İyi Parti’den ‘CHP ile ittifak’ iddiasına yanıt

İyi Parti Genel Başkan Yardınmcısı Müsavat Dervişoğlu, yerel seçimlerde CHP'yle ittifak iddialarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

İyi Parti’den ‘CHP ile ittifak’ iddiasına yanıt

İyi Parti Genel Başkan Yardınmcısı Müsavat Dervişoğlu, yerel seçimlerde CHP'yle ittifak iddialarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

02 Kasım 2017 Perşembe 23:31
İyi Parti’den ‘CHP ile ittifak’ iddiasına yanıt

İyi Parti Genel Başkan Yardınmcısı Müsavat Dervişoğlu, CNN Türk’te Hande Fırat’ın sunduğu Gece Görüşü programına katılarak konuyla ilgili iddiaları yanıtladı.

Dervişoğlu, “Bu kulis bilgisi değil iftiradır” dedi ve “Yerel seçimlerde adaylarımız olacak” ifadelerini kullandı.

Herhangi bir ittifak görüşmesi yapmadıklarını ifade eden Dervişoğlu, “Yapmadığımız bir görüşmenin kulis bilgisi gibi sunulmasına gerek yok” dedi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.11.2017 23:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
can cun ali 2017-11-03 01:15:54

ittifsk olsun bencede memleket günden güne şerefsizlerin elinde olmaya devam ediyor acil ittifak gerekli destekliyorum.

Misafir Avatar
alkana 2017-11-03 08:28:23 @can cun ali

can cuk ali, yani kancuk ali, şeref in Ş si varmı sende ? YOOK. it itlik yapar, insana avlar ama kendini insandan üstün sanaır. ama neticede ittir . kendini ne sanırsa sansın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tc 2017-11-02 23:44:00

neden olmasin vatan ve cumhuriyet partiler ustu ise gerisi teferruat

Avatar
A 2017-11-03 00:24:37

Dikkat ediyormusunuz yuregimiz yaniyor 8 can gi!tti.
Birileri hala gundemi degistirmeb derdinde.
Yazi?k.

Avatar
Deko Brusk 2017-11-03 00:57:11

MHP ilerde kendini fes edip IYI Partiye gececk cunku MHP hic bir zaman dogu ve güneydogudan oy almiyacak batinin oylarinida AKP aliyor bu projeyi kurmaylarina yaptirdiki oy kazansin kendiside onursal baskan olacak

Avatar
Aydin 2017-11-03 00:30:32

Beni chip pkk ni ndesdekcisi hdp yi hic elestirdigini duydunuzmu. Lideri terorist basi .boyle giderse gercek chp liler kacar partiyi hdp itifakcilari ele gecirir kilictaroglunu uyariyorum. Partiyi ele gecirecek fikrisaglar alibi.boke karayalcin vs. Hdpye tepkini koy.

Avatar
gercekler 2017-11-03 04:32:17

Banu Avar'la Dünya Düzeni - Küresel Başkanlık Sistemi / 18 Haziran 2011
https://www.youtube.com/watch?v=ZYIXZyi4AVw

Avatar