Kahraman, Ata’mıza Mustafa Kemal demekle yetindi

30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerinde ulu önder Atatürk demeyen TBMM Başkanı İsmail Kahraman, bugün de geleneğini bozmadı ve 23 Nisan törenlerinde Ata’mıza Mustafa Kemal demekle yetindi.

Kahraman, Ata’mıza Mustafa Kemal demekle yetindi

30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerinde ulu önder Atatürk demeyen TBMM Başkanı İsmail Kahraman, bugün de geleneğini bozmadı ve 23 Nisan törenlerinde Ata’mıza Mustafa Kemal demekle yetindi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 11:47
Kahraman, Ata’mıza Mustafa Kemal demekle yetindi

Başkent’te birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde de tören vardı. Meclisin 98. Kuruluş yıldönümünde konuşan TBMM Başkanı  İsmail Kahraman, ‘Büyük bir medeniyetin sahibiyiz. Mustafa Kemal başta olmak üzere, 1.Meclisimizin kurucularına ve şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum’ dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-23 11:53:27

KAHRAMAN GENE NAMUSSUZLUGUNU iSBAT ETMiSTiR

Misafir Avatar
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER. 2018-04-23 12:55:32 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=QGUNdU6l1ag

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRK ÇOCUKLARIYIZ 2018-04-23 12:54:06 @KECi COBANI

Bir güneş gibi aydınlatırız karanlık ufukları Sevgi saygı umut doluyuz doğruluktur yolumuz Gözleriz ufukları Başları hep yukarı Hem çalışkan hem dürüst Atatürk Çocukları Atatürk çocuklarıyız Sönmeyen ışıklarız Doğrulıktan şaşmayız Seni hiç unutmayız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 11:58:27

6.filo'ya secde eden devrimci katili ATATÜRK dese ne demese ne. Makam ve mevkilerini kutsatmış insanlar bunlar. İYİ günlere

Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-23 12:36:47 @Vatandaş uyandı

bunlarin neye taptiklari belli degilki arkadasim,bunlar dün amarika pyd .pkk,ya yardim ediyor diye amarikaya lanet okuyorlardi,birgün sonra islamin en kutlu gününde amarika müslümanlarin üzerine roketler atinca bunlar amarikayi destekliyoruz az bile attilar keske tas tas üstünde kalmasaydi dediler,iki gün sonra yine pyd yi egitiyor diye lanetler yagdiriyorlar bunlarin hangisi gercek akp anlamadim gitti.yarinlar cok seye gebe bunlar secime kadar daha neler yapacaklar bekleyip görecegiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail 2018-04-23 12:03:07

büyük medeniyet dediğin arap medeniyetimi arap özentisi herif.senin Türk medeniyetiyle ilgin yok

Avatar
Milliyetciyim diyenler 2018-04-23 12:09:00

bu Kahramn denen kisilerle nasil ittifak yapabiliyor anlasilir gibi deyil.

Avatar
AKP SAYESINDE ATATURK UN GERCEK 2018-04-23 12:21:36

DEGERINI ANLADIM

Avatar
türkoglu 2018-04-23 12:30:51

i.kahraman zaten atamizin adini agzina almasin o pislik kin,ve nefret kokan agzina atatürkümüzün adi kirlenir yakismaz,bunlar istiklal savasimizi keske yunanlilar kazansaydi diyen zihniyetin picleridir,aslinda bunlari toplayip bu memleketten dedelerinin yanina yani yunanistana sürmek lazim lakin yunanli dedelerinin bunlari kabul edecegini sanmiyorum ,yarin onlarada ihanet eder bu soysuzlar toplulugu.

Avatar
Fikrettin 2018-04-23 13:40:41

son firsatda zehirlerini kusan assagilik yaratiklar yahudi usaklari. Madalyalari bile var.

Avatar
okur 2018-04-23 11:57:27

Arkadaşın abdesti bozulur sonra..