Kaftancıoğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin açıklama

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, KRT'de gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı adayının Kemal Kılıçdaroğlu olduğunu söyleyen Kaftancıoğlu, ''CHP'nin şuanda ifade ettiği bir adayı yok adayımız yakında belli olacaktır ama ben İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu olarak Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu'nun adaylığının doğru olduğunu düşünenlerdenim. Cumhurbaşkanlığı seçimleri ile diğer seçimler bir tutulmamalı'' dedi

Kaftancıoğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin açıklama

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, KRT'de gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı adayının Kemal Kılıçdaroğlu olduğunu söyleyen Kaftancıoğlu, ''CHP'nin şuanda ifade ettiği bir adayı yok adayımız yakında belli olacaktır ama ben İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu olarak Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu'nun adaylığının doğru olduğunu düşünenlerdenim. Cumhurbaşkanlığı seçimleri ile diğer seçimler bir tutulmamalı'' dedi

21 Şubat 2018 Çarşamba 20:25
Kaftancıoğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin açıklama

İlk kez KRT'de programımda konuşan CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, CHP'nin Cumhurbaşkanı adaylığına ilişkin, ''CHP'nin şuanda ifade ettiği bir adayı yok adayımız yakında belli olacaktır ama ben İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu olarak genel başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu'nun adaylığının doğru olduğunu düşünenlerdenim. Çünkü kimlik siyasetini bugüne kadar hep reddetmiştir. Bizim gibi mücadele eden herkes gibi bende kimlikler üzerinden aday belirlenmesinin doğru olmadığını düşünüyorum. Kimlik üzerinden değil ilke ahlah ve etik değerler üzerinden karar vereceğini düşündüğüm için bende genel başkanımızın adaylaşmasının doğru olduğunu düşünenlerdenim' açıklamasında bulundu.

Öte yandan Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan karşısında 8 seçimdir kaybetmesini ve aday olmaması gerektiğini söyleyenlere tepki gösteren Kaftancıoğlu, ''Cumhurbaşkanlığı seçimiyle diğer seçimleri karıştırmamak gerekir. Cumhurbaşkanlığı seçimi demokratik parlamenter seçimin yok edileceği ve yeni rejim değişikliğini meşru haline getirme seçimidir. O yüzden geçen seçimlerde bu kadar oy alındı bu sefer de bu kadar oy alınacak matematiğinin çalışması mümkün değildir'' dedi   

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.02.2018 01:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hadi ordan 2018-02-21 20:39:52

sen kimsin, Türk milletine aday öne sürmeye calisiyorsun

Misafir Avatar
chp bitti 2018-02-22 08:59:20 @hadi ordan

teröristlerin sevicilerini, adamlarını sempatizanlarını içine dolduran chp bittiiiiii. chp nin ruhu ışık olsun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cezaevi ve istanbul 2018-02-22 08:58:24 @hadi ordan

APO czaevinde ama beyni chp istanbul ilbaşkanı. ne olacak şimdi öcalan içeriden rahata rahat reconmu kesecek Türkiye üzerinde.?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-22 02:54:27 @hadi ordan

yeni dunya duzeninde /new world order hepimiz chiplencekmisiz
İnsanlara chip takılması - Fütürist Ufuk Tarhan CNN Türk Ana Haber
https://www.youtube.com/watch?v=sTHqEqmL0X8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-02-22 02:21:01 @hadi ordan

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şef Seattle 2018-02-22 02:19:46 @hadi ordan

Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık tutulduğunda; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cebimiz yaniyor oylar CHPye 2018-02-22 01:52:18 @hadi ordan

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyalet sistemi 2018-02-22 00:46:46 @hadi ordan

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2023 ve Başkanlık Sistemi 2018-02-22 00:42:19 @hadi ordan

https://www.youtube.com/watch?v=P6W1iJxC--0

Beğenmedim! (0)
Avatar
KEMAL KILIÇDAROĞLU REJİMİ DEĞİŞTİRECEK 2018-02-21 21:44:46

CHP nin Cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu'nun olması demek(MHP ve AKP nin ittifaka gitmesine gerek kalmadan)RTE nin direk olarak %65 ile TEK ADAM rejimini hayata geçirmesi demektir.CHP bunu yaparsa şayet Cumhuriyete asıl ihaneti gerçekleştirmiş olacaktır.Hatta CHP seçmeninden olası gelecek olan tepkilerden dolayı bu güruhun çoğu can korkusuyla yurt dışına kaçacaktır.

