banner79
Flaş Haber
Kapat

Kadir Mısıroğlu: Sözlerin Allah düşmanlarını sevindiriyorsa...

"Kurtuluş Savaşı'nda Yunan galip gelseydi, hilafete dokunulmazdı" sözleri hâlâ tartışılan yazar Kadir Mısıroğlu, sosyal medya hesabında herhangi bir isim anmadan bazı paylaşımlarda bulundu.

Kadir Mısıroğlu: Sözlerin Allah düşmanlarını sevindiriyorsa...

"Kurtuluş Savaşı'nda Yunan galip gelseydi, hilafete dokunulmazdı" sözleri hâlâ tartışılan yazar Kadir Mısıroğlu, sosyal medya hesabında herhangi bir isim anmadan bazı paylaşımlarda bulundu.

11 Mart 2018 Pazar 14:05
Kadir Mısıroğlu: Sözlerin Allah düşmanlarını sevindiriyorsa...

Mısıroğlu'nun, “Sözlerin ve fiillerin Allah düşmanlarını sevindiriyor, Allah dostlarını üzüyorsa kendini kontrol et" ifadesi, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a gönderme olarak yorumlandı. 

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, cinsellikle ilgili olarak sarf ettikleri sözler tartışmalara neden olan bazı ilahiyatçıları hedef alarak "İslam’ın güncellenmesinin gerektiğini bilmeyecek kadar da aciz bunlar” demişti. 

Kadir Mısıroğlu'nun paylaşımları şöyle:

“Sözlerin ve fiillerin Allah düşmanlarını sevindiriyor, Allah dostlarını üzüyorsa kendini kontrol et. Eğer Allah düşmanlarını rahatsız ediyor, Allah dostlarını sevindiriyor ise; istikâmetin sağlamdır, devam et. Bizim ‘Put'umuz yok. Biz doğruya doğru, eğriye eğri deriz. Elhamdülillah. Aklınızdan asla çıkarmayın. Kimi ‘Put' yaparsanız cenab-ı Hakk, alem-i esbabda sebepler halk ederek o ‘Put'u kırar. Muhabbette freni olmayanın varacağı yer ‘Put'çuluktur. Sevdiklerinizi itidalli sevin. Aksi halde felâketlerine sebep olursunuz.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fes 2018-03-11 14:28:28

Püsküllü, fesli, testere sesli. Kereste.

Avatar
Okur 2018-03-11 14:56:07

Feslidir,ne dese yeridir

Misafir Avatar
amerikada fesli masonlar 2018-03-11 16:15:14 @Okur

var ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-03-11 15:20:37

Fazla vitamin vermişler galiba . Abbas yolcu bağlasan durmaz yakında yolcu gibi görülüyor.

Avatar
erkan çetinel 2018-03-11 15:36:55

Yahu arkadaşlar yapmayın. Gene Ahırdan kaçmış bu ucube diyeceğim ama ahırdakilere hakaret olur.

Avatar
Yabanci 2018-03-11 14:41:48

Bu fesli kim biliyormusunuz? Atatürk'ü kimler sevmez? Bu fesli Hristiyanlik mezhebinin kurucusu Martin Luther'in Almanyadaki Protestan kilisesinin Türkiyedeki temsilcisi, buna Cüppeliyide ekleyebiliriz.

Misafir Avatar
Yabanci cev 2018-03-11 19:10:54 @Yabanci

hatani bile kabul etmiyorsun ,geveleyip duruyorsun. kitaplari tersden okuma, biz hic okumadik!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yabanci 2018-03-11 18:02:12 @Yabanci

"Fazla kitap okumus'a" cevabimdir. Hristiyanlik bir din ama Katolik, Ortodoks ve Evagelisch-Protestan birer mezheptir. Zaten sen yazdiklarin ile celisiyorsun bay arkadas.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fazla kitap okumus 2018-03-11 16:12:20 @Yabanci

Hiristiyanlik mezhebi yok , hiristiyanlik dini var. Mezhepleri de evangelistler .katholikler, ortodokslar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ulan kodoş 2018-03-11 16:50:44

Allah düşmanıda sensin asilliğiniz eliğnizden alındı diye sahipsiz itler gibi ortalıkta havlayanda sensin.

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-11 15:05:36

ISMI ÜSTÜNDE 46 LIK ÖNEMSEMEYIN DENMEMESI GEREKTIRIR.ADAM BAŞDANIŞMAN.EH ARTIK ORADAN DANIŞMANLIK YAPTIĞI MAKAMDAN BÖYLELERI SAYESINDE SAĞLIKLI FIKIRLER ÜRETILEMEZ.ANCAK BU GÜZEL TÜRK HALKI,KENDISININ NASIL BIR
IKNA KABILIYETINE SAHIP OLDUĞUNU HALA ANLAMIŞ DEĞIL.KURAN-I KERIM IN TÜRKÇEYE TERCÜMESININ NE KÖTÜLÜĞÜ VAR
BELKI ŞU KÖTÜLÜĞÜ OLMUŞTUR.KURANI KULLANIP YALAN HADISLER ESKISI KADAR UYDURAMIYORLAR.ARTIK PALAVRA HADIS-
LERİ PEYGAMBERIMIZI KULLANIP DININ EMRIYMIŞ GIBI SUNAMAMALARI,SAPKINLIKLARINI IDAME ETTIREMEMELERI KISMENDE
OLSA ENGEL GÖRDÜGÜNDEN 46 LIK RAPORLARINA GÜVENIYORLAR.DINIMIZI BU BEZIRGAN KILIKLILARDAN KURTARMALI.BÜTÜN