banner87

Kadıköy'de Afrin harekâtı protestosuna polis müdahale etti

Afrin'e yönelik askeri operasyonu protesto etmek amacıyla Kadıköy'de bir araya gelenlere polisler müdahale etti.

Kadıköy'de Afrin harekâtı protestosuna polis müdahale etti

Afrin'e yönelik askeri operasyonu protesto etmek amacıyla Kadıköy'de bir araya gelenlere polisler müdahale etti.

21 Ocak 2018 Pazar 17:46
Kadıköy'de Afrin harekâtı protestosuna polis müdahale etti

İstanbul Kadıköy'de Barış Bloku'nun çağrısıyla gerçekleştirilmek istenen Afrin operasyonu protestosuna polis müdahale etti. Protesto için toplanmaya başlayan kalabalığa müdahale eden polisler en az 6 kişiyi gözaltına aldı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 17:48
Anahtar Kelimeler:
POlisAfrinKadıköy
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tuba 2018-01-21 19:03:26

Barışçıl gösteriler demokratik ifadenin parçası

Misafir Avatar
oooom 2018-01-22 08:20:36 @tuba

BU açık ve net olarak terörist değilde nedir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tuba 2018-01-21 19:04:49

Barışçıl Gösteriler Demokratik Eleştiri Hakkıdır, Engellenemez.

Avatar
tuba 2018-01-21 19:08:51

Barışçıl gösteriler demokrasinin parçasıdır ...

Avatar
Insan 2018-01-22 01:02:19

Ulan Aydinmisin nesin yahu ne kadar karektersiz bir yaratiksin Insan demeye dilim varmiyor yorum yaptigin zaman biraz dürüst olsan nedir bu kin nedir bu Nefret

Avatar
yörük haydar 2018-01-22 08:34:58

bunları bu ülke vatandaşlığından çıkarıp derhal ülke dışına atmalı.

Avatar
aydın 2018-01-21 18:15:03

canan kaftancı oglu nerdesin..arkadaşlarını yanlız bırakmak mertlikmi

Misafir Avatar
pic aydına 2018-01-22 01:23:52 @aydın

pic aydın şerefsiizzz sen ne diyon lan kavat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanalda efelencegine 2018-01-21 19:06:07 @aydın

git cephede savas

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aydin dürzüsüne 2018-01-21 18:52:18 @aydın

aydin denen dömük kimsin lan sen esek oglu esek zibidi ona buna camur atma alcak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın sanalda efelencegine 2018-01-21 18:50:44 @aydın

git cephede savas

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yobaz kafir 2018-01-21 18:42:49 @aydın

lan genlerine tükürdüğümün yaratığı beyinsiz ruhsuz reisiniz ve lanet zebani iktidarı olmasaydı türkiye bu hale düşecekmiydi. sıçtığı boklarını rezilliklerini o geçmişte tu kaka dediği türk ordusu temizlemek zorunda kalıyor bunu da şerefsiz tayyip rezili başarı gibi kendine malediyor. millet ne olduğunuzu çoko iyi görüyor göremeyen de seçimlerden sonra görecek. geçekte ne rezil ve lanet olduklarını kendi seçmeni bile görecek.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Gülizar 2018-01-21 18:38:36 @aydın

savasa hayir demek insanlarin ölmemesini istemek kötü bir seymi ? Ena azindan insanliklarini kaybetmemisler.

Beğenmedim! (2)
Avatar
AYDIN FOSEPTİĞİ ..!! 2018-01-22 07:32:37

Aydın foseptiği senin akıl ve bilinç düzeyini bilal velet SIFIRLAMIŞ. Yarı insan yarı kanalizasyonlarda gezen LAĞIM FARESİ FOSEPTİK olarak yaşamını sürdürmeye çalışan Fuzili,MAHLÜK sen hayvanlara aşağılık mahlukun ..!!ulan edilirler aydın foseptiği bu sana son ihtarımız..haddini bilecek ..bok kokan azındaki yılan diline sayıp OLACAKSIN EŞOLUEŞEK.PUŞT aydın foseptiği lağım FARESİ foseptik ağız İSALI OLMUŞ gör veren aydın .