Misafir Avatar
akp nin yapacagini neden chp ye 2018-02-22 02:42:00 @KEMAL KILIÇDAROĞLU REJİMİ DEĞİŞTİRECEK

mal ediyorsun ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahceli eyalet sistemine gecis surecinede 2018-02-22 00:10:37 @KEMAL KILIÇDAROĞLU REJİMİ DEĞİŞTİRECEK

destekmi verecek ??
RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-02-21 23:49:31 @KEMAL KILIÇDAROĞLU REJİMİ DEĞİŞTİRECEK

akp erir mhp baraj alti

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deve Kuşu gibi kafanızı kuma sokmayın 2018-02-21 21:50:17

Kemal Beyin Cumhurbaşkanı adayı olması demek RTE nin Tek Adam olmasını en az %65 ile garantilemesi demektir.CHP kendi seçmenini aptal yerine koyuyor birisi BOP eş başkanı diğeri ise Atatürk'ün kurduğu cumhuriyetimizin tasfiyesini garantileme görevi üstlendirilen Y-CHP lideri Kemal Bey.Teyyy Teyyy Tey...!

Avatar
UYANIN 2018-02-21 21:56:14

Y-CHP mutlaka ömrünü tamamlamalıdır Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün CHP'sini arıyoruz.Artık AKP ye kızamıyorum zira asıl kızılması gereken Y-CHP asıl Y-CHP sayesinde RTE bu ülkede rejimi değiştirip TEK ADAM olacak.Kemal Bey cumhurbaşkanı adayı olursa eğer RTE banko TEK ADAM.! Çünkü bir aleviye oy verirsem Cehenneme giderim inancında olan seçmen oranı genel oranın en az % 65.'ini oluşturmakta.

Misafir Avatar
Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız ! 2018-02-22 02:51:15 @UYANIN

Beynimize Takılacak Çip'ten Haberiniz Var mı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Hv8Iaqoa084

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
8000 dolar azmi gelmis yoksa 8000 bin 2018-02-22 02:49:18 @UYANIN

dolarcikmi istemis oyle birsey sayikliyordu trolcuk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
senin pirincigin 2018-02-22 02:46:23 @UYANIN

erdogan a full gaz destek veriyor sense kilicdarogluna saldiriyon komiksin ha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP NIN ISMI CHP 2018-02-22 02:45:01 @UYANIN

KAPIS

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o 1 vatan partili 2018-02-22 02:43:07 @UYANIN

troll

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-02-22 00:12:00 @UYANIN

chp yi baklava sanip saldiriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ergül YALÇIN 2018-02-21 23:56:12 @UYANIN

Sen olsan olsan cumhuriyet düşmanı ,boş ,varlık olabilirsin,paralı hav hav sın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-02-21 23:44:08 @UYANIN

irkcilik yapma cok gunah

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehdi 2018-02-21 23:16:54

muharem incenin adayım, Kılıçdaroğlu demesi Delegeleri deviremediğini hile ile devirmek oyunudur.Kılıçdaroğlu'nun erdoğan karşısında hiç şansı yok

Avatar
vatan partili trol dede 2018-02-21 23:45:19

chp yi baklava sanip saldiriyor

Avatar
mehdi 2018-02-21 23:13:37

baştan söyleyeyim AKP li değilim.Şu anda en gerçekçi ve alternatif olabilecek kişi Abdullah GÜLdür

Avatar
aydın 2018-02-22 02:13:32

iki yuzlu katın.hem ataturkun yoldaşlarıyız de hemde git erdoganın gazetesine demeç ver ergonokon tertibini öv.devamını dile.ajanmısın nesin.

Misafir Avatar
aydın 2018-02-22 02:15:18 @aydın

sabah gazetesine verdigin demç ne anlam geliyor.ataurkun askerleri intahar ederken gururuna yediremeyip.sen teşekur ediyorsun feto ya

Beğenmedim! (2)