banner87
Flaş Haber
Kapat

İzmir Müftülüğünden flaş 'Kılıçdaroğlu' açıklaması

İzmir Müftülüğü, Kestanepazarı Camisi'ndeki cuma vaazında CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun eleştirildiğine ilişkin haberleri yalanladı.

İzmir Müftülüğünden flaş 'Kılıçdaroğlu' açıklaması

İzmir Müftülüğü, Kestanepazarı Camisi'ndeki cuma vaazında CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun eleştirildiğine ilişkin haberleri yalanladı.

25 Şubat 2018 Pazar 01:25
İzmir Müftülüğünden flaş 'Kılıçdaroğlu' açıklaması

Müftülükten yapılan yazılı açıklamada, bazı internet sitelerinde yer alan Kestanepazarı Camisi'nde Kılıçdaroğlu'nun cuma vaazında eleştirildiğine ilişkin haberlerin gerçeği yansıtmadığı bildirildi. 

Açıklamada, "Haberde adı geçen Konak ilçesi Kestanepazarı Camisi'nde 23 Şubat 2018 Cuma günü vaazda 'Büyük Emanet, İnsani Sorumluluk' konusu, hutbede ise Diyanet İşleri Başkanlığınca hazırlanan 'Bağımlılık Bir Tuzaktır' konusu işlenmiş olup, Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nun ismi vaaz ve hutbede hiçbir şekilde konu edilmemiştir." ifadelerine yer verildi. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derince 2018-02-25 02:59:43

Kılıçtaroglu kadar başınıza beton düşsün . Ne cok korkutmuş sizi topunuz gelseniz ne olur onun tırnağı olamazsınız . Korkunun ecele faydası yoktur beyler .

Avatar
Senol 2018-02-25 02:11:47

Sehitlermizi alevi sünni diye ayiranlar cumhuriyet düsmanlaridir.yazklar olsun.

Misafir Avatar
şehid olmak için...!!!! 2018-02-25 12:05:27 @Senol

Şehit olanın amel defterine bakılır..eğer 5 islam 6 iman şartlarını kabul etmiş ise ölen asker şehid olur..yok reddi varsa sen 100.BİN DEFA şehid desen dahi şehid olmaz..YANİ İSLAMIN VE İMANIN ŞARTLARI TEMEL AKAİDDİR...yoksa şehid olmaz..ister şii olsun..ister alevi olsun..ister sunni olsun fark etmez..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-02-25 03:05:42

Çevir kazı yanmasın .

Avatar
Deko Brusk 2018-02-25 02:31:31

BÜTÜN CAMILERDE VE VAAZLARDA KILICDAROGLU ELESTIRILIYOR VE BU YILLARDIR YAPILIYOR YENI BIR SEY DEYIL BAGIMLILIK BIR TUZAKTIR DEYIP NIYE KILICDAROGLUNA BAGIMLISINIZ BAGIMLI OLMAYIN ATATÜRKE BAGIMLI OLMAYIN VETVASI HER ZAMAN VE HER CAMIDE VERILIYOR

Misafir Avatar
AZAP HAK OLSUN ONLARA..İNŞAALLAH..AMİN. 2018-02-25 12:02:14 @Deko Brusk

LANET OLSUN ÖYLE FETVA VERENLERE..MEZAR BULAMASINLAR..AZAP HAK OLSUN ONLARA..KABİRLERİNDE RUHLARI FERYAT FİGAN ETSİN..RABBİN KİMDİR ? SORUSUNA CEVAP VEREMESİNLER..İNŞAALLAH..AMİN..HEMDE KIYAMET KOPANA KADAR KABİRLERİNDE AZAP ÇEKSİNLER.AKP.LİLER..AMİN..AMİN..AMİN..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bataklıkları kurutun 2018-02-25 09:25:21

Türkiyede camilerin her biri bir cemaatin toplanma örgütlenme yeridir. Chp bu seçimde seçim sonuçlanana kadar bütün camilere bir adamını üyesini sokmalı ve gizli kayıt yaptırmalıdır. Zaten türkiyede camilerin dinle bir ilgisi kalmamış. Radikal teröristlerin, dinci siyasilerin, erkek egemenlerin, diyanetin ve dönemin hükümetinin propaganda sahası haline gelmiş. Hdp için camilerde zaten kara propaganda yapılıyor, kılıçdaroğluna alevi olduğu için, merak akşener kadın olduğu için onlara karşı da kara propaganda yapılmayacağı ne malum? İnanın ya da inanmayın alternatif medya olan camilerde de seçim sandıkları gibi nöbet tutmanız gerekiyor . Konuşmalar gizlice kayıt yapılmalı ve servis edilmeli. Hükümet düştükten sonra da bu tip kara propaganda yapan bataklıklar kurutulmalıdır.

Avatar
İblis Akape 2018-02-25 11:11:49

İzmiri yobazlaştırmaya calışan Camur iblis Akape başaramayacaksın

Avatar
CAN VEREMEZ HALE GELESİN MÜFTÜÜÜÜ..YALAN SÖYLEME. 2018-02-25 11:58:48

YALAN SÖYLEME MÜFTÜ..MİLLET DUYMUŞ..
MİLLET YALAN MI SÖYLÜYOR..
ADAM KAYIRMA..MÜFTÜÜÜÜ
ASLA AKP.YE OY VERMEYECEĞİZ..MÜFTÜÜÜÜ..OYLARIMIZ CHP. VE İYİ PARTİYE MÜFTÜ...
SENDE ALLAHTAN KORKSAN YALAN SÖYLEMEZSİN..DEMEKKİ ALLAHTAN KORKMUYORSUN..MÜFTÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ..ALLAH KUL HAKKINI SENDEN VE HOCANDAN SORAR MÜFTÜÜÜÜ..
BU NE BİÇİM İMAN MÜFTÜÜ...?
KEMAL BEYİN AHHHINI İKİNİZ ÖDEYECEKSİNİZ..
KESİNLİKLE İZMİRLİLER VE TÜRKİYELİLER OLARAK AKP.YE VE MHP.YE BBP.YE OY VERMEYECEĞİZ..BELEDİYELERİNİZDE MİLLETİN EKMEĞİNDEN YİNE ÇALDI 50 GR..MÜFTÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

Avatar
Mehmet 2018-06-11 00:56:30

İmamın biri sacmalamış, arada siz dinden çıkacaksınız neredeyse.