banner87

Kanal D ve CNN Türk önünde 'Akşener'e sansür protestosu'

CNN Türk ve Kanal D binalarının önünde toplanan İYİ Partililer, Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener'e yönelik televizyon kanallarında uygulanan sansürü protesto etti.

Kanal D ve CNN Türk önünde 'Akşener'e sansür protestosu'

CNN Türk ve Kanal D binalarının önünde toplanan İYİ Partililer, Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener'e yönelik televizyon kanallarında uygulanan sansürü protesto etti.

06 Haziran 2018 Çarşamba 00:01
Kanal D ve CNN Türk önünde 'Akşener'e sansür protestosu'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in 24 Haziran seçimleri kapsamında yaptığı mitinglere, 10 binlerce vatandaşın katılımına rağmen televizyon kanallarında yer verilmiyor. İYİ Partililer, CNN Türk ve Kanal D binalarının önünde toplanarak Akşener’e uygulanan sansürü protesto etti. Ellerinde meşalelerle televizyon kanallarını protesto eden partililer, Habertürk’te Fatih Altaylı’nın sorularını yanıtlayan Akşener’in görüntüleri projektör ile yansıttı.

Akşener lehine slogan atan partililer, protestonun ardından olaysız bir şekilde dağıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-06 00:09:21

AKP ELVEDA

Misafir Avatar
DEVAMM kardeşim. 2018-06-06 09:23:43 @Millet İttifakı KAZANACAK

Milli ve yerli AKP VE MHP vatanını seven bu ik partiye oy verir. hdp, chp, iyi parti sp bunlar Türkiye düşmanlarının hizmetinde dir. fetöcü ve pkk lı olarak eylem ve siyaset yapıyorlar.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-06 09:22:10 @Millet İttifakı KAZANACAK

PKK lı lar iyi parti altında eylemler yapıyor şehirde. iyi parti bir kamuflajdır teröristler için.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
abooooooo???? 2018-06-06 08:52:50 @Millet İttifakı KAZANACAK

PKK nın yerini bu zındıklar aldı. acil önlem alınmalı akşener bir APO dur, BİR FETÖ dür. hafife alınmaması lazım.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Millet İttifakı 2018-06-06 00:09:57

Gümbür Gümbür Geliyor

Avatar
001 2018-06-06 00:24:44

akp öyle böyle gidecek gitmezse sonucuna ..........-----

Avatar
Ülkücü 2018-06-06 00:59:09

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız. Oyumumuz MHP ye ve Cumhurbaşkanı adayımız Meral Akşener Bacımız.

Avatar
Erdoğan'ın Akhisar mitingi boş kaldı 2018-06-06 00:35:13

https://www.youtube.com/watch?v=hZm4ZCpkqsM

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-06 00:56:21

Millet İttifakı gümbür gümbür geliyor. Sağcısı, solcusu ve muhafazakarı güç birliği yaptı. Vatandaşın umutlarını yeşeriyor. Saray ve avenesi kuduruyor Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı beylerle sandıkta hesaplaşacak Şapka düşecek kel görünecek

Avatar
. 2018-06-06 01:03:18

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Avatar
Ahmet 2018-06-06 02:08:59

Yolunuz açık olsun. Allah herzaman doğrların yanındadır. Artık taze zehirlenmemiş kana ihtiyaç vardır.