Karaman'dan yeni fetva: Sigara içmek caiz değildir!

AKP’nin “fetvacısı” olarak bilinen, “Yolsuzluk hırsızlık değildir”,“Evet farzdır”, “Referandumdan sonra ‘Hayır’cılara da yaşam hakkı tanınacak” ifadeleriyle tepki çeken Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman köşesinde sigara içen başörtülü kadınları yazdı.

Karaman'dan yeni fetva: Sigara içmek caiz değildir!

AKP’nin “fetvacısı” olarak bilinen, “Yolsuzluk hırsızlık değildir”,“Evet farzdır”, “Referandumdan sonra ‘Hayır’cılara da yaşam hakkı tanınacak” ifadeleriyle tepki çeken Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman köşesinde sigara içen başörtülü kadınları yazdı.

03 Ağustos 2017 Perşembe 13:51
1244 Okunma
Karaman'dan yeni fetva: Sigara içmek caiz değildir!

Karaman “Sigara içmeyi hiçbir kimseye yakıştıramam ve caiz görmem; ama bunların başında başörtülü Müslüman hanımlar geliyor” dedikten sonra şu ifadeleri kullandı:

“Ben başını örten ama göstere göstere sigara içen bir bayan gördüğümde şöyle bir intibaa kapılıyorum: Sanki farklı olanlara şunu diyor: ‘Siz benim başımı örttüğüme bakmayın, benden ümidinizi kesmeyin, sizinle paylaşacağım daha çok şeyim var’.

Sigara içmek, sağlığa verdiği kesin zarar sebebiyle hiçbir kimse için caiz değildir, örtünen kadınlar için ise haram işlemenin yanında edebe aykırı davranış da vardır. Önce edep: Bizim geleneğimizde kadın sigara içmez, erkeklerin de küçükleri büyüklerinin yanında, öğrenciler hocalarının yanında… sigara içmezler; çünkü bu davranış ayıptır, edebe aykırıdır. Edep insanın zinetidir; edepten mahrum olanlar insanı güzelleştiren özelliklerden de mahrum olarak gittikçe çirkinleşir, hatta iğrenç hale gelirler.”


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ossman 2017-08-03 21:35:40

bb sende kayis kopmus orjinalini arabistandan getirmen lazim !

Avatar
Sigara icenler 2017-08-03 15:00:57

Kimsenin günahı ve sevabı başkasından sorulmaz. .size ne sigara icenden..

Misafir Avatar
bb ye cevap 2017-08-03 21:18:12 @Sigara icenler

bu şarlatan devleti soyanlari fakir fukaranin hakkini yiyenlere neden bir sey söylemiyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yeşim...lale..birgül..içiyoruz varmı diyeceğiniz.? 2017-08-03 17:41:00 @Sigara icenler

bi fetvacıda burda türemiş...bb..adındaki zombi..sen hiç bir insanın hayat hakkına karışamazsın..karaman.ve çırğı ,,bb.adındaki kişi..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sigara içenler.. 2017-08-03 17:38:25 @Sigara icenler

gerzek sensin ..hasta ruhlu..seni ilgilendirmez milletin akılı yokmu.? sizden mi emir alacak..? beğenmiyorsan kuveyte git..ruh hastası mısın? son seçiminiz olacak bu inşAllah..akp.bitecektir..2019,un kasımında..ve millet sizden kurtulacaktır..sen aklını kendine sakla..herkese akıl vermeye kalkma kendine akıl kalmaz..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2017-08-03 16:29:42 @Sigara icenler

gerzekk seni, bu gün sıgara içenlerle dolu hastaneler. sıgaradan vazgeçirmek her Allah kulunun görevidir . ama siz iyi olan temiz olan herşeye karşı çıktığınız için size pislik içinde olmanız mübahtır.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Murat yilmaz 2017-08-03 17:06:59

Ulan sarlatanlar biktik sizin fetvanizdanda sapikliklarinizdanda.Benim dinim bana senin dinin sana.Anladinizmi kopek soylari.Karismayin insanlarin ne yaptiklarina,ne giydiklerine,ne ictiklerine.Sizemi soracagiz yavsaklar

Misafir Avatar
bb ye cevap 2017-08-03 21:24:49 @Murat yilmaz

Sen ve bu salyali yobaz cocuk tecavüzcülerine bir sey söyleyin ensar yuvalarinda erkek cocuklarina tecavüzedildiginde neredeydiniz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bb 2017-08-03 18:04:24 @Murat yilmaz

pekiii ulan soysuz kendini bilmezler bir sıgara hakkında tavsiyede bulunmak yaşam tarzınamı müdahaledir? esrar eroin de için ! pekiii yobazlar size doktor sağlığınız için şunu yapın şunu yapmayın dediği zaman damı yaşam tazrınıza müdahale oluyor? siz yobazsınız sizin derdiniz müslümana thammülsüzlüğünüz. ama cehennem boşa yaratılmamış siz küfrünüze devam edin.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
yeşim..lale.birgül... 2017-08-03 17:43:01 @Murat yilmaz

teşekkür ederiz..cevap gayet yerinde ve güzel.
ağzınıza sağlık..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ben o 2017-08-03 14:18:11

sen örtünsende kurtulsak

Misafir Avatar
cevap 2017-08-03 21:19:40 @ben o

bb senin IQ patatesinkinden daha az!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2017-08-03 18:05:45 @ben o

yesim, lale, birgül, ee . için için , akciğer kanseri olduğunuzdada suçu müslümanlarda bulursunuz. siz zaten kanser olmadan kaserden beter hastalığa ruh hastalığına yakalanmışsınız.

Beğenmedim! (4)
Avatar
sabırlı 2017-08-03 18:07:06

evet evet, doğru bir doktor gibi karaman beyde tavsiyede bulunuyor yaşam tarzına müdahale değilki. içme diye bir baskıda yok yani.

Misafir Avatar
cevap 2017-08-03 21:28:24 @sabırlı

Hakaret ederek, sahsi saldiri yapilarakmi tavsiyede bulunulur?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2017-08-04 17:49:08

Abey hırsızlık , dul ,yetim hakkı yemek ve çocuklara ,kadınlara taciz herkese mi caizdir yoksa belli bir grubama caiz?Bu konudada görüş lütfen.

Avatar
Rizeli 2017-08-07 00:31:11

Bir ülkede önce medyaya hakim olucaksın,sonra 5-10 adam çıkıp televizyonlarda gazetelerde bir iki laf edecek:koskoca memlekette 80 milyon insandan hiçbiride sesini çıkartmadığı sürece..her şeye razı olunmuş demektir.

Avatar
Uyuma 2019 2017-08-08 01:25:06

Yeni devletin bas kenti Konya olsun Bütün fetvacilar ordan siğara icimessin fetvasi bir zamanlar işidcilerin merkez üstüydün burdan islami daha cabuk yayatix