banner87

Karamollaoğlu: Eğer Atatürk yaşasaydı…

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Karamollaoğlu, konuk olduğu bir televizyon programında Atatürk ile ilgili, "Eğer Atatürk, 2. Cihan Harbi’ni yaşamış olsaydı, bugün Türkiye başka bir Türkiye olmuş olurdu" dedi.

Karamollaoğlu: Eğer Atatürk yaşasaydı…

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Karamollaoğlu, konuk olduğu bir televizyon programında Atatürk ile ilgili, "Eğer Atatürk, 2. Cihan Harbi’ni yaşamış olsaydı, bugün Türkiye başka bir Türkiye olmuş olurdu" dedi.

04 Haziran 2018 Pazartesi 00:00
Karamollaoğlu: Eğer Atatürk yaşasaydı…

Habertürk TV’de Fatih Altaylı'nın sunduğu Teke Tek programına konuk olan Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.

Karamollaoğlu, Atatürk'ün İkinci Dünya Savaşı döneminde yaşamış olması durumunda Türkiye'nin başka bir Türkiye olacağını vurguladı. Karamollaoğlu, “Eğer Atatürk, 2. Cihan Harbi'ni yaşamış olsaydı, bugün Türkiye başka bir Türkiye olmuş olurdu” ifadelerini kullandı.

Osmanlı İmparatorluğu'nun son dönemlerini ve İstiklâl Savaşı'nı değerlendiren Karamollaoğlu şunları söyledi:

“Osmanlı diye 500 yıllık bir devlet çöktü. Sistem bütünüyle değişiyor. Bu değişiklik birden bire meydana gelmiyor. İstiklâl Harbi bunun içinde. Şimdi bu mücadele neticesinde elbette olağan üstü adımlar oldu. Olmaması da mümkün değil. Ama aradan 100 sene geçtikten sonra o güne döndüğümüzde ‘şu şöyle değil de böyle yapılabilirdi' demek veya ‘onu kötü bir duruma sokmak manasına gelmez' dedim. Söylediğim bundan ibaret.

“TÜRKİYE BAŞKA BİR TÜRKİYE OLURDU”

Şu anda birileri bunu alır da başka bir noktaya çekmeye kalkarsa, ben bunun doğru olmadığının kanaatindeyim. Çünkü şuna samimi olarak inanıyorum; Eğer Atatürk, 2. Cihan Harbi'ni yaşamış olsaydı, bugün Türkiye başka bir Türkiye olmuş olurdu. Yani bakın, kendi hayatındayken bile, gidip de Hatay'ı Türkiye'ye kazandırması o günkü şartlar altında akıl almayacak bir iş aslında.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 00:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-04 00:20:33

abbas yolcu

Misafir Avatar
siktir kıro 2018-06-04 02:27:25 @Millet İttifakı KAZANACAK

aynı şeyi yüzlerce binlerce kez yazıyorsunuz amına kodumun trolleri ama seçimde babayı alacaksınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-04 00:20:12

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Misafir Avatar
rıza nura deli diyenler 2018-06-04 02:24:56 @EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK

H. C. Armstrong'a da mı deli diyeceksiniz? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong
Pages 253-254:
After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakallı ibne bir başka ibnenin ölüsü üzerinden 2018-06-04 02:23:29 @EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK

siyaset yapıyor.

Bu arada Atatürkün ibne olduğunu, o sağken H. C. Armstrong da yazmış: An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong
Pages 253-254:
After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...”

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bahceli ve Perincek 2018-06-04 03:46:30

Sn.Karamollaoğlu bakin da onu biraz ornek alin. Temel Abimiz sade ve durust.

