Kampanyalar tam gaz: Dolar bozdurana bedava akaryakıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çağrısı üzerine esnafın düzenlediği çeşitli dolar bozdurma kampanyaları kapsamında, İzmir'de bir akaryakıt istasyonu, indirime gitti.

Kampanyalar tam gaz: Dolar bozdurana bedava akaryakıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çağrısı üzerine esnafın düzenlediği çeşitli dolar bozdurma kampanyaları kapsamında, İzmir'de bir akaryakıt istasyonu, indirime gitti.

12 Ağustos 2018 Pazar 00:27
Kampanyalar tam gaz: Dolar bozdurana bedava akaryakıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın dolar bozdurma çağrısının ardından Türkiye'nin pek çok yerinden çeşitli kampanyalar ve katılımlar olurken, ilk defa akaryakıt konusunda bir işadamı kampanya yaptı. Tire'de hizmet veren bir petrol istasyonunun sahibi olan AKP Tire Gençlik Kolları Eski Başkanı Efdal Gül, yaptığı çağrıyla, vatandaşları dolar bozdurmaya çağırdı.

300 dolar ve üzeri para bozdurup dekontunu istasyona  getiren herkese, 30 liralık akaryakıt ya da LPG ücretsiz olarak verilecek.

Kampanyanın başladığını belirten işadamı Efdal Gül, şunları kaydetti:

“ABD tarafından geçmişten beri ülkemizin birliğine ve bütünlüğüne darbe vurmaya yönelik bir çok girişimleri oldu. Millet olarak üzerimize oynanan tüm oyunları boza boza bu günlere kadar geldik. Şimdi de kur oyunu ile ekonomimizi alaşağı etme girişimiyle karşı karşıyayız. Sağcı solcu, ocu bucu demeden daha fazla bir ve beraber olmamız gereken bir sürece girdik. Bu zor günleri omuz omuza ve dayanışma içinde atlatacağız. Bu güzel vatanımızı kimseye peşkeş çektirmeyiz.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kayserili 2018-08-12 01:13:57

300 dolar karsiligi 1920 tl yüzde 5 TL deger kaybetse 19,2x5=96 TL kayip aldigi 30 tl cikarilirsa yine 66 tl zarari var. Yani vatandasa kazik birileri bu 66TL yi cebine indiriecek!

Avatar
Yakup 2018-08-12 01:33:23

Hahaha ulan t...k mi geciyon. 300 dolar eder 2000 TL. 30 lira ney lan? WC kagidi alamazsin.

Avatar
A 2018-08-12 05:19:32

Abi ben bu esnafı eleştirmiyorum her ne kadar yaptığı şey saçma olasada. Benim eleştirim CB ve sözde ekonomi bakanına adamların elinde hiçbir plan mlan yok. Orataya çıkıp yok yastık altındaki altını doları bozdurun. Her şey güzel olacak gibi ciddi devlet yönetimiyle alakası olmayan sözler söylemekten başka birşey bilmiyorlar.

Avatar
Ata 2018-08-12 09:27:44

Yarsak kafalı...aklı sıra reklam yapacak...3-5 arabaya vercek 1 litre sonra kampanya günlük bu kadar di bitti...orospu çocuğu yalaka dinci yobozlar...sen git akar yakıt kasandaki dolarları bozdur orospu çocuğu dinsizler

Avatar
bunlar dolara her seyi verirler 2018-08-12 00:38:26

eger bir gun bankalar dolar bozdurana kadin veriyoruz derlerse sasmayin anlik gunluk cikarlari icin ulkemizi satilar ondandir ki bu hale geldik dolarmi kaldi halkin dolarimi olur dolar hirsizlarin soyguncularin yurtdisi hesaplarindadir kacacaklar bozdururlarmi

Misafir Avatar
iphonlari kirin 2018-08-12 00:59:47 @bunlar dolara her seyi verirler

abi trolere soyleyin iphonlar amerikanin kirsinlar google microsoft hepsi amerikanin kulanmasinlar inek bicakliyanlar portakal dovenler kicini acanlar nerdesiniz trol kavatlar yurdumuzun her tarafinda amerika niye eliniz kolunuz kalmiyor korkak namusuz fasistlr buyrun incirlikte tikir tikir amerika var

Beğenmedim! (0)
Avatar
Remzi 2018-08-12 09:21:04

Elinizde dolar ve euro varsa bozdurmayin sonra size lazim olacak. Erdogan ve ailesi döviz icinde yüzerken ve isvicre bankalarinda milyarlar yatarken, peki siz neden bozduruyorsunuz? Onlar getirsinler milyarlari.

Avatar
D 2018-08-12 00:57:34

İnanınd bir senede bedava versinler varsa bozdurmam çünkü vatatastaki dövizden ne olur kııdım kıldım toplamıştır bunu cok parası olupta bozdurmayanlardan istensin . Mesela İbrahim Tatlıses'in parası cooook ,bakın söyle demiş bu millete bir şey olmaz Evet olmaz çünkü bizi koyun yaptılar sessiz meleken hiç bir şeye tepki vermeyen uysal koyun olduk şimdide meliyoruz yooooo yooook diye .

Misafir Avatar
ne vatandaşmı be 2018-08-12 10:39:51 @D

evire çevire bi hal oldular.kimsede sormuyor borcun varmı diye bunlar sadece sömürgeci puşt dölleri

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-08-12 01:02:46

Hay hayyyy çok güldüm bir depoya benzin . Olmaz demek lazım tam sırası ne istiyorsanız isteyin hükümetten sizimi kıracaklar ,ev isteyin arsa falan tapusu olsun haa aldanmayın olurmu olur valla yılana sarılan bir yere düşermiş ya o hesap .