşım

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, Pazar akşamı İYİ Parti'nin İstanbul Bağcılar'da seçim çalışması yapan üyelerine bıçaklı saldırı düzenlendi. Saldırıda 7 İYİ Parti üyesi yaralandı. Saldırıyla ilgili yapılan operasyonda 8 kişi gözaltına alındı. İYİ Parti'ye yapılan bu saldırı büyük endişe yaratırken, Bahçeli'ye en yakın isimlerden olan Özel Kalem Müdür Yardımcısı Bilal Aydın, “Vur Bozkurt'um.. Vur tilkiye… Vur kurtulsun Türkiye…” diye yazarak, Bahçeli'nin fotoğrafını paylaştı.

DİZİDEKİ ŞİİRİ YAZMIŞ

Sosyal medya kullanıcıları “Gençleri ateşe iterek, geleceğini karartarak ülküye ulaşacaksınız öyle mi?” diye sordu. Aydın bu yorumları yanıtsız bırakırken, Aydın'ın bu paylaşımıyla ilgili Ortadoğu Gazetesi köşe yazarı Yıldıray Çiçek, “Savaşçı isimli dizide Ülkücü şehit Süleyman Özmen'le ilgili şiir okunduğu için bu paylaşımı yapan Aydın'ı kendi senaryolarına alet eden Devrimcilerin, komünistlerin, CHP'nin İYİ sığıntıları ne bilsin o şiiri, ne bilsin Süleyman Özmen'i” diye savunma yaptı.

Özmen’İn şiirinde ”Vur Bozkurt'um, Vur tilkiye… Vur kurtulsun Türkiye… Sizi büyük ülküye Götürecek iz, menem. … Ülkü uğrunda şehid Men Süleyman Özmenem!”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 21:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-07 18:12:43

KOCAMIS KURTLAR KÖPEKLERiN MASKARASI OLURMUS SiZiN GiBi KURTLARI KEDiLER BiLE KOVALIYOR

Avatar
tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle.. 2018-05-07 18:09:38

tahrikçi...bozkurt muş..
tilki dediğinde millet mi? yuh be.
sakın bizden oy istemeyin..
hem milleti tezek,tilki münafık..ve benzer argo sözlerle yadırgayın hemde oy isteyin..başka kapıya..millet gerçekten milletse akp.ye mhp.ye bbp.ye oy vermez

Misafir Avatar
blio maydın gavvatına 2018-05-08 09:17:18 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

g...tün yiyiyorsa çık meydana sen milletimi düşünüyorsun kendini mi gavvat oğlu gavvat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bu Bilal Aydın gibiler 2018-05-08 02:06:21 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

bozkurt simgesini lekeliyorlar, bunlar bozkurt deyil bozukkurt.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:13:51 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:56:21 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

AKP'li eski vekilden Erdoğan'a zor soru
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-li-eski-vekilden-erdogan-a-zor-soru-h91754.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Emin Şirin Bey diyorki 2018-05-07 22:51:44 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

AKP'lilerin, devleti kendi malları gibi gördüğünü, seçimi kaybetmeleri halinde evlerine tecavüz edilecekmiş gibi hissedeceklerini söyledi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:49:34 @tilki sizsiniz..sinece düşüncenizle..

AKP ilk dönem milletvekili Emin Şirin, "Bugüne kadar basında hiç sorulmadı"diyerek, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, "İktidarı kaybederseniz, hukuk devleti ölçüleri çerçevesinde devretmeye hazır mısınız" diye sordu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
eski mhp.li aileler......... 2018-05-07 18:12:19

yazıklar olsun..sizin gibi bozkurtlara.
bize hangi sıfatla oy verin diyeceksiniz_?
asla size oy yok..%2 dahi çok.
akp.nin kuyruğu şimdiki mhp. ve bözkurtları..

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-07 18:25:02

Ülküymüş,kurtmuş,tilkiymiş cart curt.Ulan bunların boynunda bir torba samanı eksik mal bunlar.Sizlerin ülküsü Amerikan emperyalizmine uşaklıktan başka hiç bir şey değil be.

Avatar
Ata 2018-05-07 18:15:31