Avatar
ASUMAN KORYÜREK . 2018-06-04 03:56:15

ÇÜNKÜ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMHUR TÜRK VATANININ KURTARICISI .DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU ÇÜNKİ O ÖRNEK ((((((((((((( ÇÜNKİ DÜNYA MUCİZESİ ))))))))))))) TANRININ TÜRK ULUSU ,İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI TÜRK ULUSUNA HEDİYE ETTİĞİ (((( DAHİ BİRDAHA DÜNYAYA KIYAMETE KADAR BİR EŞİ GELMESİ MÜMKÜN OLMAYAN SÜPER ,MUHTEŞEM HARİKA ,TANRININ SADECE ERMİŞLERE PEYGAMBERLERE VERMİŞ OLDUĞU İLERİ GÖRME YETENEĞİ OLAN MUCIZE ERMİŞ MUHTEŞEM LŞDER TÜRK ULUSUN S3VGİLİSİ İLHAM KAYNAĞI DAHİSİ BİRDA EŞİ GELMİYECEK OLAN ADI MĞCEFER TAŞA YAZILAN DÜNYA MUCĞZEDİ ULU ÖNDERİMİZ ,MARAŞAL CUMHUR BAŞKANIMIZ BAŞKUMUTANIMIZ AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. NE KADAR YĞCESİN BİZLER TÜRK ULUSU OLARAK NE KADAR ŞANSLIYIZ TANIRI SENİN GİBİ MUCİZEYİ ERMİŞ DAHAİYİ SÜPER LİDERI MUHTEŞEM LİDERİ BİZE HEDİYE ETTİ ARMAĞAN ETTİ .RAHAT UYU KEMAL ATATÜRKÜM İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZ TÜRK VATANIMIZI BÖLEMİYECEKLERDİ DÜNYA VAR OLDUKCA BU UĞURDA KANIMIZI ,CANIMIZI FEDA EDECEĞİZ YETERKİ RAHAT UYU ULU ÖNDERİM DÜNYA MUCİZESİ AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHURBAŞKANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK MAVİ GÖZLÜM BAŞAK SAÇLIM ..ADIN MÜCEVER TAŞALAR 100 SENEDİR ÇOKTANNMM YAZILDI HİÇ BİR KÖTÜLER İN BİLE SİLEMİYECEĞİ ŞEKİLDE .

Avatar
ASUMAN KORYÜREK . 2018-06-04 03:58:26

ÇÜNKÜ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMHUR TÜRK VATANININ KURTARICISI .DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU ÇÜNKİ O ÖRNEK ((((((((((((( ÇÜNKİ DÜNYA MUCİZESİ ))))))))))))) TANRININ TÜRK ULUSU ,İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI TÜRK ULUSUNA HEDİYE ETTİĞİ (((( DAHİ BİRDAHA DÜNYAYA KIYAMETE KADAR BİR EŞİ GELMESİ MÜMKÜN OLMAYAN SÜPER ,MUHTEŞEM HARİKA ,TANRININ SADECE ERMİŞLERE PEYGAMBERLERE VERMİŞ OLDUĞU İLERİ GÖRME YETENEĞİ OLAN MUCIZE ERMİŞ MUHTEŞEM LŞDER TÜRK ULUSUN S3VGİLİSİ İLHAM KAYNAĞI DAHİSİ BİRDA EŞİ GELMİYECEK OLAN ADI MĞCEFER TAŞA YAZILAN DÜNYA MUCĞZEDİ ULU ÖNDERİMİZ ,MARAŞAL CUMHUR BAŞKANIMIZ BAŞKUMUTANIMIZ AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. NE KADAR YĞCESİN BİZLER TÜRK ULUSU OLARAK NE KADAR ŞANSLIYIZ TANIRI SENİN GİBİ MUCİZEYİ ERMİŞ DAHAİYİ SÜPER LİDERI MUHTEŞEM LİDERİ BİZE HEDİYE ETTİ ARMAĞAN ETTİ .RAHAT UYU KEMAL ATATÜRKÜM İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZ TÜRK VATANIMIZI BÖLEMİYECEKLERDİ DÜNYA VAR OLDUKCA BU UĞURDA KANIMIZI ,CANIMIZI FEDA EDECEĞİZ YETERKİ RAHAT UYU ULU ÖNDERİM DÜNYA MUCİZESİ AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHURBAŞKANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK MAVİ GÖZLÜM BAŞAK SAÇLIM ..ADIN MÜCEVER TAŞALAR 100 SENEDİR ÇOKTANNMM YAZILDI HİÇ BİR KÖTÜLER İN BİLE SİLEMİYECEĞİ ŞEKİLDE .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-04 01:12:51

SAYIN TEMEL KARAMOLLAOĞLU.ANALINIZE KATILIYOR VE SIZI YÜREKTEN KUTLUYORUM.MADEM ATATÜRK BUGÜN YOK.HEPIMIZIN BIRER ATATÜRK OLMAMIZ ÌÇÌN GAYRET GÖSTERMELIYIZ.ONUN BUGUN BILE IHTIYAÇ DUYULDUĞU DEVRIMLERINE SAHIP ÇIKA-
LIM.ZAMANIMIZIN BEDDAHLARINA GEÇIT VERMEYELIM.EĞER VERIRSEK 16 YILDIR ÇEKTIKLERIMIZ ÖRNEK OLMALI BIZE.

Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-04 03:29:25 @Mavi göz,sarı saç.

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21).

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 01:38:55

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olduğunu ispatlayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar